Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: هم افزایی و تبادل اطلاعات مناطق آزاد به منظور بهره گیری از منابع جدید موجب رونق اقتصادی از جمله صندوق های مالی و اتصال سرمایه گذاری مناطق آزاد به بازارهای سرمایه خواهد شد
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نشست مشترک مدیران عامل مناطق آزاد قشم و کیش با حضور معاونین و مدیران این مناطق و اصحاب رسانه با محوریت "بررسی پنجره واحد،تامین برق، حوزه تجارت و بازار، فعالیت های دریا،سرمایه گذاری و ساخت و ساز" پنجشنبه 26 تیر در مرکز همایش های بین المللی کیش، سالن رازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این نشست غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تحقق یافتن سرمایه گذاری های عظیم اجتماعی و فیزیکی در مناطق آزاد که موجب ایجاد بهبود رونق اقتصادی در کشور می شود اظهار داشت: هم افزایی و تبادل اطلاعات میان مناطق آزاد می تواند کمک موثری در این زمینه باشد.
غلامحسین مظفری بر لزوم اهمیت بهره گیری از تجربیات مناطق آزاد قشم در حوزه های مختلف از جمله تامین انرژی و فراهم شدن بخش دیگری از زیرساخت های اصلی گاز در جزیره سیری اشاره داشت و گفت: تامین برق جزیره کیش یکی از موضوعات بسیار مهم این منطقه است و برای ارتقای کیفیت و سرعت بخشیدن این پروژه می توانیم از تجربیات ارزشمند منطقه آزاد قشم استفاده کنیم.
مظفری با بیان این که بندر آفتاب بستری مناسب برای توسعه فعالیت های پرورش ماهی و میگو در دریا اقدامات مناسبی انجام شده است گفت: با تبادل اطلاعات و همکاری های مشترک میان مناطق آزاد قشم و کیش این مهم محقق می شود.
وی در خصوص بهرمندی منطقه آزاد قشم از تجربیات، وسعت و ماهیت کار در حوزه های سرمایه گذاری و ساخت و ساز در جزیره کیش افزود: با ایجاد ارزش افزوده و در اختیار داشتن 2هزار میلیارد تومان منابع مالی توانستیم با موفقیت از بحران اقتصادی عبور کنیم و تمام پروژه هایی زیربنایی که به دلیل مشکل مالی در جزیره کیش متوقف شده بودند از جمله پروژه ترمینال فرودگاه کیش را از نو فعال کنیم و طبق برنامه زمان بندی شده پروژه فرودگاه کیش تا پایان سال جاری افتتاح می شود.
رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص توسعه پروژه های زیر ساختی بندر، فرودگاه و شهری در منطقه آزاد کیش با وجود مشکلات ارزی و تحریم های ظالمانه دشمنان تصریح کرد: با بهره گیری از توان و ظرفیت های داخلی شرکت های دانش بنیان و معاونت علمی ریاست جمهوری ده پل های تلسکوپی، ساخته شد و از این تعداد نخستین پل تلسکوپی وارد جزیره کیش شده است.
غلامحسین مظفری خاطر نشان کرد: پروژه های فعالان بخش خصوص بالغ بر 30 هزار میلیارد تومان پروژه در دست اقدام دارد که خوشبختانه بخش عمده ای از آنها در سال جاری و شهریور سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص مباحث مالیاتی حقوق کارکنان مستقر در مناطق آزاد کشور گفت: با وجود قوانین و مقرارات حاکم بر کشور و بر اساس مصوبات، استعلام های مربوطه اخذ شده و منتظر پاسخ آن هستیم و از نظر بنده این قانون مشمول مناطق آزاد نخواهد شد به دلیل این که با فلسفه وجودی مناطق آزاد کشور مطابق ندارد.
حمید مومنی در خصوص تعامل و هم فکری میان مناطق آزاد قشم و کیش که منشاء اثرات خوبی در حوزه اقتصادی شدند اظهار داشت: تعامل و هم فکری میان این دو منطقه آزاد که در جنوب کشور قرار گرفته است افزایش خواهد یافت و از تجربیاتی که در حوزه های صنعتی در قشم و تامین منابع مالی در کیش صورت گرفته بهره مند خواهیم شد.
مومنی بر اهمیت نقش مناطق آزاد کشور در شرایط تحریم برای برون رفت از بحران خود مناطق و مجموعه حاکمیتی دولت در جنوب برای کشور افزود: نقش مناطق آزاد در داخل کشور کاهش فشار تحریم ها و مناطق آزاد قشم و کیش اقدامات اجرایی خوبی را در این زمینه انجام دادند که برخی به نتیجه رسیده و یا در حال پیگیری هستیم، با رویکر پیش رو می توانیم خیلی از مشکلات را حل کنیم.
گفتنی است در نیمه مرداد پروژه هایی در مناطق آزاد قشم و کیش با حضور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفراس افتتاح خواهد شد، کارهایی بزرگی که در جزیره کیش در حال انجام است پروژه های زیر ساختی"بندر،شهری، فعالان اقتصادی بخش خصوصی " است که موجب توسعه و آبادانی هر چه بیشتر کیش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد کیش مناطق آزاد قشم و کیش تبادل اطلاعات سرمایه گذاری جزیره کیش خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب

 علیرضا دانشی با تأکید بر ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب، اظهار داشت: اگر دانش افراد در کسوت‌های مختلف به روز نشود همچون آب و سرابی خواهند بود که پس از مدتی به دلیل عدم سیالیت علمی از بین خواهد رفت.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، گفت: اهمیت کسب علم برای مناطق نفتخیز جنوب به دلیل گستردگی حوزه عملیات و تنوع مأموریت‌ها بیش از سایر دستگاه‌هاست؛ از وجهی دیگر این مجموعه بنگاهی اقتصادی نیز به شمار می‌رود و باید براساس منطق اداره شود.

او بر ضرورت اهتمام مدیران و کارکنان در علم آموزی تاکید کرد و افزود: دین و شریعت برای طلب علم جایگاه ویژه‌ای قائل است، به طوری که در آموزه‌های قرآنی نیز ارزش انسان به دانش او ذکر شده.

این مقام مسئول گفت: انتظار می‌رود که مدیریت منابع انسانی در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اهتمامی ویژه‌تر و تلاشی مضاعف‌تر در جهت برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران و کارکنان بکوشد

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • رئیسی به سریلانکا رفت + عکس و فیلم
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب
  • تکلیف واردات خودروهای کارکرده چه شد؟
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • تبادل تروریست‌ها در بندر گوادر
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد
  • هم افزایی رسانه ای منطقه آزاد ماکو با صداوسیمای آذربایجان غربی