Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی اصغر انجیدنی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تصمیم‌گیری برای اعمال محدودیتهای مرتبط با بیماری کرونا در کلانشهر مشهد و دیگر شهرستانهای استان در ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونای استانداری خراسان رضوی صورت می‌گیرد. 
وی از راه‌اندازی نقاهتگاه برای بیماران بهبود یافته از کرونا که از بیمارستان مرخص می‌شوند خبر داد و اظهار کرد: بیماران بهبود یافته کووید ۱۹ باید به مدت دو هفته در قرنطینه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روزانه به طور متوسط ۲۲۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری می‌شوند.
انجیدنی افزود: در حال حاضر هزار و  ۲۰۰ تخت بستری برای بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اختصاص یافته است و در مرحله دوم ۸۰۰ تخت دیگر پیش‌بینی شده است تا در صورت نیاز به کارگیری شود.
وی بر استفاده از ماسک توسط همه مردم تاکید کرد و ادامه داد: هم اکنون ماسک مهم‌ترین روش ثابت شده و موثر در پیشگیری از انتقال ویروس کرونا به شمار می‌رود.

دو بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) و شریعتی مشهد ویژه بیماران کرونایی اختصاص یافته‌اند.
۸۰ درصد جمعیت خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و بقیه جمعیت این استان در ۱۷ شهرستان از خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، تربت‌جام و نیشابور بهره می‌برند. 
دانشگاه علوم پزشکی مشهد علاوه بر خدمات رسانی به کلانشهر مشهد، ۱۳ شهرستان در استان خراسان رضوی را نیز زیر پوشش دارد.

بر طبق گزارش امروز سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،  تاکنون ۲۶۷ هزار و ۶۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۹۸ تن در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۳ هزار و ۶۰۸ تن رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد استانداری خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد استانداری خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا مشهد استانداری خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هفتاد و نهمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، زنده یاد "عسل باوفا"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان دکتر شیخ مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه این شهر زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های این کودک مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به بانوی جوان ۱۹ ساله ساکن نیشابور و پسر نوجوان ۱۳ ساله از مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کلیه رنج می‌بردند و با دیالیز تحت درمان بودند اهدا و پیوند شد.

وی گفت: کبد زنده یاد با وفا در بیمارستان منتصریه به بانوی ۴۵ ساله ساکن تایباد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: قرنیه‌های این کودک خردسال مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد
  • عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد طی سال گذشته سگ‌ها بودند
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ارائه خدمات رایگان به بیماران هموفیلی در مشهد
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد