Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعباس حسینی روز پنجشنبه اعلام کرد: طرح گازرسانی به سه  روستای قنات ، همدم آباد و خورگان بخش طسوج و مسکن مهر ۴۰۰ واحدی کوار  به بهره برداری رسید و این شهرستان را در ردیف شهرستان های سبز گازرسانی شده قرار داد. شهرستان‌هایی که همه روستاها و شهرهای آن گازرسانی شده باشند شهرستان های سبز قلمداد می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: این طرح شامل مقاوم سازی، تقویت فشار و توسعه خط تغذیه و شبکه گازرسانی شهر کوار و نصب و راه اندازی ۲ ایستگاه کاهش فشار با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان است.

حسینی افزود: با افتتاح این طرح، علاوه بر بهره مندی  ۳۷۰ خانوار روستایی و ۴۰۰ واحد مسکن مهر از این سوخت پاک،  کوار به عنوان شهرستان سبز از نظر گازرسانی معرفی شده است.

با اجرای این طرح و  برخورداری همه روستاهای مشمول گازرسانی شهرستان کوار از نعمت گاز طبیعی، علاوه برکاهش آلودگی هوا و محیط زیست، زمینه توسعه و رونق اقتصادی، جهش تولید و اشتغال و گسترش رفاه اجتماعی در این شهرستان فراهم شده است.

شهرستان کوار در  ۴۵ کیلومتری جنوب غربی شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها گاز رسانی شرکت گاز استان فارس کوار فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گاز رسانی شرکت گاز استان فارس کوار فارس گاز رسانی شرکت گاز استان فارس کوار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسابقات قرآن دانش آموزی در شهرستان‌های مرودشت، زرقان، خرامه و درودزن در خرامه برگزار شد.
در این دوره از مسابقات ۵۰۰ دانش آموز در رشته‌های قرائت، ترتیل، اذان، مداحی در خرامه با هم به رقابت پرداختند.
شهرستان خرامه در شرق فارس و در فاصله ۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی