Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-18@23:38:40 GMT

متولدین سال ۹۸ بیشتر در چه ماهی به دنیا آمدند؟

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۸۴۶۲

متولدین سال ۹۸ بیشتر در چه ماهی به دنیا آمدند؟

سازمان ثبت احوال میزان ولادت در سال ۹۸ را در سالنامه‌ای به تفکیک ماه‌های سال اعلام کرد. به گزارش پول نیوز، در سال ۹۸ یک میلیون و ۱۹۶ هزار و ۱۳۴ ولادت به ثبت رسیده است، بر اساس سالنامه ۹۸ بیشترین میزان ولادت در سال گذشته در ماه‌های شهریور، تیر و فروردین و کمترین میزان ولادت در سال بهمن، خرداد، اسفند بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ولادت‌های ثبت شده سال ۹۸، در فروردین ۱۰۲ هزار و ۱۵۲، اردیبهشت ۱۰۱ هزار و ۸۹۳، خرداد ۹۵ هزار و ۳۴۴، تیر ۱۹۵ هزار و ۴۱۹، مرداد ۱۰۲ هزار و ۴۹۹، شهریور ۱۰۷ هزار و ۳۰۳، مهر ۱۰۰ هزار و و ۹۱۴، آبان ۹۹ هزارو ۷۳۵، آذر ۹۸ هزار و ۱۴۸، دی ۱۰۳ هزار و ۵۱، بهمن ۹۴ هزار و ۳۷۵ و اسفند ۸۵ هزار و ۳۵۱ ولادت ثبت شده است.

مشابه این آمار در مقایسه با سال ۹۷ یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۹۶۲ ولادت ثبت شده است، که در این سال بیشترین میزان ولادت به ترتیب در ماه‌های شهریور، تیر و مرداد و کمترین میزان ولادت به ترتیب در ماه‌های اسفند، بهمن و آذر بوده است.
روند ماهانه رخ داد ولادت (بر پایه ولادت‌های جاری ثبت شده)
سال/ماه ۹۸
جمع ۱،۱۹۶،۱۳۴

فروردین
۱۰۲،۱۵۲
اردیبهشت ۱۰۱،۸۹۳
خرداد ۹۵،۳۴۴
تیر ۱۰۵،۴۱۹
مرداد ۱۰۲،۴۹۹
شهریور ۱۰۷،۳۰۳
مهر ۱۰۰،۹۱۴
آبان ۹۹،۷۳۵
آذر ۹۸،۱۴۸
دی ۱۰۳،۵۱
بهمن ۹۴،۳۷۵
اسفند ۸۵،۳۵۱

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ویروس کرونا در ایران بیماری های واگیردار سال 98 نوزاد کرونا میزان ولادت ثبت شده سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال انبیا فردا جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فال انبیا یا فال انبیا الهی یکی از قدیمی‌ترین فال‌ها میان ایرانیان از گذشته تا امروز است. روزانه بسیاری از افراد برای انجام کار‌های روزانه به فال انبیا الهی رجوع می‌کنند. افرادی که باور عمیقی به انبیا الهی دارند با گرفتن این نوع فال در تصمیم‌گیری روزانه مسیر درست را پیدا می‌کنند و هم از نظر آرامش روانی، تسکین‌خاطر پیدا می‌کنند. 

به گزارش «زی‌سان»، در فال انبیا شما نتیجه فال خود را با توجه به یکی از ۲۶ انبیا الهی شامل: حضرت آدم، حضرت ابراهیم، حضرت ادریس، حضرت اسحاق، حضرت اسمائل، حضرت الیاس، حضرت ایوب، حضرت خضر، حضرت داوود، حضرت زکریا، حضرت سلیمان، حضرت شعیب، حضرت شیث، حضرت صالح، حضرت عیسی، حضرت محمد، حضرت موسی، حضرت نوح، حضرت هارون، حضرت هود، حضرت یحیی، حضرت یعقوب، حضرت یوسف و حضرت یونس خواهید دید.

فال انبیا برای آینده‌نگری و پیشبرد امورات در آینده نیز بسیار پر کاربرد است. آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال انبیا الهی واقعی فردا جمعه ۳۱ فروردین است. 

فال انبیا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین 

حضرت یعقوب

ای صاحب فال، از جنگ و جدال و نزاع فامیلی بر حذر باش که احتمال دارد عضوی از اعضای بدن تو نقصان پذیرد که به کرم و لطف پروردگار به زودی بهبود می‌یابد. اگر گم کرده یا مسافری داری و از آن خبر نداری ،خبر خوشی به تو می‌رسد و ترا از نگرانی‌ها نجات خواهد داد، پس شکر خدای را به‌جای آر و از انفاق به مستحق دریغ نکن تا پیوسته سالم و سلامت باشی، انشاء الله.

فال انبیا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

حضرت زکریا

ای صاحب فال! در کار خود شتاب کن که آن کار شیطان است و عاقبت پشیمان خواهی شد. اما بشارت باد تو را که به دولت خواهی رسید و از جهت فرزند شاد شوی و قدم او بر تو مبارک است. هیچ غم مخور و یک دل باش. نگرانی داری ولیکن در دل خود غم راه مده که کارهایت زود اصلاح شود و اگر غایبی داری زود به تو رسد و امسال بر تو مبارک می‌باشد و تو را سفری در پیش است که در آن خیر بسیار بینی. روز چهارشنبه هر چه از درگاه خدا طلب نمائی به تو ارزانی دارد انشاء الله و قرآن زیاد بخوان که عاقبت به خیر خواهی شد. انشاء الله.

فال انبیا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

حضرت ذوالقرنین

شما فردی با همت و اراده هستید اگر از این استعداد استفاده کنید به توفیقات خوبی دست می‌یابید. در زندگی شما سفرهای دور دیده می‌شود با خطرهایی در زندگی مواجه می‌شوید. افراد زیادی مطیع شما یا تحت پوشش شما قرار خواهند گرفت. سفر حج را در طالع دارید اگر قصد جهانگردی دارید اقدام کنید کارهای سخت برای شما آسان می‌شود آنچه را که مقصود دارید اگر مصلحت باشد انجام خواهد شد از جانب عده‌ای خطری شما را تهدید می‌کند که به یاری خدا رفع خواهد شد.

فال انبیا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

حضرت عیسی

ای صاحب فال! بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور گردند و هر روز عزت یابی. با آدم خوب هم‌نشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی. هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می‌دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد با دولت و سعادت و امسال بر تو مبارک باشد و بر دشمن ظفر یابی و هر نیت که داری خوب است به مراد دل برسی. در نماز اول وقت کوشا باش.

فال انبیا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

حضرت اسماعیل  

ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی. ای عزیرم صبح و شام عبادت و طاعت خداوند کن و مردم را از خودت خوشنود ساز و رنجی بر پای تو رسیده بود که اکنون بهتر شده  و بر پشت خود و پا و پهلویت نشانی داری که آن نشانه نیک بختی است. به تو از مردی کوتاه قد فایده رسد و زنی هست که شب و روز تو را دعا می‌کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می‌نماید و از برکت دعای آن زن است که عمر تو دراز می‌شود و به مراد دل برسی. ان شاء الله.

فال انبیا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

حضرت نوح

ای صاحب فال تو در جایی قرار گرفته‌ای که روح تو را عذاب می دهد و مرتب رنج می‌بری ولی با استعانت ازذات پروردگار به زودی روح تو از هر تفکری ناصواب آسوده می‌گردد و از گرفتاری‌های موجود خلاص می‌گردی و کاری مشروح به تو پیشنهاد می‌شود که از آن کار بهره مند خواهی شد. از بند خیالات واهی، نجات پیدا می‌کنی و آسوده خاطر می‌شوی، انشاءالله.

فال انبیا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

حضرت لوط

در زندگی با سختی‌هایی مواجه می‌شوید و با مردمی لاقید و بد عمل سر و کار پیدا می‌کنید و به رنج و زحمت می‌افتید همسری نصیب شما می‌شود که باید با او به احتیاط رفتار کنید وگرنه از مسیر صواب منحرف شده و شما را دچار مشکل می‌کند، باید مراقب باشی تا خود به بدعملی دیگران گرفتار نشنوید. در طالع شما سفر یا هجرتی دیده می‌شود که لازم است انجام بگیرد.

فال انبیا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

حضرت سلیمان

ای صاحب فال ، اگر در فکر جمع مال و دولت بی زوال هستی، بدان که با استعانت از ذات پروردگار بی همتا و ابراز لیاقت و همت بلند به آنچه می‌خواهی، خواهی رسید،چون کرم خداوند بیش از آن است که در تصور آید. به کرم یزدان پاک دل خوش دار و از اندیشه بد و پندارهای ناصواب پرهیز کن که خداوند با پرهیزکاران است و تو را از لغزش‌ها مصون خواهد داشت، انشاءالله

فال انبیا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

حضرت ایوب

ای دارنده فال بدان چیزی از دست تو رفته است و به علت فقدان آن غم می‌خوری اما عاقبت کار را نمی‌دانی، اگر صبر کنی به هر آروزیی که داری خواهی رسید؛ پس در خلوت با خدا باش که عاقبت به خیر خواهی بود. در این چند روزه آینده به سعادت خواهی رسید. اگر قصد سفر داری بکن که نیک است. روزهای شنبه و پنج شنبه برای تو خوب است تا به مقصود برسی. اگر نیت عقد قرار دادی داری دست نگهدار که بد است و خودت را به زحمت نیانداز که ستاره‌ای نحس در طالع تو می‌بینم .صبر کن و صدقه بده تا آنچه از خدا طلب می‌کنی به دست آوری. از طرف شخصی کار شما رونق می‌گیرد و از او بزرگی و راحتی خواهی یافت و امور به مراد دل تو شود. به چیزی که در انتظار آن هستی خواهی رسید انشا الله.

فال انبیا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

حضرت داوود

ای صاحب فال! بشارت باد تو را که بر سه قوم مهتری کنی و جمله در فرمان تو باشند. این چند روزه در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو. امسال رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت. تا چند روز دیگر خشنود می‌شوی و اگر غایبی داری خبر او می‌رسد و کارها به مراد تو خواهد شد ان شاالله. در نماز کوشا باش و از مردم پست و گناه کار دوری کن.

فال انبیا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

حضرت شعیب

ای صاحب فال! بدان که چنین می بینم با کسی پیوندی خواهی داشت واز آن نفع بسیاری به تو می‌رسد و کار تو خوب خواهد شد؛ چند روزصبر کن و شتاب مکن . بعضی از مردم با تو دشمن اند، اما ظفر نخواهند یافت ودر نماز کاهلی مکن و صدقه بده و آن را فراموش نکن که حق تعالی آفتها از تو بگذراند واز جهت زن، غم مخور که کار به مراد رسد و تو را فرزندی باشد که قدمش مبارک است . باید که تو راز دل خود را به کسی نگویی تا کارت بالا گیرد و نصرت یابی و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو می‌رسد؛ چنان که شادمان شوی . انشاء الله.

فال انبیا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

حضرت موسی

ای صاحب فال! بدان که در فکر چیزی هستی که در آن فرومانده و عاجز شده‌ای، غم مخور که همه مرادت حاصل شود؛ پیش از این تو را بسیار غم و اندوه رسیده بود و نزدیک شده که ستاره تو به روشنایی آید باشد که کارت به سرانجام رسد. خداوند به تو عوض خیر دهد و کارت به زودی بالا گیرد و دلت به سبک باری مشغول است. با کسی عهدی خواهی کرد، بکن که خوب است و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو رسد و کار تو به اتمام رسد و اگر دست بر خاک زنی زر شود. در نماز کاهلی مکن هر چند توانی صدقه بده تا از خوف ایمن باشی و به مقصد برسی. انشاء‌الله.

tags # فال انبیا ، فال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • فال ابجد امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • فال انبیا فردا جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • بارندگی‌های اخیر، خشکسالی خراسان جنوبی را جبران نمی‌کند
  • عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا را بشناسید
  • جاده‌های خونین و مسافران بی‌دفاع
  • تهران رکورددار چند قلوزایی در سال گذشته
  • «تهران» رکوردار چندقلوزایی در کشور
  • تهران بیشترین تعداد چند قلوزایی را در کشور دارد
  • تهران رکوردار چندقلوزایی در کشور
  • شمار ولادت‌ها در خراسان شمالی بالاتر از میانگین کشوری