Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صفرپور گفت:مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان مشهد مقدس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام «محمد صفر پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان مشهد مقدس در روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۶ و ۲۷ تیرماه در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره اوقاف مشهد با بیان اینکه در این مسابقات ۶۲ بانو و ۱۶۲ آقا در رشته های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و حفظ کل، قرائت، ترتیل، اذان در حال برگزاری است همچنین رشته اذان فقط ویژه آقایان برگزار می شود، افزود: روز گذشته مسابقات در بخش بانوان پایان یافت.

 

وی با بیان اینکه به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی فقط ورود متسابقین مجاز می باشد.اظهار کرد: در بخش برادران این مسابقات در آستان مقدس امامزاده غیاث الدین محمد(ع) برگزار و در بخش بانوان در حسینیه نخودبریزها برگزار شد.

 

حجت الاسلام صفرپور در پایان گفت: پس از اعلام نتایج، نفرات برتر در نیمه دوم شهریور ماه در مرحله استانی حضور می یابند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه مشهد قرآن حال برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی

سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مهدی بادپا مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت با حضور فعالان این حوزه از 15 تا 18 اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه‌های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر می‌شود.

نشست مرحله نهایی داوری این جشنواره با حضور علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی