Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@10:34:12 GMT

مشهد ایستگاه اتوبوس فرسوده ندارد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۴۲۱۹

مشهد ایستگاه اتوبوس فرسوده ندارد

اتحادی گفت: تعداد مسافرین خطوط اتوبوس‌رانی مشهد از 850 هزار به 450 هزار نفر در روز رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس اتحادی، مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، از کاهش آمار روزانه مسافران اتوبوس‌رانی خبر داد و گفت: با اعلام دوباره وضیعت قرمز در مشهد، تعداد مسافرین خطوط اتوبوس‌رانی  از 850 هزار به 450 هزار نفر در روز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان این‌که اتوبوس‌رانی با ظرفیت همیشگی در حال فعالیت است اظهار کرد: در حال حاضر تمام مسیر‌های اتوبوس‌رانی با ناوگان تعریف‌شده‌ای که قبل از شیوع ویروس کرونا در حال فعالیت بودند در حال خدمت‌رسانی هستند.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد در رابطه با اعلام وضعیت قرمز در مشهد و بازگشت محدودیت‌ها به شیوه خدمت‌رسانی اتوبوس‌رانی گفت: تمام طرح‌های ساماندهی اتوبوس‌رانی و کاهش پله‌ای ناوگان برنامه‌ریزی‌شده، با اعلام ستاد مقابله با بیماری کرونا استان سریعاً اجرا می‌شود.

وی افزود: پایگاه‌های سلامتی که در پایانه‌های اتوبوس‌رانی مستقرشده بودند تاکنون تعدادی از اتوبوس‌رانان مشکوک به کرونا را شناسایی کردند که پس از انجام آزمایش‌ها و قطعی شدن نتیجه، تعدادی از آن‌ها که مبتلابه کرونا بودند به استراحت فرستاده شدند و تعدادی هم که مبتلا نبودند به سرکار خود بازگشتند.

اتحادی ضمن قدردانی از مردم جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی هنگام سفر در ناوگان اتوبوس‌رانی خاطرنشان کرد: در موردبحث ازدحام جمعیت در برخی از خطوط اتوبوس‌رانی فقط مردم می‌توانند این مشکل را برطرف کنند؛ لذا اگر اتوبوسی را بیش از تعداد مسافر تعیین‌شده مشاهده کردند از سوارشدن بپرهیزند و با اتوبوس بعدی سفر کنند.

وی افزود: در خصوص استفاده از ماسک به تمام اتوبوس‌رانان ابلاغ‌شده که در ابتدا و انتهای خطوط و حتی در طول مسیر اگر مسافری بدون ماسک وارد اتوبوس می‌شود حتماً تذکر بدهند و همچنین 29 ناظر در 29 پایانه اتوبوس‌رانی جهت ارشاد مسافرین برای استفاده از ماسک جای گذاری کرده‌ایم.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد از احداث 330 سایبان و نیمکت برای مسافران اتوبوس‌رانی خبر داد و گفت: این پروژه بااعتبار 11 میلیارد تومانی آغازشده است و تا پایان سال به اتمام می‌رسد و 330 سایبان و نیمکت به 1400 ایستگاه اتوبوس فعلی اضافه می‌گردد.

وی افزود: مشهد ایستگاه اتوبوس فرسوده ندارد و تجهیز و نگهداری ایستگاه‌ها به‌طور مستمر در حال اجرا است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اتوبوس رانی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین الزام‌های اچ‌اس‌ئی در عملیات توپک‌رانی صنعت نفت

مدیرکل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت از تدوین الزام‌های بهداشت، ایمنی و محیط زیست در عملیات توپک‌رانی صنعت نفت خبر داد.

به گزارش شانا، مظاهر انصاری با اشاره به اینکه پس از حادثه تلخ انفجار محفظه توپک در خط لوله منطقه چشمه‌خوش، بررسی‌های جامعی درباره علل این حادثه انجام شد، اظهار کرد: یکی از اقدام‌های اصلاحی مهم حاصل از این بررسی، ضرورت تدوین و ابلاغ الزام‌های اچ‌اس‌ئی (HSE) عملیات توپک‌رانی در صنعت نفت بود.

وی با بیان اینکه توپک‌رانی به‌دلیل مشخصه‌های عملیاتی خاص خود، دارای ریسک‌های مهمی است، افزود: ضرورت دارد الزام‌های اچ‌اس‌ئی با نگاه ریسک‌محوری تدوین شود، بر این اساس کارگروهی از شرکت‌های منتخب صنعت نفت به‌ویژه شرکت‌های مسئول عملیات خطوط لوله نفت و گاز تشکیل و پس از تشکیل نشست‌های متعدد و بررسی‌های فنی، پیش‌نویس سند الزام‌های اچ‌اس‌ئی در عملیات توپک‌رانی در صنعت نفت تدوین شد.

مدیرکل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت ادامه داد: پس از تدوین پیش‌نویس و چند مرحله نظرخواهی از شرکت‌ها و انجام ویرایش‌ها و تأیید فنی، سند یادشده در شورای هماهنگی مدیران اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل وزارت نفت تصویب و اکنون برای اجرا ابلاغ شد.

انصاری تصریح کرد: با ابلاغ این سند و اهتمام شرکت‌های اصلی و فرعی تابع بر اجرای مفاد آن، ریسک فرآیند توپک‌رانی تحت کنترل قرار می‌گیرد و از وقوع حوادث در این عملیات، پیشگیری می‌شود.

وی در پایان گفت: با توجه به رویکرد  اداره کل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت در روزآمد کردن و بازنگری ادواری ضوابط ابلاغی، همکاران  می‌توانند نظرها و پیشنهادهای خود را برای بررسی و درج در ویرایش‌های آینده به این اداره کل ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • احداث ایستگاه‌های اتوبوس تندرو در خیابان آتشگاه اصفهان
  • رفع نشتی در ۵ مرکز بهره‌برداری خطوط انتقال گاز
  • متلاشی شدن پراید توسط اتوبوس در مشهد (فیلم)
  • تدوین الزام‌های اچ‌اس‌ئی در عملیات توپک‌رانی صنعت نفت
  • ◄ ۵ ایستگاه باقی مانده در خطوط ۶ و ۷ تکمیل می شود
  • قرارداد واردات ۶۰ واگن خط یک مترو مشهد منعقد می‌ شود
  • ورود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمات رسانی در مشهد
  • جان باختن کارگر مشهدی در حادثه بالابر فروشگاه
  • افزایش ۵ درصدی ورود زائر و مسافر از طریق پایانه‌های مسافری به مشهد
  • کارگر مشهدی در حادثه بالابر فروشگاه جان باخت