Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@18:08:24 GMT

رئال مادرید 2-1 ویارئال؛

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۶۰۰۶

رئال مادرید 2-1 ویارئال؛

رئال مادرید قهرمانی 34 لالیگا را به دست آورد.

رئال مادرید از هفته 37 رقابت های لالیگا میزبان ویارئال بود که موفق شد با دو گل کریم بنزما حریف خود را شکست داده و با ثبت دهمین برد متوالی، با 86 امتیاز و یک هفته مانده به پایان بازی ها، قهرمانی 34 خود را مسجل کند.

اطلاعات بازی رئال مادرید-ویارئال تاریخ برگزاری: پنجشنبه | 26 تیر 1399 زمان برگزاری: ساعت 23:30 به وقت تهران محل برگزاری: ورزشگاه آلفردو دی استفانو | مادرید داور بازی: آقای الخاندرو هرناندز هرناندز گلزنان: کریم بنزما (2) | ویسنته ایبورا گزارش بازی

دقیقه '16 ضربه محکم مودریچ از پشت محوطه را آسنخو با واکنشی خوب راهی کرنر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه '29 رئالصث ث مادرید به گل اول رسید؛ توپ ربایی شاگردان زیدان و توپی که مودریچ به کریم بنزما سپرد تا مهاجم فرانسوی در موقعیت تک به تک توپ را از بین پاهای آسنخو وارد دروازه کند؛ این بیستمین گل فصل بنزما در لالیگا بود.

نیمه اول بازی بدون اتفاق خاصی با پیروزی 1-0 شاگردان زیدان به پایان رسید و با توجه به شکست بارسلونا در دیدار همزمان، رئال مادرید تا این لحظه قهرمان لالیگاست.

در دقیقه '53 دنی کارواخال با حرکتی عالی از سمت راست نفوذ کرد و با دریبل دو بازیکن ویارئال ضربه پای چپ اش را از زاویه بسته زد که آسنخو به خوبی دفع کرد. دقیقه '63 وینیسیوس و آسنسیو جای رودریگو و هازارد را گرفتند. در دقیقه '73 سرخیو راموس در میانه میدان توپ گیری کرد و تا داخل محوطه پا به توپ آمد و با خطای بازیکن ویارئال نقش بر زمین شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه '77 راموس در جهت تلاش بنزما برای آقای گلی، توپ را به مهاجم فرانسوی سپرد تا کریم بنزما ضربه پنالتی را وارد دروازه آسنخو کرده و 21 گل زده داشته باشد و همچنان دو گل از مسی کم دارد.

این ضربه پنالتی در ابتدا توسط راموس به بنزما پاس داده شد اما به علت ورود زودتر از موعد بازیکنان ویارئال و همینطور بنزما، دستور تکرار صادر شد. دقیقه '81 پاس اشتباه کازورلا به کروس رسید اما شوت پای چپ عالی هافبک آلمانی به زیر تیر افقی برخورد کرد و به زمین برگشت.

دقیقه '83 ویارئال یکی از گل های خورده را جبران کرد؛ ارسال خوب و بلند ماریو گاسپار با ضربه سر ویسنته ایبورا دور از دستان بلند کورتوا وارد دروازه شد تا اختلاف به حداقل برسد.

در دقیقه '84 زیدان دست به سه تعویض همزمان زد و لوکاس وازکز، ایسکو و والورده به جای کارواخال، مودریچ و کروس به میدان آمدند. در دقیقه '3+90 تیبو کورتوا ناجی رئال مادرید شد؛ ارسال توپ از سمت راست، ابتدا ضربه سر بازیکن ویارئال را دفع کرد، سپس ضربه برگشتی از سوریانو را روی خط دفع کرد و در نهایت توپ از دو قدمی به بیرون زده شد تا نتیجه تغییر نکند.

در نهایت رئال مادرید موفق شد نتیجه را حفظ کرده و با کسب قهرمانی 34 خود در لالیگا، قهرمان فصل 2019/20 لقب بگیرد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید کریم بنزما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر، در هفته سی و دوم لالیگا اسپانیا تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا شامگاه یک شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود رئال مادرید به پایان رسید.

رئال مادرید پس از پیروزی ارزشمندی که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی کسب کرده بود پای به این میدان گذاشت تا با فتح ال کلاسیکو برابر رقیب سنتی خود یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی اسپانیا نزدیک شود.

در این دیدار بارسلونا شروع خطرناکی داشت و از همان ابتدا حملات خود را آغاز کرد و در ششمین دقیقه بازی در حالی که صاحب یک ضربه کرنر شده بود «رافینیا» ارسال بلندی روی دروزاه انجام داد و «آندرئاس کریستنسن» با یک ضربه سر دروازه رئال با باز کرد.

اما شاگردان کارلو آنچلوتی که تاب شکست خانگی برابر بارسلونا را نداشتند جلو کشیدند و «لوکاس واسکز» با یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه شد که با خطای «پل کوبارسی» متوقف شد تا «وینیسیوس جونیور» از روی نقطه پنالتی دروازه «تراشتگن» را باز کند.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و در نیمه دوم در دقیقه ۶۹ «فرمین لوپز» موفق شد برای بار دوم بارسلونا را پیش بیندازد.

اما خوشحالی شاگردان ژاوی چند دقیقه بیشتر طول نکشید و در دقیقه ۷۳ «لوکاس واسکز» یک بار دیگر بازی را به تساوی کشاند.

در حالی که در دقیقه ۹۰ به نظر می‌رسید که بازی با همین نتیجه به پایان برسد اما ارسال دیدنی «لوکاس واسکز» موجب شد «جود بلینگام» تور دروازه رئال با لرزه درآورد تا این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر ۲ به سود رئال مادرید به پایان رسید.

در جدول رده بندی لالیگا رئال مادرید با این پیروزی ۸۱ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد. بارسلونا هم با ۷۰ امتیاز در رده دوم حضور دارد.

به این ترتیب با توجه به ۱۱ امتیاز اختلافی که اکنون میان رئال مادرید با بارسلونا پدید آورده است باید از الان مادریدی‌ها را قهرمان اسپانیا بدانیم. اما این شکست کار را برای بارسلونا سخت کرد و این تیم اکنون خیرونای ۶۸ امتیازی را پشت سر خود می بیند و به نظر می‌رسد شاگردان ژاوی با این شکست با تغییر رقیب مواجه شدند و اکنون باید تلاش کنند جایگاه دوم را از دست ندهند.

کد خبر 6084916

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!