Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: دولت بیش از یک میلیارد دلار برای توسعه بندرشهید بهشتی هزینه کرده و ظرفیت آن را به هشت و نیم میلیون تن رساند و قرار نیست تجهیزات آن از این بندر خارج شود.

او  با اشاره به عزم جدی دروازه ملل برای ارائه خدمات مطلوب به صاحبان کالا، خاطرنشان کرد: برخی خبرگزاری ها و فعالان شبکه های اجتماعی مدعی جابجایی و انتقال تجهیزات این بندر به سایر بنادر ایران شده اند که مطالب منتشر شده صحت ندارد و تکذیب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: انتقال مکنده‌های غلات بندر چابهار به دیگر بنادر کشور صحت ندارد و کل تجهیزاتی که در بندر چابهار موجود است به این بندر استراتژیک تعلق دارد.

او ادامه داد: این تجهیزات در راستای تسریع در عملیات تخلیه و بارگیری و ارائه خدمات مطلوب به تجار، بازرگانان و صاحبان کالا در بندر چابهار مورد استفاده قرار می گیرد.

آقایی تصریح کرد: در پی رهایی این بندر اقیانوسی از تحریم های ظالمانه آمریکا و در فرصت ایجاد شده در فضای برجام، سازمان بنادر و دریانوردی اقدام به خرید و مونتاژ تجهیزات استراتژیک مورد نیاز بنادر کشور از طریق بندر چابهار کرد که پس از مصوبه هیأت وزیران این تجهیزات به بنادر هدف ارسال شد و تجهیزات موجود متعلق به این بندر بوده و هیچ برنامه جابجایی برای این تجهیزات وجود ندارد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنادر و دریانوردی بندرشهید بهشتی چابهار بندر چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن ۲ نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار ماهشهر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه صبح امروز جمعه سی و یکم فروردین حادثه‌ای صنعتی در پتروشیمی رازی شهرستان ماهشهر رخ داد که دو نفر در این حادثه جان باختند.

فریدون بندری افزود: این حادثه در پی سقوط اتاقک جرثقیل در اسکله پتروشیمی شیمیایی رازی رخ داده است.

وی گفت: پنج نفر از افراد داخل اتاقک جرثقیل به دلیل سهل انگاری و ایجاد حادثه به دریای مجاور پتروشیمی سقوط کردند که در این رخداد دو نفر جان باختند و سه نفر مصدوم شدند.

بندری افزود: حادثه دیدگان کارکنان پتروشیمی رازی بودند و افراد مصدوم به مرکز درمانی منطقه اعزام شده اند.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف کالا‌های متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر
  • جان باختن ۲ نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی
  • ۴ درصد باقیمانده کالا‌های متروکه در بنادر بوشهر تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف کالاهای متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر
  • اعزام آتش‌نشانان تهران به مناطق سیل زده چابهار
  • ابلاغ منشور اهداف و برنامه های عملیاتی HSE سازمان بنادر و دریانوردی
  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • نجات ۲۱ خدمه شناور خارجی در جاسک
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌