Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@06:17:04 GMT

مهمترین دغدغه یحیی ؛ شیرین !

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۳۶۵۴

مهمترین دغدغه یحیی ؛ شیرین !

یحیی گل‌محمدی که در بازی با ماشین‌سازی تبریز به خاطر کمبود بازیکن مجبور بود از برخی بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی بازی بگیرد، حالا با دغدغه شیرین انتخاب بازیکن مواجه شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نادری، امید عالیشاه و احتمالاً وحید امیری به بازی با فولاد خوزستان می‌رسند و شاید هر ۳ یا حداقل ۲ نفر آن‌ها روی نیمکت بنشینند! شاید مهم‌ترین و پیچیده‌ترین بخش ترکیب پرسپولیس برای بازی با فولاد خوزستان، خط دفاع این تیم باشد در دیدار با ماشین‌سازی تبریز به دلیل غیبت محمد نادری مصدوم، شجاع خلیل زاده در سمت چپ خط دفاعی تیمش بازی کرد و نمایش خوبی هم ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین کنعانی‌زادگان و سیدجلال حسینی زوج مرکز خط دفاع را تشکیل داده و بازی خوبی هم کنار مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس انجام دادند. حالا گل‌محمدی برای بازی با فولاد خوزستان، محمد نادری رها شده از بند مصدومیت را در اختیار دارد. سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل زاده و مهدی شیری یعنی ترکیب خط دفاعی پرسپولیس در بازی با ماشین‌سازی هم سرحال و قبراق تمرین می‌کنند و منتظر شروع دیدار با فولاد هستند. از این جمع ۵ نفره، اما یک نفر باید روی نیمکت ذخیره‌ها بنشیند.

تصمیمی که برای یحیی گل‌محمدی هم سخت است. سیدجلال برابر ماشین‌سازی فوق العاده بود و شجاع هم نشان داد در دفاع چپ نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اما فراموش نکنید محمد نادری هم برگشته است! یک دفاع چپ تکنیکی و نفوذی که می‌تواند خط دفاع فولاد خوزستان را تحت فشار گذاشته و با هجوم‌هایش آن‌ها را عقب نگه دارد. راستی شما اگر جای گل‌محمدی بودید، چه تصمیمی می‌گرفتید؟!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی پرسپولیس لیگ برتر یحیی گل محمدی فولاد خوزستان محمد نادری ماشین سازی گل محمدی خط دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان در شرایطی بازی گذشته خود را مقابل شمس‌آذر قزوین واگذار کرد که 4 بازیکن این تیم به دلیل محرومیت غایب بودند و خود عبدالله ویسی هم به دلیل اخراج در بازی گذشته نتوانست از کنار زمین شاگردانش را همراهی کند.

محمد عسکری، سینا مریدی، لوکاس کاندیدو و جفرسون باهیا 4 بازیکن محروم فولاد خوزستان در بازی با شمس‌آذر بودند. همچنین لوسیانو پریرا مهاجم باتجربه فولادی‌ها نیز از بند مصدومیت رهایی یافته بود و دقایقی در نیمه دوم فرصت بازی یافت.

حالا اما در آستانه دیدارحساس مقابل مس، فولادی‌ها همه نفرات خود را در اختیار دارند و ویسی نیز بعد از یک بازی غیبت روی نیمکت، به کنار زمین برخواهد گشت.

عبدالله ویسی حالا دستش برای مسابقه با مس رفسنجان پرتر خواهد بود؛ او همه نفرات خود را برای این بازی در اختیار دارد و می‌تواند بهتر از قبل ارنج تیمش را انتخاب کند.

دیگر خبرها

  • علی‌محمدی: چمن فولاد آره‌نا مثل چمن پارک بود!
  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان
  • تساوی فولاد و مس در نیمه اول
  • یافتن همسر مناسب مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده
  • کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است/ «آب» مهمترین دغدغه
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!