Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسن الحمران» رییس پرونده فلسطین در جنبش انصارالله یمن به شبکه تلویزیونی "المسیره" گفت:ملت یمن آرمان مردم فلسطین را مسأله کلیدی و اصلی خود می‌داند و ملت ما می داند که تجاوز نظامی به کشور ناشی از حضور رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است.

وی اظهار کرد که موضوع فلسطین مدتی است در معرض توطئه جدی قرار گرفته است و امروز در مرحله بحرانی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پرونده فلسطین در جنبش انصار الله یمن با اعلام آمادگی کامل برای همکاری و به کارگیری گزینه‌هایی که رهبران انصارالله در خصوص مسأله فلسطین اتخاذ خواهند کرد، افزود: یمن امکانات و توان زیادی در اختیار دارد که معادله را علیه رژیم صهیونیست و مزدوران منطقه‌ای و به سود انصارالله برخواهد گرداند.

وی اظهار کرد که ابتکار عمل جنبش انصارالله در خصوص زندانیان دربند گروه حماس در عربستان همچنان به قوت خود باقی است و سعودی‌ها به پیشنهاد آنان هیچ واکنشی نشان نداده‌اند.

الحمران در بخش پایانی سخنانش به ابتکارعمل "عبدالملک بدرالدین الحوثی" رهبر انصارالله اشاره کرد و افزود: این ابتکار عمل صادقانه و رژیم سعودی را در تنگنا قرار داده است و آنان نسبت به این اقدام بسیار در مضیقه هستند.

 رهبر جنبش انصار الله یمن هفتم فروردین ماه سال جاری اعلام کرد که این گروه آمادگی دارد که خلبانان و افسران سعودی را با اعضای ربوده شده جنبش حماس توسط عربستان مبادله کند، اقدامی که مورد استقبال گروه‌های مختلف فلسطینی قرار گرفت و از این اقدام قدردانی شد.

مقام‌های حماس پیشتر اعلام کرده بودند که شماری از اعضای وابسته به این جنبش به دست نیروهای امنیتی عربستان سعودی دستگیر شدند.

«اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی این جنبش نیز سوم فروردین امسال از "سلمان بن عبدالعزیز" پادشاه عربستان سعودی خواسته بود به دلیل شیوع کرونا و خطر ابتلای فلسطینیان زندانی در عربستان به این ویروس، آنها را آزاد کند.

برچسب‌ها جنبش انصارالله عربستان سعودی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنبش انصارالله عربستان سعودی جنبش انصارالله عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در کرانه باختری ادامه دارد.

نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک السموع در جنوب الخلیل در کرانه باختری یک جوان را پس از ضرب و شتم او بازداشت کردند.

همزمان منابع فلسطینی از ملاقات لوی داود اسیر فلسطینی با خانواده اش پس از ۱۶ اسارت خبر دادند.

وی به همراه خالد حمدان پس از ۱۶ سال از سوی رژیم صهیونیستی امروز آزاد شدند.

این در حالی است که صبح امروز مقاومت فلسطین در شهر طوباس در کرانه باختری وارد درگیری مسلحانه شدیدی با نظامیان صهیونیست شد.

مبارزان مقاومت در جریان یورش نظامیان اشغالگر به شهر طوباس یک بمب قوی در مسیر بولدوزری نظامی منفجر کردند.

کد خبر 6081348

دیگر خبرها

  • روسیه: فوری اسرائیل را تحریم کنید | خشم روس‌ها از اتهام همکاری کارکنان آژانس امداد و کار با جنبش حماس
  • اردوغان: اسرائیل در ارتکاب جنایت از هیتلر پیشی گرفته
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • انصارالله: به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم
  • (ویدیو) لحظه انهدام سامانه گنبد آهنین با پهپاد انفجاری حزب‌الله
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • تغییر محسوس سیاست خارجی عربستان
  • به جز عربستان، امارات هم علیه ایران با اسرائیل همکاری کرد