Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل اوقاف استان اصفهان ضمن اشاره به اجرای طرح‌های سرمایه گذاری ویژه زمین‌های اوقافی گفت: اداره کل اوقاف استان اصفهان آمادگی جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، رحمت‌الله فیروزی پور، نماینده مردم نطنز و بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی در حضور حجت‌الاسلام محمدحسین بلک، مدیر کل اوقاف وامور خیریه اصفهان برای بررسی مسائل و مشکلات آستان مقدس آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) به بادرود سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمت‌الله فیروزی‌پور در این جلسه ضمن تاکید بر رفع مشکلات به منظور رونق بخشی به بخش تولید اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید و اقتصاد مقاومتی می‌طلبد که مسئولان اوقاف زمینه تسهیل و ورود بخش خصوصی برای رونق بخشیدن و‌جذب سرمایه گزاران فراهم سازند.

 نماینده مردم نطنز و بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر بکارگیری مشاوران مجرب در پروژه‌های اوقاف افزود:اداره کل اوقاف برای جذب سرمایه گذاری و توسعه آستان مقدس آقاعلی عباس(ع)مشاوران زبده و مجرب را به کار بگیرد

وی با بیان اینکه نگاه مدیران اوقاف و امور خیریه باید تولید کار و به دنبال حذف نگاه مصرفی باشد، تصریح کرد: داشتن نگاه صرف به نذورات آستان و بقاع متبرکه نباید جزء برنامه‌های اصلی و صرف اوقاف باشد و برای تامین خدمات رفاهی و تفریحی باید بخش خصوصی ورود پیدا کند.

فیروزی پور با بیان اینکه در آستان قدس رضوی و حضرت معصومه(س) شاهد سرمایه‌گذاری‌ها و اشتغالزایی بسیاری هستیم، تبیین کرد: وظیفه همه ما دوری از حاشیه‌ها است و باید به کارهای اصلی که رفع مشکلات مردم است، رسیدگی کرد و خود را درگیر جزئیات نکنیم.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک نیز در این دیدار اظهار داشت: پیرو فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی باید امامزادگان عظیم‌الشان را به خوبی معرفی کرده و جایگاه رفیع آنان را تکریم کنیم.

امام جمعه زاهدان: سرمایه‌گذاران از عدم استقبال مسئولان و سنگ‌اندازی‌ها گلایه دارند470 میلیارد تومان برای ساخت فرودگاه چابهار سرمایه‌گذاری می‌شود18.5 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در استان مرکزی ثبت شد ‌

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اصفهان با بیان اینکه امامزادگان شهدای زنده هستند که باید تکریم شوند، تصریح کرد: این اداره کل آمادگی دارد در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی در بقاع، از ظرفیت نهادها، ادارات و حتی تشکل‌های مردم نهاد به صورت مشارکتی در تبدیل بقاع به قطب فرهنگی استفاده کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه حضور امامزادگان در ایران با نگاه ترویج فرهنگ اسلامی و اهل بیت (ع) و آموزش معارف قرآنی و سبک زندگی اسلامی بوده است، افزود: باید از این ظرفیت فرهنگی در آستان به نحو مطلوب استفاده شود.

بلک ضمن اشاره به اهم برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در سال جهش تولید گفت : از برنامه‌های مهم اوقاف در سال جهش تولید، ارتقای بهره‌وری موقوفات برای ایجاد ارزش افزوده و اشتغال افراد است و طرح‌های سرمایه‌گذاری برای زمین‌های موقوفه پیش‌بینی شده است.

وی با اعلام آمادگی جهت تشویق و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در بقاع متبرکه به ویژه آستان مقدس آقا علی عباس(ع)به عنوان بقاع شاخص استان اصفهان و کشور تاکید کرد: این اداره کل آمادگی دارد طرح‌ها و برنامه‌های افراد سرمایه‌گذار بخش خصوصی را در کمیسیون اقتصادی اداره کل مطرح  و برای انجام مراحل قانونی کمک کند.

انتهای پیام/804/ش

R7760/P/S6,1369/CT11 بیشتر بخوانید... یزد | موانع تولید، در سامانه «حمایت حقوقی - قضایی از سرمایه‌گذاری مشروع» ثبت شود سیستان و بلوچستان| بنیاد مستضعفان در نیروگاه چابهار ۴۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌کند + فیلم دستگاه قضائی اردبیل از سرمایه‌گذاری‌های مشروع حمایت همه‌جانبه می‌کند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه اداره کل اوقاف سرمایه گذاران سرمایه گذاری استان اصفهان جذب سرمایه کل اوقاف بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد

سید مسعود عظیمی در بازدید شهرک‌ها و نواحی صنعتی فیروزآباد با بیان اینکه هم‌اکنون شهرک‌های صنعتی روزبدان و میمند فعال و آماده جذب سرمایه‌گذار است، گفت: فعال‌سازی ناحیه صنعتی جایدشت نیز در برنامه قرار خواهد گرفت.

او تصریح کرد: ۵۵ واحد تولیدی، صنعتی بهره‌بردار با اشتغال ۴۶۰ نفر نیز در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد مشغول فعالیت هستند.

عظیمی با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد به علت موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در مسیر محور مواصلاتی استان با پارس جنوبی از ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است، افزود: توسعه اراضی شهرک‌های صنعتی این منطقه با هدف بسترسازی برای استقرار صنایع در برنامه قرار دارد.

او با اشاره به اینکه در راستای تکمیل زیرساخت‌ها، ۵ پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در یک سال گذشته در شهرک‌های صنعتی روزبدان و میمند انجام یا در حال انجام است، گفت: این طرح‌ها شامل تکمیل شبکه داخلی آب و فاضلاب و جدول‌گذاری و زیرسازی معابر در شهرک روزبدان و طرح‌های تکمیل زیرسازی و شبکه داخلی آب در شهرک صنعتی میمند است.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه واحد‌های صنعتی بزرگی در شهرک صنعتی میمند در مرحله استقرار هستند و این شهرک صنعتی افق درخشانی برای توسعه و تبدیل شدن به‌عنوان یک قطب صنعتی دارد، افزود: از واحد‌های صنعتی مطرحی که هم‌اکنون مراحل پایانی ساخت‌وساز را طی می‌کند، دو واحد صنعتی تولید روغن پایه با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۶۰ نفر انجام است که نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند