Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شرکت هواپیمایی امارات اعلام کرد که پروازهای خود را به تهران از روز ۲۷ تیرماه از سر خواهد گرفت. تاریخ انتشار: 21:38 - 26 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۸۲۰۵

خبرگزاری میزان -شرکت هواپیمایی امارات (امیریتس ایرلاین) عصر پنجشنبه با انتشار اطلاعیه‌ای در صفحه رسمی این شرکت در توییتر از از سرگیری پرواز‌های خود به تهران از روز ۱۷ ژوئیه (۲۷ تیرماه) خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این اطلاعیه‌ آمده است که سفر‌های این شرکت هواپیمایی به گوانجو چین از ۲۵ ژوئیه (۴ مرداد) و اتیوپی از اول آگوست (۱۱ مرداد) و نیز پرواز اسلو نیز از چهارم آگوست (۱۴ مرداد) بار دیگر از سر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: ایرانیان و آمریکایی‌هایی که قصد سفر به امارات را دارند باید گواهینامه عدم ابتلا به کرونا بگیرند

همچنین هفته پیش این خطوط هواپیمایی اعلام کرد که مسافران ۱۰ کشور از جمله ایران که قصد دارند از این خطوط هواپیمایی استفاده کنند باید گواهینامه سلامت و عدم ابتلا به ویروس کرونا را از یکی از آزمایشگاه‌های معتبر در اختیار داشته باشند و این گواهینامه‌ها همچنین نباید بیشتر از ۹۶ ساعت قبل از پرواز صادر شده باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواپیمایی امارات کرونا شرکت هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد

تین نیوز

مدیرکل روابط عمومی هما گفت: یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به منظور توسعه پروازهای داخلی این شرکت به ناوگان هما افزوده شده که حسب برنامه های پیش بینی شده قبلی این شرکت بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی هما اظهار کرد: یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به منظور توسعه پروازهای داخلی این شرکت به ناوگان هما افزوده شده که حسب برنامه های پیش بینی شده قبلی این شرکت بوده است.

قربانعلی اذعان کرد: با ورود این هواپیما به ناوگان هما ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ظرفیت صندلی های شرکت به ویژه در پروازهای داخلی افزوده می شود.

این هواپیما به منظور بهره گیری برای انجام پروازهای فوق العاده در مسیرهای داخلی خواهد بود و با توجه به افزایش تقاضا برای سفرهای هوایی به ویژه در اردیبهشت ماه، اقدام به برقراری پروازهای فوق العاده در مسیرهای تهران به مشهد و بالعکس، تهران به شیراز و بالعکس و تهران به بندرعباس و بالعکس کردیم.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما در راستای افزایش توان خدمت رسانی در شبکه پروازی داخلی خود، توسعه ناوگان به صورت اجاره ای را به عنوان یکی از برنامه های کوتاه مدت خود در این زمینه در دستور کار خود قرار داده است.

متقاضیان سفر با پروازهای "هما" می توانند برای خرید بلیت ضمن مراجعه به دفاتر فروش" هما" با شماره تلفن ۰۲۱۴۶۶۲۱۸۸۸ دفتر فروش تلفنی هما نسبت به خرید بلیت این پروازها اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • سیل در دبی چه بلایی سر هواپیمایی امارات آورد؟
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند
  • اعزام عمره گزاران ایرانی پس از نه سال وقفه