Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهر: تاکسیرانان شهر تهران از روز شنبه 28 تیر ماه می‌توانند برای بیمه درمان تکمیلی ثبت‌نام کنند.
به گزارش شهر، علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در حساب کاربری توییتر خود نوشت: «درکنار سختی مراعات‌های ضروری برای حفظ سلامت، کرونا اقشار زحمت‌کش جامعه نظیر تاکسیرانان رابا سخت‌ترین شرایط اقتصادی مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرغم کمبود شدید منابع ظرف این مدت چند برنامه حمایتی را اجرا کرده‌ایم از روز شنبه هم ثبت نام تاکسیرانان تهرانی برای بیمه درمان تکمیلی آغاز میشود.»
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در این‌باره به شهر، گفت: با دریافت یارانه سازمان تاکسیرانی از منابع شهرداری تهران، تمامی تاکسیرانان دارای پروانه هوشمند تاکسیرانی، بیمه درمان تکمیلی می‌شوند. میزان یارانه هر تاکسیران بر اساس میزان فعال بودن آن‌ها در حمل‌ونقل عمومی و همچنین انضباط کاری تخصیص پیدا می‌کند. علاوه بر تاکسیران، خانواده درجه یک که تحت تکلف تاکسیران باشد نیز با هفتاد درصد تخفیف می‌توانند بیمه شوند.
قنادان در ادامه افزود: امسال تمامی بیماران خاص و تاکسیرانان آسیب دیده از بیماری کرونا به صورت رایگان بیمه می‌شوند. همچنین تمامی تاکسیرانان تهران به صورت رایگان بیمه عمر و حوادث شده‌اند.
خبرنگار: ملیکا هاشمی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه درمان تکمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش زاکانی برای تهرانی ها | پله های برقی بالاخره نونوار می شوند

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی پس از اتمام جلسه در حیاط دولت به میان خبرنگاران رفت و گفت: « برنامه ای برای واردات پله برقی از چین وجود ندارد و درواقع پله برقی تولید می شود. سال گذشته تعداد ۶۰ دستگاه پله برقی خریداری شد و از این ماه نصب این پله برقی ها آغاز و طی ۳ ماه آینده نصب آنها به اتمام می رسد.

کد خبر 845149 برچسب‌ها شهردارى تهران تهران پله برقی

دیگر خبرها

  • نرخ حمل کالا از حالت توافقی خارج شود
  • اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • استقبال ۷۲ درصدی تهرانی‌ها از مرحله سوم طرح کالابرگ
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • شهرداری زباله‌های قابل بازیافت شهروندان تهرانی را می‌خرد!
  • خبر خوش زاکانی برای تهرانی ها | پله های برقی بالاخره نونوار می شوند
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه برای نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی