Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین حجتی کرمانی به شرح زیر است:

ما همه فانی و بقاء بس توراست

«پهلوانان نمی میرند...»

درگذشت جانسوز برادر فداکار و صمیمی ٬ مجاهد مخلص ٬مرحوم مبرور *ابوالقاسم سرحدی زاده* رحمة اللّه علیه٬ همه ما را عزادار ساخت.

 آن مرحوم با تمام وجود در خدمت خلق محروم بود و در عنفوان جوانی٬ حدود ۱۴ سال در زندان های رژیم طاغوت با شجاعت و مردانگی تمام به جهاد و مبارزه پرداخت و خم به ابرو نیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم در سمتهای مختلف ٬منجمله وزارت کار و نمایندگی مجلس شورای اسلامی در اداء وظائف خطیری که بر عهده گرفته بود از هیچ کوششی دریغ نداشت.

مرحوم ابوالقاسم به تمام معنا مخلص بود و ذره ای خودخواهی و ریا در تمام زندگی پر افتخارش از او دیده نشد. 

او به حضرت رسول و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام عشق می ورزید و یک مسلمان تمام عیار و پاکباخته و خدوم بود. 

خدا او را با اولیاء طاهرینش محشور گرداند و به همسر بزرگوار و فرزندان عزیز او که پیوسته در خدمتش بودند و سایر بستگان و دوستان و آشنایان ٬صبر و اجر کرامت فرماید.

 

 

اخبار مرتبط پیام تسلیت عارف در پی درگذشت ابوالقاسم سرحدی‌زاده پیام تسلیت سیدحسن خمینی در پی درگذشت مرحوم ابوالقاسم سرحدی زاده پیام تسلیت سیدهادی خامنه ای در پی درگذشت مرحوم ابوالقاسم سرحدی زاده تصاویری از مرحوم سرحدی زاده در سوگ مرد شریف

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا پیام تسلیت ابوالقاسم سرحدی زاده سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ابوالقاسم سرحدی زاده مرحوم ابوالقاسم پی درگذشت پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتقادات مرحوم نادر طالب‌زاده از زبان ده‌نمکی + فیلم

مسعود ده‌نمکی روزنامه‌نگار، فعال سیاسی و فیلم‌ساز ایرانی که با فیلم سینمایی اخراجی‌ها به شهرت رسید و شناخته شد با حضور در برنامه برمودا در شبکه نسیم در خصوص اعتقادات مرحوم نادر طالب‌زاده درباره سینما و برخی افراد، مطالبی را بیان کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • اعتقادات مرحوم نادر طالب‌زاده از زبان ده‌نمکی + فیلم