Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@16:47:14 GMT

کارنامه شش تیم بالای جدول در دوئلهای رودررو(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۴۴۷۴

کارنامه شش تیم بالای جدول در دوئلهای رودررو(عکس)

عملکرد 6 تیم بالای جدول در نبردهای رودررو نشان از آن دارد که شاگردان گل محمدی توانسته‌اند در دیدار های مهم و شش امتیازی لیگ بهترین عملکرد را نسبت به سایر رقبا داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه" در ادامه راه لیگ نوزدهم، سرخپوشان پایتخت که فاصله چندانی تا کسب قهرمانی ندارند راه بسیار همواری را مقابل خود می‌بینند چرا که دیدارهای شش امتیازی خود را پشت سر گذاشته‌اند و دیدار روز شنبه برابر فولاد، آخرین دوئل شش امتیازی فصل آنها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* پس از دوئل با شاگردان نکونام، پرسپولیسی‌ها به مصاف تیم‌های میانه جدولی و انتهای جدولی خواهند رفت تا شاگردان گل محمدی، کار آسانی نسبت به سایر رقبا برای پایان لیگ نوزدهم داشته باشند.آن‌ها در 9 تقابل خود در برابر 5 تیم دیگر بالای جدولی، 5 برد و یک تساوی به دست آورده و سه شکست را هم متحمل شده‌اند تا با کسب 16 امتیاز و البته بازی بیشتر نسبت به سایر رقبا، از این حیث بهترین تیم قلمداد شوند.

 

*پس از سرخ‌پوشان، سپاهانی‌ها نیز با 7 دیدار برابر مدعیان بالانشین جدول صاحب 3 پیروزی شده‌اند و سه بار هم متوقف شده‌اند و تنها یک متحمل شکست شدند تا با 12 امتیاز دومین تیم برتر تلقی شوند؛ البته سپاهانی‌ها هنوز سه دیدار حساس برابر تراکتور، استقلال و شهر خودرو را مقابل خود دارند که می‌تواند آن‌ها را در این جدول رده بندی صدرنشین کند.

 

*شاگردان نکو که در جدول رده بندی، جایگاه چهارم را فعلا در اختیار دارند با سه برد، دو تساوی و سه شکست یازده امتیاز کسب کرده‌اند و در میان 6 تیم برتر، از این حیث در جایگاه سوم قرار دارند؛ فولادی‌ها دو دیدار شش امتیازی دیگر را هم تا انتهای لیگ نوزدهم باید تجربه کنند و پس از دیدار روز شنبه با پرسپولیس، در هفته پایانی میهمان شهر خودرو خواهند بود.

 

*تیم‌های تراکتور، استقلال و شهر خودرو نیز جایگاه‌های بعدی را در جدول رده‌بندی در اختیار دارند؛ هر چند که این سه تیم با توجه به دیدارهای رو در روی باقیمانده این فرصت را در اختیار دارند تا بتواند در جمع «تاپ سیکس» بهترین کارنامه را به ثبت برسانند.جالب اینکه شهرخودرو با سرمربی جدیدش سهراب بختیاری زاده با استقلال و تراکتور و سپاهان مسابقه دارد و باید کارنامه ضغیف این تیم در مصاف با بالانشین‌ها را درست کند.

 

پرسپولیس با بازی بیشتر نسبت به رقبا بیشترین امتیاز را از بازیهای ۶ امتیازی گرفته است

 

- شهرخودرو ۵ تا از ۶ باخت این فصل‌اش را در بازی های مستقیم با رقبای کسب سهمیه و قهرمانی تجربه کرده‌است.

تراکتور فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور فولادمبارکه سپاهان شش امتیازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ‌یک/ باخت عجیب شاگردان قربانی در خانه

به گزارش "ورزش‌سه"، دو تیم در چارچوب هفته بیست و هفتم با ترکیب زیر راهی میدان شدند:

نفت و گاز گچساران 
راستین خرقانی، علی حدادی‌فر، محسن آقایی، رضا خانی، محمدمهدی عسگری، رضا کرملاچعب، علی قربانخانی، مهدی کربلایی، مجید تاجیک، محمدحسین باباگلی ساسان جعفری‌کیا
سرمربی: پیروز قربانی

شهر راز شیراز
آرش ملک علیایی، محمد قنبری، کیخسرو سیاه‌پور، جواد نصیر، مجید بهروزی، عرفان شیروانی، میلاد غریبی، محمدرضا فیروز‌زاده، علی حسامی، رضا بهمئی، محمد کاظمی
سرمربی: ستار زارع

نیمه اول این مسابقه در حالی به پایان رسید که میلاد غریبی موفق شد در دقیقه 34 شهر راز را در خانه حریف پیش بیندازد؛ تک گلی که تا پایان مسابقه حفظ شد و سه امتیاز ارزشمند را به حساب شاگردان ستار زارع واریز کرد که باید حواس‌شان به حفظ فاصله از منطقه سقوط باشد.
در نیمه دوم شاگردان پیروز قربانی برای جبران نتیجه وارد زمین شدند، اما نمایش دفاعی تیم شهر راز بهتر بود و آنها توانستند تا پایان در مقابل حملات تیم میزبان از تک گل خود محافظت کنند.
با این سه امتیاز تیم شهر راز شیراز 33 امتیازی شد و در رتبه دوازدهم قرار گرفت و در سوی دیگر تیم نفت و گاز گچساران 36 امتیازی در رتبه هفتم باقی ماند.

دیگر خبرها

  • تصمیم جنجالی سازمان لیگ علیه استقلالی‌ها؛ یک امتیاز برتری آبی‌ها از بین رفت
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • اتحاد کلبا برنده دیدار لژیونرها در امارات
  • لیگ‌یک/ باخت عجیب شاگردان قربانی در خانه
  • پرسپولیس جای استقلال را در صدر گرفت/ پیکان و استقلال خوزستان شگفتی‌سازان نیم فصل دوم
  • این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود
  • لیگ یک: برد ۶ امتیازی دریا بابل در دربی قعرنشین‌ها
  • تورینو ۰ - ۰ یوونتوس/ تقسیم امتیازات در دربی دلاموله
  • ثبت یک نتیجه ناامید کننده دیگر در کارنامه یوونتوس
  • ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با کریستال پالاس