Web Analytics Made Easy - Statcounter

با دستور رئیس جمهور بهره برداری از ۷پروژه در قالب توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق، احداث پست های جدید و توسعه شبکه روشنایی معابر در استان با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، آیین افتتاح این پروژه ها با دستور رئیس جمهور از طریق ارتباط ویدئویی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این طرح ها ۶۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی با اعتبار ۵۷میلیارد ریال ، ۲۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی با اعتبار ۱۰۶ میلیارد ریال ، ۱۴۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی با اعتبار ۲۰۶ میلیارد ریال ، ۱۱کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی با اعتبار ۴۴ میلیارد ریال و ۳۴۵ دستگاه پست هوایی با اعتبار ۲۲۴میلیارد ریال و ۵۵دستگاه پست زمینی با اعتبار ۱۱۸ میلیارد ریال است. در این طرح نیز ۴ هزارو ۸۷۲ چراغ روشنایی معابر  با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

کاهش تلفات انرژی و افزایش قابلیت اطمینان با استفاده از تجهیزات نوین ، افزایش ایمنی و پایداری شبکه و درنتیجه رضایتمندی مردم و مشترکین از خدمات برق مهمترین تاثیرات اجرای این پروژه ها در استان است.

شایان ذکر است اجرای این پروژه ها در پایان سال گذشته منجر به تامین برق ۱۰ روستای جدید گردید که مجموع روستاهای برقدار استان به تعداد ۱۷۲۵ روستا رسید . تلفات انرژی نیز به میزان ۳۶ صدم درصد کاهش یافت.  میزان خاموشی ها نیز در این مدت به 2.23 دقیقه در روز به ازای هرمشترک کاهش یافته است .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس جمهوری هرمزگان بهره برداری توزیع برق 7 پروژه میلیارد ریال شبکه فشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی از اختصاص چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت در حاشیه دیدار با سعید جغتایی رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور که به جهت پیگیری مطالبات سفر رئیس‌جمهور انجام گرفت، اظهار کرد: اختصاص مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی به پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان‌جنوبی از مهمترین نتایج این دیدار بود.

وی افزود: در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص روند اجرای پروژه‌های مربوط به مصوبات سفر در استان، تکمیل و تحقق صددرصدی آنها به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح شد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این جلسه بر ضرورت تسریع در روند تخصیص اعتبارات مربوط به مصوبات سفر رئیس‌جمهور تأکید شد، گفت: در این جلسه مقرر شد که مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی در مرحله اول تخصیص‌های سال ۱۴۰۳ به استان خراسان‌جنوبی اختصاص پیدا کند.

کد خبر 747462

دیگر خبرها

  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳