Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احمد ملایری فرماندار میامی گفت: با توجه به شیوع بیشتر ویروس کرونا و نزدیک شدن به وضعیت هشدار، شهروندان شهرستان میامی فقط برای کار‌های ضروری از منزل خارج شوند.

او با اشاره به اینکه استفاده از ماسک در معابر و اماکن عمومی برای مردم ضروری است تصریح کرد: اقلام غذایی بدون بسته‌بندی قبل از مصرف باید ضدعفونی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار میامی گفت: در مساجد هرگونه پذیرایی ممنوع و نمازگزاران با سجاده شخصی و ماسک و صرفا جهت ادای نماز حضور یابند.

ملایری با بیان اینکه مکان‌های ورزشی تا اطلاع بعدی تعطیل و هرگونه اجتماع در این اماکن ممنوع است گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان از پذیرفتن ارباب رجوع بدون ماسک خودداری می‌کنند.

او ادامه داد: تمامی متصدیان واحد‌های صنفی ملزم به استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند و تا حد امکان کالای مورد درخواست مشتریان را در ورودی واحد صنفی تحویل دهند.

فرماندار میامی گفت: آرایشگران باید از شلوغی و ازدحام جمعیت در واحد‌های خود جلوگیری کرده و نوبت دهی را به گونه‌ای تعیین کنند که با یکدیگر تداخل نداشته باشد.

ملایری افزود: آرایشگران موظف هستند تمامی وسایل مخصوص به آرایشگری را قبل و بعد از هر مشتری ضدعفونی کنند تا باعث انتقال ویروس کرونا به دیگران نشوند.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بهداشت و درمان بسته معیشتی ضدعفونی و گندزدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم لیونل مسی به نشویل (اینتر میامی 3-1 نشویل)

گل دوم لیونل مسی به نشویل را مشاهده می کنید.

دانلود (5.6MB)

دیگر خبرها

  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • آغاز برداشت گندم از سطح بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع شادگان  
  • آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی در دامغان
  • هندبالیست‌های ملایری در تیم ملی
  • گل دوم لیونل مسی به نشویل (اینتر میامی 3-1 نشویل)