Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین فتحی مدیرعامل هلال احمر استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حادثه ریزش یک ساختمان چهار طبقه در منطقه ۱۱ تهران، اظهار کرد: بر اثر حادثه در میدان قزوین نیرو‌های آتش نشانی و هلال احمر استان تهران به منطقه اعزام شدند و پس از درخواست آتش نشانی مبنی بر حضور سگ زنده یاب هلال احمر استان تهران از شعبه رباط کریم تیمی به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی ادامه داد: بعد از رسیدن تیم اعزامی مشخص شد این ساختمان خالی از سکنه بوده است، اما پس از بررسی‌های لازم متوجه شدیم فردی ۸۰ ساله قبل از ریزش به ساختمان وارد شده است.

مدیر عامل هلال احمر تهران بیان کرد: پس از ۱۶ ساعت تلاش و عملیات جست و جو توسط عوامل هلال احمر و آتش نشانی، پیکر این پیرمرد پیدا و تحویل عوامل انتظامی شد.

بیشتر بخوانید

مرگ تابستانی در کمین مشتاقان شنا در رودخانه‌ها و آب‌ها/ چگونه مطمئن شنا کنیم؟ جمع آوری ۲۸ میلیارد تومان در ستاد هلال احمر/ پول‌های واریزی مردم کجا خرج شدند؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث اخبار حوادث هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت:با تلاش تیم غواصی و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان پیکر جوان غرق شده خرم‌آبادی پس از ۱۳ روز در رودخانه سزار محل ایستگاه قطار ۵۰۱ راه آهن از آب گرفته شد.

محمد قدمی افزود:روز ۲۱ فروردین ماه امسال جوانی ۱۷ ساله به قصد شنا وارد رودخانه سزار در آبشار بیشه می‌شود که پس از شیرجه زدن و برخورد با سنگ کف رودخانه اسیر جریان آب شده و غرق می‌شود.

منبع: صدا وسیما

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد