Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@11:21:44 GMT

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۴۱۷۳

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی منصوب شد

با کناره گیری خلیلیان از سرپرستی فدراسیون پزشکی-ورزشی، مسجدی کار را در دست گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، وزیر ورزش و جوانان در حکمی محمد اسد مسجدی را به‌عنوان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی منصوب کرد.

در ابلاغ مسجدی آمده است:"با توجه به تعهد و تجربه جناب‌عالی در امور مدیریتی و به استناد اختیارات مندرج در ذیل ماده ۱۰ اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایسته است ضمن انجام امور جاری فدراسیون با هماهنگی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اقدام نمایید. توفیق روز افزون جناب‌عالی را از درگاه ایزد متعال خواستارم."

ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی ۱۵ تیرماه جاری به پایان رسید و روند قانونی برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون در حال پیگیری است. مسجدی از کاندیداتوری ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی انصراف داده است.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: وزیر ورزش فدراسیون پزشکی ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان کشورمان به‌عنوان رئیس کمیته پزشکی و علوم ورزشی کمیته پارالمپیک آسیا انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماجد راشد رئیس کمیته پارالمپیک آسیا طی حکمی جلیل کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان جمهوری اسلامی ایران را برای چهار سال به‌عنوان رئیس کمیته پزشکی و علوم ورزشی این کمیته انتخاب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت
  • کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد
  • آغاز مسابقات لیگ باشگاهای سپک تاکرا کشور با حضور سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی