Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@13:16:57 GMT

ریزش مرگبار ساختمان 4 طبقه در مرکز تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۴۰۷۳

ریزش مرگبار ساختمان 4 طبقه در مرکز تهران

بامداد امروز یک ساختمان در مرکز پایتخت ریزش کرد و تلفات جانی در پی داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: حوالی ساعت 1 بامداد امروز، یک مورد حادثه تخریب خانه قدیمی در خیابان قزوین اعلام شد. بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شده و آتش نشانان مشاهده می کنند که محل حادثه یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی قدیمی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به اینکه ساختمان قدیمی بود و حتی در حضور آتش‌نشانان بخشی از این ساختمان هم ریزش کرده بود آتش نشانان اقدام به مأموریت کردند و عوامل ستاد بحران منطقه ۱۱ و شهردار این منطقه هم برای کنترل بهتر وضعیت در محل حضور پیدا کردند. از سگ‌های زنده یاب برای پیدا کردن افراد احتمالی در زیر آوار کمک گرفته شد اما سگ‌ ها نتوانستند در جستجوهای اولیه فردی را پیدا کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: بعد از عملیات آواربرداری و بعد از اینکه آوار برداشته شده بود عملیات جست‌ و جو آغاز شد و مردی حدودا ۷۰ ساله را که از دقایق اول ریزش آوار در زیر خاک‌ها محبوس شده بود، پیدا و مشخص شد که این فرد جان خود را از دست داده است و عملیات آتش نشانان در حوالی ساعت 17 به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تهران حوادث ریزش ساختمان حوادث تهران آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مهمانپذیر در مشهد دچار آتش‌سوزی شد

آتشیار وحید باخدا گفت: این حادثه در ساعت ۹ و ۲۶ دقیقه امروز اعلام و آتش نشانان از سه ایستگاه به محل حادثه در خیابان آیت الله بهجت مشهد اعزام شدند.

وی با بیان اینکه دود ناشی از این حریق تمام طبقات را فرا گرفت، بیان کرد: کانون آتش سوزی آشپزخانه واقع در طبقه دوم این مهمانپذیر بود که با حضور آتش نشانان حریق مهار شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد ادامه داد: سه نفر نیز در این حادثه محبوس شده بودند که توسط آتش نشانان به محل امن منتقل شدند.

باخدا گفت: علت وقوع این آتش سوزی در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار مرد جوان در چاه‌ عمیق تهرانسر
  • یک مهمانپذیر در مشهد دچار آتش‌سوزی شد
  • واژگونی مرگبار پراید در محور هفتکل -اهواز
  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • حادثه مرگبار در اسکله پتروشیمی رازی / ۲ نفر جان باختند
  • آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت
  • ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات