Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سردار سرتیپ ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پاسخ به یاوه گویی‌ها و دروغ پردازی‌های رژیم جعلی صهیونیستی مبنی بر بمباران و هدف قراردادن محل استقرار مستشاران ایرانی در سوریه، اظهار داشت: به دروغ پردازان و خیمه شب بازان صهیونیست اخطار می‌کنیم در صورت ادامه شرارت دست برتر محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران را در میدان عمل خواهند دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امپراطوری رسانه‌ای صهیونیستی غربی، اذناب و پادوهای منطقه‌ای آنان مدتی هست برای ترسیم قدرت نمایی پوشالی و نمایش کاذب از توان رژیم ضد بشری، اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی به فعالیت مذبوحانه جنگ رسانه‌ای، عملیات روانی و دروغ پردازی متوسل شده اند و اینگونه وانمود و خبرسازی می‌کنند که صدها یا هزاران ایرانی را تاکنون در سوریه کشته‌ایم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: درحالی که در طول ۹ سالی که جمهوری اسلامی به صورت کاملاً قانونی و بنا به درخواست دولت و مردم سوریه با هدف کمک مستشاری جهت مقابله با تروریست‌های داعشی دست پرورده آمریکا و اسرائیل حضور داشته است، در بمباران‌های صورت گرفته توسط رژیم جنایتکار و تروریست پرور صهیونیستی در مجموع هشت شهید با مشخصات زیر تقدیم کرده است و به همین دلیل یکبار دیگر اسامی این شهدای والامقام را اعلام می‌کنیم تا دروغ پردازی و کذاب بودن رژیم جعلی صهیونیستی بیشتر نمایان شود.

سردار شکارچی افزود: اسامی این شهدا عبارتند از: ۱- شهید حجت الله نوچمنی ۲- شهید مرتضی بصیری پور ۳- شهید محمد مهدی لطفی نیاسر ۴- شهید سید عمار موسوی ۵- شهید اکبر زوار جنتی ۶- شهید محمد علی الله دادی ۷- شهید حامد رضایی ۸- شهید مهدی دهقان یزدلی

وی عنوان کرد: رژیم بزدل و کودک‌کش صهیونیستی خوب به یاد دارد که پس از هدف قرار دادن خودروی شهید محمدعلی الله دادی در تاریخ ۱۳۹۳/۱۰/۲۸ در منطقه قنیطره سوریه که منجر به شهادت آن شهید بزرگوار شد، رزمندگان حزب‌الله لبنان بلافاصله با عبور از موانع پیچیده در مرزهای فلسطین اشغالی با هدف قراردادن سه دستگاه نفربر و خودروی صهیونیست‌ها، پنج نفر از آنان را به هلاکت رسانده و تعدادی را نیز مجروح کردند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اضافه کرد: اسرائیل بزدل با حمایت همه جانبه آمریکا و برخی از کشورهای عربی تمام توان و ظرفیت خود را به‌کار گرفت تا بخشی از ناتوانی‌ها، شکست‌ها و ضعف‌هایش را با بمباران پایگاه تی فور (TF) در تاریخ ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ در سوریه جبران کند که در این رابطه کلاً هفت نفر از مدافعان حرم از ایران در کنار سایر رزمندگان محور مقاومت به فیض عظیم شهادت نائل شدند.

سردار شکارچی تاکید کرد: لکن محور مقاومت در پاسخ به این اقدام بزدلانه دشمن، پایگاه‌های رژیم جعلی صهیونیستی در بلندی‌های جولان اشغالی را با ۵۰ فروند موشک و راکت هدف قرار دادند که تعداد زیادی از اشغالگران صهیونیستی کشته و مجروح شدند.

وی تصریح کرد: اسرائیل خفته در تار عنکبوتی همواره به دنبال آن است تا ناتوانی و ضعف‌های شدید و شکست‌های پی در پی خود توسط محور مقاومت در طول ۹ سال گذشته را با جنگ رسانه‌ای، عملیات روانی و درو غ پردازی پرده پوشی کند؛ ولی باید بداند که خود را فریب می‌دهد و همانطوری که رئیس ستادکل نیروهای مسلح در سفر اخیر به سوریه در پاسخ به سوال خبرنگاران رسماً اعلام کرد، «جمهوری اسلامی ایران برابر توافق صورت گرفته با دولت، ارتش و مردم سوریه ضمن تقویت محور مقاومت از جمله ارتقا پدافند هوایی کشور سوریه، در آینده نیز انتقام سخت‌تری از این رژیم متجاوز و جعلی خواهد گرفت و آتش انتقام رزمندگان، بیش از گذشته گنبد پنبه‌ای و عنکبوتی اسرائیل غاصب را خواهد سوزاند و به محو شدن نزدیک خواهد کرد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: لذا به دروغ پردازان و خیمه شب بازان صهیونیست اخطار می‌کنیم، اقتدار محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر بیازمایند که در این صورت، دست برتر و قدرتمند و غافلگیر کننده را در میدان عمل لمس خواهند کرد.

منبع: الف

کلیدواژه: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی محور مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: قصدی برای ادامه عملیات علیه اسرائیل نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی درباره عملیات تنبیهی «وعده صادق» در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق که شب گذشته صورت گرفت، تصریح کرد: تعداد قابل توجهی پهپاد و موشک‌های کروز و بالستیک در این عملیات مورد استفاده قرار گرفت و با استفاده تاکتیک‌های خوب اندیشیده شد و طراحی مناسب صورت گرفت که نه گنبد آهنین و نه سپر دفاع موشکی رژیم صهیونیستی نتوانست مقابله‌ی قابل توجهی با این عملیات داشته باشد و عملیات به اهدافش نائل شد.

وی افزود: آمریکا که اعلام می‌کرد از عملیات رژیم صهیونیستی در دمشق اطلاع نداشته اما در واقع آن عملیات با چراغ سبز او انجام شده بود و اعلام می‌کند دنبال توسعه‌ی تنش در منطقه نیست اما اطلاعات ما حاکیست که با تمام توان در فضای عراق و اردن تلاش کرد این عملیات خنثی شود و نتوانست و عملیات به اهداف رسید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: ما این عملیات را منتج به نتیجه می‌بینیم و از نظر ما پایان یافته و قصدی بر ادامه‌ی آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در سوریه کشور دیگری انجام دهد، عملیات بعدی ما بزرگ‌تر خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد/ توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست صهیونیستی حمایت نکنید
  • سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح: پای هر متجاوزی را قطع می‌کنیم
  • هشدار سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به کشورهای غربی حامی اسرائیل: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد
  • هشدار سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح به رژیم صهیونیستی
  • توصیه سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح به سران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • واکنش مهم سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به تهدیدات اسرائیل
  • نیروهای مسلح حداقل اقدام تنبیهی لازم را انجام دادند/ فعلا اقدام نظامی دیگری در دستور کار نیست/ ادامه شرارت صهیونیست‌ها در هر سطحی پاسخی ۱۰ برابر خواهد داشت
  • سوختن صهیونیست ها در آتش قهر ملت ها و محور مقاومت
  • در صورت ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها بر علیه ایران، عملیات بعدی ما بسیار بزرگتر از این انجام خواهد شد.
  • سرلشکر باقری: قصدی برای ادامه عملیات علیه اسرائیل نداریم