Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از تغییراتی که در راس مدیریت تعزیرات استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت و براتعلی صالحی با همت و عزم جدی وارد مقوله بازار و تخلفات آن شد همگان انتظار تغییر کیفیت نان در استان را داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج یکی از مشکلاتی که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تقریبا در همه نقاط استان با آن زندگی می‌کنند و دیگر با این مشکل کنار آمده‌اند و فریاد آن‌ها از این وضعیت به جایی نرسیده موضوع نان و کیفیت بسیار بد آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید در هیچ نقطه‌ای از ایران نان به اندازه استان کهگیلویه و بویراحمد بی‌کیفیت نباشد نانی که بسیاری از مردم را در طول همه سال‌های گذشته تاکنون بیمار کرده است و دلیل مراجعه بیش از حد معمول مردم استان به متخصصین گوارش در یاسوج و شیراز و سایر نقاط کشور همین وضعیت رقت‌بار نان است.

به گزارش فارس؛ بعد از تغییراتی که در راس مدیریت تعزیرات استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت و براتعلی صالحی با همت و عزم جدی وارد مقوله بازار و تخلفات آن شد همگان انتظار تغییر کیفیت نان در استان را داشتند.

صالحی در یک پروسه زمانی گشت‌های صبحگاهی ایجاد کرد و به همراه سایر مسوولان از جمله مسوولان صمت از نانوایی‌ها بازدید سرزده داشت و همگان منتظر اصلاح وضعیت فعلی و تغییر حداقلی در کیفیت نان بودند.

اما پس از گذشت چند ماه اکنون به وضوح مشاهده می‌شود که کیفیت نان در استان هیچ گونه تغییری نکرده و علی‌رغم این که قیمت‌ها افزایش پیدا کرده اما همان نانی که قبلا به دست مردم داده می‌شد و بی‌کیفیت بود به خورد مردم داده می‌شود و عملا مسوولان برای تغییر کیفیت نان در استان ناکام مانده‌‌اند.

به گزارش فارس مردم از مسوولان به خصوص تعزیرات و صمت انتظار دارند برای یک بار هم که شده این صنف را ساماندهی کرده با اصلاح کیفیت نان در استان باقیات صالحاتی برای خود بر جای بگذارند و جلوی امراض و بیماری‌های گوارشی را که روزانه در استان در حال افزایش است را بگیرند.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: نان کهگیلویه و بویراحمد کیفیت صالحی خبرگزاری فارس استان کهگیلویه و بویراحمد کیفیت نان در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرانه فضاهای آموزشی استان در دوران فعالیت دولت سیزدهم یک متر مربع افزایش یافته‌ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، اولین جلسه شورای آموزش کهگیلویه و بویراحمد در سال 1403 با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

محمد جمالی‌آرند سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: سهم رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان استان افزایش می‌یابد.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته سه درصد به جمعیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و سه درصد نیز به جمعیت دانش آموزان رشته ریاضی استان افزوده می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه افزایش سهمیه رشته‌های مذکور براساس نیازهای استان پیش‌بینی شده‌است، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته همچنین سهم رشته‌های انسانی و تجربی برای سال تحصیلی آینده سه درصد در کهگیلویه و بویراحمد کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: در حالی که سرانه فضای آموزشی کشور پنج متر و 20سانتیمتر است سرانه فضای تعلیم و تربیت استان چهار متر و 20 سانتیمتر است.

جمالی‌آرند از افزایش سرانه فضای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم خبر داد و خاطرنشان کرد: سرانه فضاهای آموزشی استان در دوران فعالیت دولت سیزدهم یک متر مربع افزایش یافته‌ است.

وی با اشاره به در پیش امتحانات دانش‌آموزان، گفت: کمبود فضای فیزیکی از چالش‌های مهم دستگاه تعلیم و تربیت استان است که از دستگاه‌های اجرایی مرتبط انتظار می‌رود برای حل این مسئله برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • رسانه‌ها بزرگی عملیات وعده صادق را تبیین کنند
  • تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات