Web Analytics Made Easy - Statcounter

 
به گزارش مهر به نقل از گاردین، «دومنیک راب» وزیر خارجه انگلیس امروز پنج‌شنبه ادعا کرد که «عوامل روسی» در تلاش بودند تا با انتشار اسناد محرمانه تجاری میان لندن و واشنگتن در انتخابات این کشور مداخله کنند!

بر اساس اعلام این خبرگزاری، وزیر خارجه انگلیس در این خصوص مدعی شد: بر اساس تجزیه و تحلیل‌هایی گسترده، دولت انگلیس به این نتیجه رسید که تقریباً مطمئن است عوامل روسی تلاش داشتند در انتخابات ۲۰۱۹ با استفاده از انتشار اسناد محرمانه دولتی مداخله کنند!

ادعای وزیر خارجه انگلیس در حالی مطرح می‌شود که لندن تا کنون در این خصوص هیچ سند و مدرکی را ارائه نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسکو نیز تا کنون واکنشی به این اظهارات نشان نداده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم اخراج یک دیپلمات روس از لتونی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تاس، کریسیانیس کارینس وزیر خارجه لتونی چهارشنبه شب در بیانیه‌ای گفت که این دیپلمات سفارت روسیه در «ریگا» تا دهم آوریل (۲۲ فروردین) خاک لتونی را ترک کند.

وزارت خارجه لتونی روز چهارشنبه «اولگ زیکوف» کاردار روسیه را احضار و نسبت به «اظهارات غیرقابل قبول و تحریک‌آمیز» سفارت روسیه «در یک بازه زمانی طولانی» اعتراض کرد.

این وزارتخانه افزود که سفارت روسیه در ریگا «همچنان به اظهارات نامناسب برای بی‌اعتبار کردن آژانس‌ها و نهادهای دولتی لتونی و ایجاد نفرت در جامعه این کشور ادامه می‌دهد.»

در بهمن ماه، کارداران سفارتخانه‌های کشورهای استونی، لتونی و لیتوانی در مسکو به دلیل آنچه عدم پاسخ مناسب به درخواست‌های مکرر روسیه در موضوع تأمین امنیت سفارتخانه‌های این کشور در زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام شد، به وزارت خارجه روسیه احضار شدند.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: به کشورهای حوزه بالتیک یادآور شد که بر اساس مفاد کنوانسیون وین در مورد روابط دیپلماتیک و بر اساس رویه بین المللی پذیرفته شده، مسئولیت اتخاذ تمام اقدامات مناسب برای حفاظت از نمایندگی های دیپلماتیک بر عهده کشورهای میزبان است.

وی افزود:‌ فدراسیون روسیه به اطمینان از اجرای تعهدات کشورهای بالتیک ادامه خواهد داد و در صورت ادامه وضعیت کنونی، مسکو در چارچوب دوجانبه و نیز در قالب ساختارهای بین‌المللی در این زمینه قاطعانه عمل خواهد کرد و مقام‌های این کشورها را عامل چنین وضعیتی می‌داند.

دیگر خبرها

  • دهیاران برای توسعه پایدار در روستاهای دشتستان تلاش کنند
  • سفر وزیر خارجه اوکراین به هند
  • صدور حکم اخراج یک دیپلمات روس از لتونی
  • لندن: باختن جنگ از پوتین غیرقابل‌تصور است
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • استعفای دو عضو کابینه دولت انگلیس
  • آسانژ دادگاه تجدیدنظر را برد
  • هشدار آلمان به اسرائیل در خصوص حمله جدید | مردم نمی توانند به یکباره ناپدید شوند
  • تداوم حمایت مردم انگلیس از آرمان فلسطین