Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

پایگاه صهیونیستی «تایمز آو اسرائیل» گزارش داد که شامگاه پنج‌شنبه صد‌ها معترض در مقابل اقامتگاه «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در قدس اشغالی تجمع کردند.

 

اخبار بین الملل-تظاهرات کنندگان خواستار استعفای نتانیاهو شده‌اند.

طی هفته‌های اخیر با اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی ناشی از آن در اراضی اشغالی، اعتراضات علیه نتانیاهو و کابینه او به شدت افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان ناکامی کابینه رژیم صهیونیستی در مهار کرونا و فساد مالی نتانیاهو را به شدت هدف انتقاد قرار داده و خواستار استعفای او هستند.

شنبه‌شب و سه‌شنبه شب گذشته نیز هزاران اسرائیلی با شرکت در تظاهرات علیه نتانیاهو، خواستار کناره‌گیری او از سمت نخست‌وزیری شدند.

تظاهرکنندگان با تجمع در مقابل خانه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، پلاکارد‌هایی در دست داشتند که بر روی آن‌ها نوشته شده بود: «فساد نتانیاهو برای ما تهوع آور است» و «نتانیاهو استعفا بده».

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اتهام‌هایی در ۳ پرونده جداگانه شامل رشوه‌خواری، ‌ کلاه‌برداری و سوءاستفاده از قدرت مواجه است. قانون رژیم صهیونیستی نخست‌وزیری را که با اتهام مواجه باشد‌ ملزم به استعفا نمی‌کند.

اخیرا نیز نظرسنجی‌ کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نشان داد که بیشتر صهیونیست‌ها از عملکرد بنیامین نتانیاهو ناراضی‌اند. براساس نظرسنجی منتشر شده حدود ۶۱ درصد از صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو رضایت ندارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قدس نتانیاهو فساد فساد قدس نتانیاهو رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردند

معترضان اسرائیلی مقابل منزل نتانیاهو تظاهرات کرده و با برپایی آتش خواستار مبادله فوری اسرا با مقاومت در غزه شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شهرک‌نشینان صهیونیست مجددا مقابل منزل نتانیاهو تظاهرات کرده و با برپایی آتش خواستار مبادله فوری اسرا با مقاومت در غزه شدند.

 

.

 

لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کندلفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطینژنرال صهیونیست: نتانیاهو شکست در غزه را پذیرا شود!هزاران صهیونیست بازهم خواستار استعفای نتانیاهو شدندوزیر خارجه: نتانیاهو باید مهار گرددهاآرتص: نتانیاهو بعد از عملیات ایران حرفی برای گفتن ندارد

هزاران نفر از معترضین به شرایط فعلی شنبه شب در 55 نقطه از (فلسطین اشغالی) دست به تظاهرات زدند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردند
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه / استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه/استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم