Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان این که تعداد بیماران بستری در استان از مرز ۷۰۰ نفر گذشته است گفت: نزدیک به ۵۰ نفر به دستگاه تنفسی متصل هستند.


عبدالرضا فاضل افزود:بیشتر بستری‌ها مربوط به شرق استان است و هم اکنون وضعیت شهرستان‌های کلاله و مینودشت بحرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: استفاده از ماسک، شستن دست‌ها و فاصله گرفتن از دورهمی‌ها و شرکت نگردن در عروسی، عزا و تجمعات مذهبی در این شرایط بهترین شیوه‌ها برای پیشگیری است.

 

فاضل افزود:استفاده از ماسک ۸۰ تا ۸۵ درصد از ابتلا به کرونا جلوگیری می‌کند.

 

انتهای پیام / فا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس جان باختگان کرونا در گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری

تین نیوز

 مدیرکل راه آهن زاگرس از اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری به منظور تأمین برق پایدار ایستگاه ها در این اداره کل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسن زیودار مدیرکل راه آهن زاگرس از اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری به منظور تأمین برق پایدار ایستگاه ها در این اداره کل خبر داد و گفت: این پروژه از یونیت شرکت نفت واقع در روستای مرکز گرم تا ایستگاه بالارود به طول ۸ کیلومتر به اتمام رسیده است.

زیودار بیان کرد: به منظور تأمین برق پایدار ایستگاه ها در این اداره کل و همچنین کاهش تلفات انرژی الکتریکی، کاهش هزینه ها و تبع آن ارتقای ایمنی سیر و حرکت این اداره کل اجرای طرح پروژه توسعه و بهسازی شبکه برق این ایستگاه را در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی در مسیر شبکه فوق تعداد ۴ روستا، دو دستگاه دکل تلفن همراه و یک مؤسسه کشاورزی برق دار شدند.

وی از جمله اقدامات انجام شده در پروژه بالارود را  نصب ۲۰۵ عدد پایه بتنی برق و انجام ۲۸ هزار متر کابل خود نگهدار روکش دار دانست و افزود: اعتبار پروژه بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد
  • هدفون جدید هواوی با قابلیت هوش‌مصنوعی‌ از راه رسید!
  • عبدالرضا علیزاده: حیثیت والیبال ارومیه را برگرداندیم/به راحتی میدان جنگ را ترک نمی‌کنیم
  • اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • هوای گتوند در وضعیت خطرناک تنفسی
  • مسمومیت تنفسی ۲۸ نفر از کارکنان یک کارخانه در استان اردبیل
  • عالمی فاضل و کامل با بیش از ۵۰ اثر علمی در اصفهان