Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@04:31:24 GMT

اجناس توقیف‌شده گمرک در اهواز تعیین تکلیف می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۴۶۱۸

اجناس توقیف‌شده گمرک در اهواز تعیین تکلیف می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، فریبرز گرگی ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از انبار قضائی ستاد نظارت گمرکات خوزستان و انبار کالاهای اموال تملیکی خوزستان در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از پرونده‌ها را در یک سال اخیر تعیین تکلیف کردیم و با همکاری تعزیرات، خیلی از بارها را گرفته و بعد از کارشناسی و اقدامات انجام‌شده به مرحله فروش کالاها رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دو تا سه هفته آینده ۵۰ درصد از انبارهای فعلی خالی می‌شود و امیدوارم این امر هرچه سریع‌تر محقق شود و بتوانیم وضعیت فعلی را تغییر دهیم.

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خوزستان تصریح کرد: برخی از کالاهای رسوبی از سال ۹۴ در این انبارها نگهداری می‌شود و امیدواریم طی همین چند هفته آینده تعیین تکلیف آنها انجام و یا به‌صورت برگزاری مزایده یا با مذاکره برای استفاده در کشور توزیع کنیم.

گرگی بیان کرد: بیشتر اجناس، کالای لوازم‌خانگی، مواد غذایی و پوشاک است؛ معمولاً کالاهای موجود در انبار همه دارای پرونده هستند که بعد از صدور رأی از سوی تعزیرات تعیین تکلیف می‌شوند.

وی در پایان عنوان کرد: در این بین پوشاک را برای بهزیستی آماده کردیم و همه‌کاره‌ای آن انجام شده که هفته آینده آن را تحویل می‌گیرد؛ بخش اعظمی از پوشاکی که از سال ۹۳ و حتی قبل از تعویض قانون مبارزه با قاچاق که در انبار گمرک موجود است را نیز به آنها تحویل می‌دهیم.

کد خبر 4975776

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان اموال تملیکی گمرک خوزستان قاچاق ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند استانداری سمنان سیستان و بلوچستان شهرستان کرج تعیین تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، حذف در لیگ قهرمانان به دست پاری سن ژرمن باید تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی سرمربی تیم اصلی فصل آینده بارسا خواهد بود را تسریع بخشد. 

فعلا در بارسا تمرکز روی بازی هفته بعد برابر رئال است چون یک پیروزی باعث می‌شود که بارسا به پنج امتیازی صدرنشین برسد و رقابت قهرمانی داغ شود. هر چیزی غیر از پیروزی به معنای خداحافظی با لیگ است. فصل برای مردان ژاوی تمام می‌شود و باید هر چه زودتر مربی فصل بعد مشخص شود.

طبق ادعای موندودپورتیوو، بعد از بازی یکشنبه برابر رئال، خوان لاپورتا مستقیما با ژاوی در مورد آینده حرف خواهد زد تا متوجه شود شانسی برای منصرف کردنش از جدایی دارد یا خیر. او می خواهد بداند ژاوی تا چه اندازه روی تصمیمش جدی است. 

طبعا اگر بارسا رئال را ببرد، اصرار لاپورتا برای تغییر عقیده ژاوی بیشتر خواهد شد اما تحت هر شرایطی رئیس ابتدا دوست دارد ژاوی را حفظ کند و در غیر این صورت به دنبال جانشینش خواهد رفت. موندو از رافا مارکز، مربی تیم دوم بارسا، به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی در صورت جدایی او نام برده است.

دیگر خبرها

  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • (ویدئو) تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم
  • کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در جنوب تهران