Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل سازمان اطلاعات عراق، امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که در عملیات‌های متعدد توانسته ۹ تروریست داعشی را در چندین منطقه استان «نینوی» دستگیر کند.

به نوشته وبگاه الوطن، بنابراین اطلاعیه، در تحقیقات اولیه بعمل آمده مشخص شد که بازداشت شدگان در چندین عملیات تروریستی علیه نیرو‌های امنیتی شرکت داشتند.

همچنین آن‌ها در زمانی که تروریست‌ها استان نینوی را در اشغال خود داشتند، دست به قتل و کشتار و آواره کردن مردم زده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده این افراد به دادگاه ارسال شده است.

همزمان با این عملیات، الحشد الشعبی نیز اعلام کرد که در استان دیالی و در ۴۰ کیلومتری شمال مرکز این استان، یک مخفیگاه بزرگ داعش را کشف کرده است.

«یحیی رسول» سخنگوی فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق نیز شب گذشته خبر داد که در جریان عملیات سرویس اطلاعات این کشور، «والی» داعش در بغداد به همراه دو معاون وی کشته شده‌اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سازمان اطلاعات عراق پارسی خبر داعش نیروهای مسلح عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخفیگاه داعش نزدیک کرکوک منهدم شد

نیروهای امنیتی عراق بعد از شناسایی یک گروهک زیرزمینی وابسته به تشکیلات تروریستی داعش در اطراف کرکوک مخفیگاه این عناصر را هدف قرار دادند.

به گزارش مهر، یک منبع امنیتی عراقی تاکید کرد که نیرو‌های اطلاعاتی این کشور بعد از یک عملیات ویژه عناصر گروهک زیرزمینی داعش را در منطقه حاوی الدنانیش در اطراف کرکوک شناسایی کردند.

وی در ادامه افزود: بعد از عملیات اطلاعاتی و شناسایی نوبت به عملیات ضربتی علیه این عناصر تروریست رسید به طوری که نیرو‌های عراقی مخفیگاه آن‌ها را در اطراف کرکوک هدف قرار دادند.

این منبع امنیتی تصریح کرد: در جریان عملیات ضربتی مذکور سه حمله مستقیم علیه مخفیگاه این عناصر تروریست در میان بلندی‌های اطراف کرکوک صورت گرفت.

وی گفت: بر اساس اطلاعات منتشر شده در این عملیات معاون امیر نظامی ولایت کرکوک در تشکیلات تروریستی داعش به نام ابواسماعیل به هلاکت رسیده است.

چند هفته قبل نیز نیرو‌های امنیتی عراق موفق شدند در جریان یک عملیات بر پایه اطلاعات دقیق از سوی سرویس اطلاعات نظامی این کشور مخفیگاه عناصر داعش را در استان کرکوک هدف قرار دهند.

بر اساس این گزارش، نیرو‌های عراقی با جنگنده‌های اف ۱۶ خود مخفیگاه عناصر داعش را در منطقه الشای واقع در کرکوک هدف قرار دادند.

تعدادی از عناصر تروریست که در این مخفیگاه حضور داشتند به هلاکت رسیدند و محل مذکور به صورت کامل نابود شد. تجهیزات جنگی و سلاح‌های عناصر داعش در این مخفیگاه نیز منهدم شد.

دیگر خبرها

  • لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • رئیس رکن اطلاعات ارتش اسرائیل استعفا می‌دهد
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • بازداشت ۳۶ مظنون داعشی در ترکیه
  • سلطان کوکائین دستگیر شد
  • یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
  • نام پدر از کارت ملی حذف نمی‌شود
  • مخفیگاه داعش نزدیک کرکوک منهدم شد
  • نفوذ به شبکه‌های داعشی و هلاکت سرکردگان مهم این تشکیلات در عراق