Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز فتاح قره باغی در جلسه رفع محرومیت زدایی شهرستان قدس در راستای طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه بر حرکت مومنانه و رئوفانه در توزیع کمک ها به مردم محروم تاکید داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ پرویز فتاح قره باغی رئیس بنیاد مستضعفان گفت: به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سهم بنیاد با اختصاص بسته های حمایتی در مناطق محروم و کم برخوردار و حمایت در اتمام پروژه های نیمه کاره در حال اجرا در این مناطق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه این بنیاد با تمام ظرفیت در خدمت مستضعفان است گفت: هر چه در توان داریم در شرایط کرونایی و اقتصادی فعلی در خدمت مردم خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا و تحریم دشمنان، امروز وظیفه همه نهادها نیازسنجی و تلاش مضاعف در راستای محرومیت زدایی است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بنیاد مستضعفان تحت فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با حضور در مناطق محروم و نیازسنجی کمک خواهد کرد و این طرح ضربتی و با دقت نظر بالا انجام می شود.

پرویز فتاح قره باغی اهداء اخلاق و ایمان را در درجه اول توزیع بسته ها به محرومان و در درجه دوم بعد اقتصادی دانست و تصریح کرد: کمک به مومنان عملی خداپسندانه است و باید این اقدام با احترام و عزت مدارانه انجام گیرد.

رئیس بنیاد مستضفعان در خاتمه بر اقدام انقلابی و جهادی مسئولان شهرستان قدس در اجرای طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه در توزیع بسته های حمایتی بنیاد مستضعفان تاکید کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت : در قرار گاه نهضت آب رسانی "مرد میدان  سردار سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی" امروز با آبرسانی به ۷ روستادر مناطق محروم و عشایری  بم ۳۰۱ خانوار و بیش از ۱۰۲۷ نفر از آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند. 
سردار نظری افزود افتتاح ۱۶ باب منزل نیازمندان کمیته امداد، تعمیر۱۰ مسکن محرومان با کمک جهاد گران بسیجی ،تکمیل آرامگاه ۴ شهید گمنام به کمک گروه‌های جهادی، ساخت۴ مسجد، ۳ پایگاه مقاومت بسیج در بم ،۴ کارگاه اشتغال زایی برای توانمند سازی محلات، ۵۰ سرویس بهداشتی و حمام  در نقاط مختلف از دیگر طرحهای افتتاح شده در بم است.

  وی از اهدای ۶ سری جهیزیه  به زوج های جوان برای ازدواج آسان وتوزیع ۲۰۰ بسته کمک معیشتی غذایی به نیازمندان خبر داد وگفت: قرار گاه منطقه ای در شهرستان بم  ایجاد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر