Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از خانه ملت، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با اشاره به قرارداد ۲۵ ساله بین ایران و چین، گفت: ما در مرحله مذاکره هستیم و در این مرحله حداکثر باید مجوز مذاکره از دولت گرفته شود که وزارت امور خارجه این مرحله را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: هنگامی که به مرحله توافق برسیم، اگر تعهد قانونی در این قرارداد باشد، ما باید آن به مجلس ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غیر این صورت به عنوان مصوبه دولت، مجلس در تطبیق قوانین به این قرارداد ورود خواهد کرد، لذا این قرارداد هیچ وقت بر مجلس پوشیده نخواهد ماند.

رئیس دستگاه دیپلماسی در واکنش به اخبار مربوط به واگذاری جزایری چون کیش به موجب قرارداد ۲۵ ساله با چین نیز اظهار داشت: این موضوعات درست نیست. حتی یک ذره هم واقعیت در موضوعات مطرح شده وجود ندارد. ما نه یک متر زمین و نه حتی حق بهره برداری انحصاری از یک وجب خاک ایران را به چین و هیچ کشور دیگری نداده و نخواهیم داد.

کد خبر 531559 برچسب‌ها ایران و چین محمدجواد ظریف مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و چین محمدجواد ظریف مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان با نتیجه ۶-۱ به پیروزی رسید تا قاطعانه به مرحله نیمه نهایی برسد.

صفحه رسمی توییتر کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از صعود شاگردان وحید شمسایی به نیمه نهایی تصویری از تیم ملی فوتسال ایران منتشر کرد و نوشت: «ایران به روند حضور خود در نیمه‌نهایی‌های جام ملت‌های آسیا ادامه داد».

در ادامه کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)، فوتسال ایران را «ثابت‌قدم» خواند.

 

منبع:خبرورزشی 

 

 

دیگر خبرها

  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش/ چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی‌کند؟
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش