Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات حادثه تخریب ساختمان در خیابان قزوین، اظهار کرد: ساعت ۵۲ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه تخریب بخشی از ساختمان قدیمی در خیابان قزوین خیابان در خیابان قدیمی به مرکز آتش نشانی اعلام می شود که ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود :محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه قدیمی بود که به کفته اهالی مدتی خالی از سکنه بود و اطلاعات ضد و نقیضی در محل ارائه می شد که آقای سالمندی در محل رفت و آمد می کرد و اطلاعی از حضور او در زمان حادثه در دسترس نبود.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان باید به این اطمینان می رسیدند که فردی در ساختمان حضور دارد یا خیر و هر چهار طبقه ساختمان در ضلع جنوبی ملک روی هم آوار شده بود و گفتنی است بخشی از ساختمان مانند در و پنجره ساختمان جلوی چشم آتش نشانان تخریب شد و ریسک خطر بالایی داشت.

او بیان کرد: با حضور عوامل مدیریت بحران منطقه ۱۲ شهرداری تهران و با بکار گیری یک مینی لودر عملیات اواربرداری آغاز شد و با استفاده از سگ های زنده یاب نیز محرز نمی شد که آیا در قسمتی از ساختمان فردی حضور دارد یا خیر و پاسخ روشنی دریافت نمی شد.

ملکی بیان کرد: بعد سبک سازی آوار عملیات جست و جو با احتیاط کامل ادامه پیدا کرد و آقایی ۷۰ ساله از زیر آوار خارج شد و پس از تحویل به عوامل اورژانس مشخص شد متاسفانه این فرد جان خود را از دست داده است و در ساعت ۱۶:۵۰ عملیاتدبه پایان رسید.

اوگفت: ساختمان های قدیمی زیادی داریم و این راهش نیست که ساختمان های قدیمی و متروکه به حال خودش رها شود و اگر نا ایمن است تکلیف ساختمان باید روشن شود زیرا تخریب آن موجب آسیب به رهگذران می شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث اخبار آتش سوزی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت ۱۱: ۱۳ ظهر امروز وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان مجیدیه شمالی خیابان حسینی به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی افزود: لحظاتی بعد نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده می‌کنند در یک ساختمان ۴ طبقه ۱۲ واحدی در طبقه سوم حریق رخ داده و کاملاً شعله ور است و دو انفجار کوچک هم رخ داده است. آتش نشانان عملیات را آغاز کردند.

وی افزود: ضایعات داخل خانه دچار حریق و یک مرد حدود ۶۰ ساله دچار سوختگی شدید و متأسفانه با تأیید نیروهای اورژانس جان خود را از دست داده بود.

کد خبر 6081058 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • آتش سوزی گسترده ساختمان تاریخی ۴۰۰ ساله/ عکس
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • دو مصدوم بر اثر ریزش آوار و سقوط از ارتفاع یک ساختمان قدیمی در سبزوار
  • حبس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • ریزش ساختمان مسکونی و نجات ۴ نفر از ساکنین در تپه فتحعلی خان