Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@13:12:15 GMT

ابتلای مجدد بهبودیافتگان کرونایی قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۷۹۹۳

صراط: معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ابتلای مجدد بهبودیافتگان کرونایی در استان خبر داد و گفت: متأسفانه بسیاری از کردستانی‌ها برای بار دوم نیز به این بیماری مبتلا شده‌اند.

به گزارش تسنیم، ابراهیم قادری در سنندج به آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان اشاره و اظهار داشت: در حال حاضر ۳۰۵ بیمار در بیمارستان‌های کردستان بستری بوده که نسبت به چند هفته گذشته کاهش، اما سه برابر ماه‌های فروردین و اردیبهشت‌ماه سال‌جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۷۶ بیمار کرونایی در بخش «آی‌سی‌یو» هستند، افزود: خوشبختانه این روز‌ها با رعایت نکات بهداشتی توسط مردم، وضعیت بهتر و تعداد بیماران کرونایی کاهش یافت.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با ابراز نگرانی از وضعیت روز‌های آینده استان تصریح کرد: متأسفانه جوانان در مراکز تفریحی مانند پارک‌ها تجمع و توصیه‌های بهداشتی را رعایت نکرده و از افزایش بیماران کرونایی در هفته‌های آینده نگرانیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا بهبود یافتگان کرونا فوتی های کرونا مبتلایان کرونا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در سطح استان کردستان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان، اکبر محمدی، شامگاه سه‌شنبه _بیست‌وهشتم فروردین_ در بازدید از بخش‌های مختلف معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان با ارتقا کیفی سطح خدمت رسانی خود توانسته است رضایت‌مندی مطلوبی را در سطح جامعه ایجاد کند.

وی افزود: در دولت سیزدهم توجه مناسبی به بخش بهداشت و درمان استان کردستان شده است که در همین راستا مصوبات خوبی را در سفرهای ریاست جمهوری به استان کردستان شاهد بوده‌ایم که با پیگیری‌های مجدانه استاندار کردستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از بسیاری از مراکز تخصصی از جمله قلب، سرطان و پیوند استخوان در استان کردستان هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان تحول در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی استان را حاصل برنامه ریزی‌های مدون در این حوزه دانست و گفت: با تدابیر پیش بینی شده شاهد بروز کمترین چالش از نظر کمبود داروهای خاص در سطح استان هستیم و امیدواریم با برنامه ریزی‌های آتی بتوانیم نسبت به گسترش خدمات در بخش توریسم درمانی هم گام‌های جدیدی برداریم.

محمدی از ذخیره‌سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان با توجه به شرایط جغرافیایی و منطقه‌ای خبر داد و تصریح کرد: استان کردستان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده دارای کمترین چالش در حوزه اقلام دارویی ضروری و مورد نیاز بیماران خاص است که درصدد هستیم با احداث انبار استراتژیک دارویی به توسعه این بخش هم کمک کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان استفاده از ظرفیت‌های قانون مولدسازی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه علوم پزشکی را یکی از راهکارهای مناسب برای توسعه خدمت رسانی توسط این دانشگاه ذکر کرد و گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان آمادگی خود را جهت همکاری و تعامل با دانشگاه علوم پزشکی، خدمات و بهداشتی و درمانی این استان در همین راستا را اعلام می‌کند.

کد خبر 745292

دیگر خبرها

  • ۳۳ روستا در هرمزگان با مشکلات قطعی برق و آب روبرو هستند
  • کنایه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد
  • انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان
  • طعنه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌ های ارشاد
  • ابتلای ۱۳ هزار نفر به هموفیلی در ایران 
  • ضرورت دسترسی عادلانه بیماران هموفیلی به دارو و درمان
  • مدیر کانون هموفیلی ایران بیان کرد: وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران
  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • آمادگی پليس کردستان برای اجرای طرح نور "عفاف و حجاب"