Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید

تصویری خاص از والیبالیست ایرانی/ پست بازیکن پرسپولیس پس از جدایی بیرانوند از این تیم

کمیل قاسمی کشتی‌گیر آزاد ایرانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود درباره حواشی مدال طلایش که در المپیک لندن دریافت کرده است نوشت.

" سلام. از دیروز هر پیامکی که برایم ارسال میشود و یا هرتماس تلفنی که دارم، طلای المپیک لندن را به من تبریک میگویند. اما بلافاصله با ناراحتی میپرسند: چرا رییس فدراسیون در تلویزیون گفت: نه ماه پیش با روس‌ها توافق کرده بودیم که طلای اعلام شده برای تو را، مشارکتی کنیم و ما هم به روس‌ها هیچ اعتراضی نداشته ایم! و باز میپرسند: پس چرا در طی این هفت هشت ماهی که ما و تو دائم به فدراسیون کشتی و کمیته ملی المپیک اعتراض میکردیم که طلایی که اتحادیه جهانی کشتی قانوناً برای تو اعلام کرده بود را دنبال کنند، میگفتن هیچ اطلاعی نداریم و به ما و اتحادیه جهانی ربطی ندارد و باید از کمیته بین المللی المپیک موضوع طلای تو پیگیری شود! دلیل این پنهان کاری نه ماهه چی بود؟ برای چی با روس‌ها توافق کردند؟ در ازاء مشترک شدن طلای المپیک تو و از دست دادن نتیجه سومی تیم کشتی آزاد در المپیک، چی قرار است به کشتی ما برسد؟
واقعیت این است که مردم دوست داشتند همان اعلام قانونی اتحادیه که ایران به عنوان نفر اول المپیک در وزن یکصد و بیست کیلوگرم معرفی شده بود را بشنوند. شریک شدن پنهانی روسها، آن هم با توافق پنهانی با فدراسیون ایران، که شنبه شب رییس فدراسیون در برنامه تلویزیونی آنرا اعلام کرد، برای مردم قابل قبول نیست. مردم دنبال میکنند که ببینند پشت این سکوت فدراسیون چه چیزی وجود داشته است و این اصلا برای کشتی خوب نیست "

آرات حسینی ورزشکار خردسال ایرانی ویدئویی جالب از تمریناتش را به اشتراک گذاشت.

صفحه رسمی باشگاه منچستر یونایتد تصویری خاص از دیوید دخیا را هنگام بازی در زمین فوتبال منتشر کرد.

میلاد باقری بازیکن تیم پارس جنوبی تصویری از خودش در زمین بازی را در اینستاگرام منتشر کرد و متنی را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.

" خدایا نمیخوام گله کنم.
اما کمى بیش‌تر نگام کن
همه ى دلخوشیم بزرگى توست
خودت بهم قدرت بده و
دستم رو بگیر
مثل همیشه
کمکم کن محکم باشم
و پر قدرت برگردم
این روزا هم تموم میشه
التماس دعا "

کمال کامیابی‌نیا بازیکن تیم پرسپولیس تصویری از خودش در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرد و جمله‌ای انگیزشی را برای هواداران نوشت.

" هر چه تبر زدی مرا
زخم نشد
جوانه شد "

سردار آزمون ملی‌پوش معروف فوتبال ایران تصویری از خود را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:

" خداروشکر "

صفحه رسمی باشگاه استقلال در اینستاگرام تصاویری از تمرین این تیم در زمین شماره دو آزادی را منتشر کرد.

" گزارش تصویری از تمرین تیم فوتبال استقلال در زمین شماره دو آزادی، آبی پوشان پس از تمرین راهی فرودگاه مهرآباد خواهند شد تا با پرواز اختصاصی تهران را به مقصد آبادان ترک کنند "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزشکاران ایرانی فوتبال ایران کشتی گیر آرات حسینی فوتبالیست ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی،‌ علیرضا دبیر که با توجه به لغو پروازها، سفرش به قرقیزستان به تعویق افتاده است، در تماس تصویری،‌ صحبت هایی را با ۳ آزادکار و ۲ فرنگی کار کشورمان شرکت کننده در رقابت های گزینشی المپیک در قرقیزستان داشت.

رییس فدراسیون کشتی در گفت و گویی مفصل خطاب به نمایندگان کشورمان گفت: اگر به دنبال کسب مدال در المپیک هستید، پس کسب سهمیه باید برایتان راحت تر باشد. هرکدام شما یک سردار برای ایران و نماینده ۸۵ میلیون مردم عزیز کشورمان هستید و نگاه مردم به افتخارآفرینی شما در این مسابقات است.

وی تصریح کرد: ما با دعای خیر مردم و تشویق آن ها روحیه می گیریم، شما هم باید با بالا بردن پرچم ایران اسلامی به مردم روحیه دهید و آن ها را خوشحال کنید.
رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتید، هیچ کشتی گیری به مانند شما تمرین و کار نکرده، به داشته های خود اطمینان کنید و حریف را نیز دست کم نگیرید. کادر فنی برای شما زحمات فراوانی کشیده، فیلم تک تک حریفان شما را آنالیز کرده و اطمینان داشته باشید که موفق خواهید شد.

مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشتی آزاد فردا (جمعه) برگزار می شود که احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم، یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند. مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک نیز روز یکشنبه برگزار خواهد شد و امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم و علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم برای کشورمان به میدان می روند.

کد خبر 6082008

دیگر خبرها

  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • واکنش سیدحسین به محرومیت
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد