Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام سراج، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر استقلال اظهار داشت: پس از دیدار برابر نساجی، پرونده این بازی را بستیم و کادرفنی و بازیکنان آنالیز استقلال را شروع کردند. کار کردن روی نقاط ضعف تیم سخت است، اما خدا را شکر بازیکنان به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آنالیز نقاط ضعف و قوت تیم استقلال، تمریناتمان برای بازی برابر این تیم را طراحی کردیم و در طول هفته تمرینات پرنشاط و خوبی داشتیم. خدا را شکر می‌کنیم که بازیکنان با انگیزه تمرین کردند.

سراج در ادامه گفت: بازیکنان برای بازی برابر تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس، انگیزه‌های خاصی دارند. انگیزه دیگری هم داریم و فکر می‌کنم حساسیت بازی فردا، کمتر از دیدار ۲ فصل گذشته در جام حذفی نیست. این بازی ۳ امتیازی نیست و در واقع ۶ امتیاز دارد. به هر حال ما و استقلال امیدواریم با پیروزی، برای کسب سهمیه امیدوارتر شویم.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: در هفته‌های پیش رو، برابر تیم‌های استقلال، سپاهان و شهرخودرو بازی داریم که رقیبان ما هستند بازی داریم و فکر می‌کنم هر ۳ دیدار ۶ امتیازی است. مطمئنا با زحمت و تلاش کادرفنی و تمرینات خوب بازیکنان، کار را برای استقلال و دیگر حریفان سخت خواهیم کرد. تمام تلاشمان را خواهیم کرد، زیرا سال‌ها دنبال چنین موقعیتی بودیم که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم. انشاالله با تلاش بازیکنان و دعای خیر مردم آسیایی خواهیم شد.

بیشتر بخوانید

جدال برای نایب قهرمانی در تبریز/ شاگردان یحیی به سد فولادی رسیدند

او در پاسخ به این سوال که استقلال برای بازی با صنعت نفت چند بازیکنش را در اختیار ندارد و آیا بازیکنان جایگزین حریف آنالیز شده اند یا خیر بیان کرد: ۱۰۰ درصد تمام بازیکنان حریف را آنالیز کرده ایم. فیلم چند بازی استقلال را دیدیم و تمام بازیکنان اصلی و جایگزین استقلال را آنالیز کردیم. مطمئن باشید بازیکنان ما فردا با آنالیز مناسب و ذهنیت خوب وارد زمین می‌شوند. در فوتبال نمی‌توان راجع به نتیجه صحبت کرد، اما همه تلاش می‌کنند ۳ امتیاز در آبادان بماند.

او درباره تغییرات روی نیمکت تیم‌ها و این که چقدر از کادرفنی استقلال که نسبت به نیم فصل اول دچار تغییر شده شناخت دارید گفت: بازی رفت شرایط خاص خودش را داشت. فکر می‌کنم خودتان هم در جریان بودید که آن مقطع شرایط خیلی بدی داشتیم. البته اکنون نیمکت سرمربیگری تیم‌ها تغییر کرده است. مجیدی مربی جوانی است و برای موفقیت تیمش تلاش زیادی می‌کند. مطمئنا استقلال هم تیم ما را آنالیز کرده و ما هم آن‌ها را آنالیز کردیم. امیدوارم فردا بازی خوبی ببینیم و تیم ما صاحب ۳ امتیاز شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال جای اشتباه کردن ندارد

  برای استقلال که پیروزی ۳ بر صفر به پیروزی ۳ بر ۲ تبدیل کرد هفته‌های آتی نگران‌کننده‌تر به نظر می‌رسد. آنها صدرجدول را بعد از ۲۴ ساعت از سرخ‌ها پس گرفتند اما دریافت دو گل و اشتباهات فردی نشان می‌دهد هر قدم کج‌شان باعث می‌شود دوباره صدر را دو‌دستی تقدیم حریف کنند. بهتاش فریبا یار همیشگی آبی‌ها از شرایط حساس تیم محبوبش در هفته‌های آتی می‌گوید.
 
کیفیت دیدار استقلال مقابل شمس‌آذر را چطور دیدید؟
بازی بسیار زیبایی بود و انواع مسائل فنی اعم از شوت زدن، سرزدن، بازی‌سازی و تغییر سیستم را دیدیم. بازی بسیار فیزیکی و سرعتی بود و استقلال تا دقیقه ۷۵ برتری یک طرفه‌ای داشت. بعد از این‌که استقلال سه گل زد خیال همه بازیکنان راحت شده بود و تمرکز تا حد زیادی از بین رفت. وقتی در فوتبال فکر کنیم خیال‌مان راحت شده ممکن است اتفاقات بدی بیفتد. در هر صورت کسب سه امتیاز خیلی مهم بود. به سعید دقیقی (سرمربی شمس آذر) هم تبریک می‌گویم که با یک تیم جوان این‌گونه نتیجه می‌گیرد. اما استقلال از این هفته باید خیلی حواس جمع بازی کند و دیگر امتیاز از دست ندهد. حالا قهرمانی دست خودمان است. اگر همه بازی‌های باقی‌مانده را ببریم هیچ تیمی به ما نمی‌رسد.

استقلال نزدیک بودبرد پرگل را با یک تساوی پرگل عوض کند. این اشتباهات برای هفته‌های آتی چقدر می‌تواند دردسرساز باشد؟
استقلال تیم کم‌تجربه‌ای نیست. بازیکنان این تیم بسیارتجربه دارند وبرخی ازآنها ملی‌پوشانی باسابقه به شمارمی‌روند.دو گلی که استقلال دریافت کردبه نظرم تلنگربه موقعی بود.برای بازی‌های بعدی باید حواس‌جمع‌تر بازی کنند تا دیگر این اتفاقات تکرار نشود.
 
تسلط نکونام بر روی اوضاع را چطور می‌بینید؟
وقتی یک تیم درصدر جدول قرار داردوتعداد گل‌های زده‌اش زیادوتعداد گل‌های خورده‌اش کم است یعنی یک تسلط کامل بر اوضاع آن تیم وجود دارد. جواد نکونام اشراف کامل به اوضاع دارد و خوب می‌داند در تمامی دقایق یک مسابقه باید با تمرکز کامل باشد.
 
درباره بازیکنان جدید استقلال در نیم فصل چه نظری دارید؟
من بلانکو را روز اول که دیدم گفتم بدنش آماده نیست اما بازیکنی است که خوب فوتبال را می‌فهمد و مهارت‌های بالایی دارد. او در شرایط سخت وقتی در موقعیت دریافت پاس قرار می‌گیرد خوب بلد است کنترل کند، پاس بدهد یا حفظ توپ انجام دهد.او بازیکن بسیار قابلی است و از دیدن بازی‌های او کِیف می‌کنم به خصوص وقتی صاحب توپ می‌شود در یک سوم دفاعی حریف کارهای زیادی می‌تواند انجام دهد.او این فرصت را به بقیه بازیکنان می‌دهد تا موج بعدی حملات را شروع کنند.درباره ماشاریپوف هم ابتدا باید بگویم او وینگر بود و توانایی حمل توپ نداشت. اما بسیار عاقلانه پستش را تغییر دادند و اکنون فوروارد است. او در این پست خیلی خوب پاس‌های آخر را می‌دهد. اشکالی که این بازیکن دارد این است که در زمان دور شدن از دروازه گلزنی هم یادش می‌رود. به هر حال او هم قدرت شوت‌زنی بسیار خوبی دارداما به نظرم بایدکمی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد.اواز شوت‌هایش بهتر می‌تواند استفاده کند و پشت محوطه ۱۸ قدم باید فرصت‌های بیشتری داشته باشد. ماشاریپوف بازیکن بسیار خوبی است. همه جای دنیا بازیکنانی که قدرت حمل توپ دارند خطرناک‌تر هستند. اکنون تیمی مثل منچسترسیتی مملو از بازیکنانی است که حمل توپ را به خوبی انجام می‌دهند.‌ ماشاریپوف هم چنین ویژگی فوق‌العاده‌ای دارد.

حالا رقابت اصلی قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس است. سرانجام این رقابت به کجا خواهد رسید؟
هیچکس نمی‌تواند پیش‌بینی کند چون فوتبال بازی اتفاقات است. اختلاف امتیازی استقلال با پرسپولیس می‌تواند هم حاشیه امنیت باشد و هم یک موضوع خطرناک. یک باخت و یا یک مساوی همه چیز را عوض می‌کند. روی کاغذ، بازی‌های باقی مانده استقلال بهتر است اما باید بازی به بازی جلو برویم.
 
نقاط ضعف و قوت آبی‌ها را در چه می‌بینید؟
استقلال از انسجام تیمی برخوردار است و درهرسه خطوط این ویژگی دیده می‌شود. بازیکنان تیم نیز تجربه بالایی دارند که اینها جزو نقاط مثبت است. ثبات و استحکام در دروازه را هم اضافه کنید. سیدحسین حسینی خیلی خوب تا اینجا گلری کرده است. به هر حال استقلال درتمامی خطوط انسجام دارد.بازیکنان خوب دوندگی دارندوخیلی خوب یکدیگررا پوشش می‌دهند. نقطه ضعف استقلال هم این است که بازیکنان گاهی اوقات تمرکزشان را خیلی زود از دست می‌دهند. برای هفته‌های آتی باید دقت بیشتری داشته باشند.

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست
  • ۵بازی جذاب ایرانی ویژه گوشی های همراه
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم
  • همزمانی هفته های پایانی لیگ برتر به سود استقلال!