Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@20:27:35 GMT

3 مدال بانوان قم از کونگ‌فو قهرمانی کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۵۹۱۷

3 مدال بانوان قم از کونگ‌فو قهرمانی کشور

بانوان کونگ‌فو کار استان قم در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان استایل اوسیما مسابقات کونگ‌فو زنان ایران موفق به کسب سه مدال رنگارنگ شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات کونگ‌فو بانوان قهرمانی کشور در استایل اوسیما به شکل متمرکز و با بهره‌‌گیری از قابلیت‌های فضای مجازی در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد و تیم قم علاوه بر کسب سه مدال، در رده سنی بزرگسالان به مقام سوم کشور رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های کونگ‌فو قهرمانی کشور در حالی به پایان رسید که بانوان شرکت کننده در این دوره برای کسب رتبه‌های برتر بخش‌های حرکات نمایشی، فرم ابداعی، رکیما سای و نانچیکو چوب با یکدیگر به رقابت پرداختند و مسابقات دختران جوان نیز در قالب حرکات نمایشی و فرم ابداعی به انجام رسید.

در بخش نانچیکو چوب بانوان رده سنی بزرگسالان نماینده موفق استان قم خانم کبری محرابی بود که بالاتر از رقبای خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت، بخشی که در آن سعیده محمدی از استان کهکیلویه و بویر احمد در جایگاه دوم ایستاد و مقام سوم به هما فقیهی از همدان اختصاص پیدا کرد.

هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم در رده سنی جوانان این دوره از مسابقات نیز بین مدال‌آوران دو نماینده داشت و خانم‌ها هانیه نجفی و سمانه طالبی دو مدال برنز به ارمغان آوردند تا سهم قمی‌ها از این پیکارها مجموعا سه مدال شامل یک نشان طلا و دو مدال برنز و سکوی سومی بزرگسالان ایران باشد.

در رده‌بندی تیمی مسابقات رده سنی بزرگسالان این پیکارها تیم هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان فارس در جایگاه نخست ایستاد، کهکیلویه و بویر احمد عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد و تیم منتخب دختران هیأت قم نیز مقام سوم را نصیب خود کرد، ضمن اینکه در رده جوانان تیم‌های بانوان کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان‌های فارس، البرز و خراسان رضوی اول تا سوم شدند.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم كونگ فو هنرهاي رزمي مدال رده سنی کونگ فو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد

مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال 1403 در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:

1- ابراهیم فتحی از فارس
2-مجتبی خاکی از قزوین
3-رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی

در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی نوجوانان نتایج زیر به دست آمد:

1- محمد مهدی طهماسبی از البرز
2-ماهان صفری از ایلام
3-محمد مهدی مهدورزاده از تهران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است