Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورالله دلخواه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو هزار و ۱۵۷ فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای شامل رانندگان و شرکته ای حمل و نقل برای دریافت وام شش و ۱۲ میلیون تومانی در سامانه کارا ثبت نام کرده و به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی شده‌اند.

وی گفت: در راستای حمایت از رانندگان بخش حمل و نقل بین شهری اعم از رانندگان اتوبوسی، مینی بوسی، سواری، شرکت‌های حمل و نقلی که در ایام شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند می‌توانند از تسهیلات کرونا بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اطلاع رسانی برای بهرمند شدن از وام‌های شش میلیونی و ۱۲ میلیون تومانی از طریق تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی بخش حمل و نقل بار و مسافر برون شهری انجام شده و رانندگان می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: وام شش میلیون تومانی برای رانندگان بین شهری و وام ۱۲ میلیون تومانی برای شاغلان در شرکت‌های حمل و نقل با سود ۱۲ درصد و باز پرداخت ۲۴ ماهه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 4975813

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حمل و نقل ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند استانداری سمنان سیستان و بلوچستان شهرستان کرج میلیون تومانی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰۰۰ سبد کالای معیشتی در ساری

به گزارش خبرنگار مهر، میثم معافی مدیرکل کمیته امداد مازندران پیش ازظهر پنجشنبه در آئین اهدای دو هزار سری سبد کالای معیشتی بین نیازمندان در ساری با بیان اینکه در سال گذشته هزار و ۶۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند دراستان توزیع شد، افزود: امسال این میزان برای ۱۰ هزار و ۴۰۰ زوج هدفگذاری شده است.

وی با تاکید بر مشارکت دستگاه‌های مختلف برای تأمین نیازمندی‌ها تصریح کرد: توانمندسازی مددجویان امری لازم و ضروری است و باید در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار کرد: در حوزه توانمندسازی باید برای ایران قوی برنامه ریزی کنیم و از این رو ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی قرض الحسنه بین مددجویان در مرحله اول در ساری توزیع می‌شود.

معافی یادآور شد: سال قبل چهار هزار سرپرست خانوار در استان توانمندسازی شدند.

کد خبر 6064108

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • توزیع ۲۰۰۰ سبد کالای معیشتی در ساری
  • خواب آلودگی راننده پراید در محور دماوند - تهران حادثه آفرید
  • شرکت ۴۹۹۶ راننده قزوینی در پویش به رفت
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • ◄ کمبود راننده اتوبوس بین شهری/ درخواست کمک از رانندگان کامیون و رانندگان بازنشسته
  • توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان ایلامی
  • شرایط دریافت ۷۰۰ میلیون تومان وام ازدواج اعلام شد/ شرط مهم برای پرداخت وام سه میلیاردی به خانواده‌های فاقد مسکن/ وام فرزندآوری چند میلیون تومان شد؟
  • هوش مصنوعی بیماری‌های ریه را شناسایی می‌کند/ ردیابی کرونا به روش تشخیص چهره
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید