Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه صنعتی اصفهان در اطلاعیه ای تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی اصفهان تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را منتشر کرد.

سال تحصیلی جدید در دانشگاه صنعتی اصفهان براساس این تقویم آموزشی، از ۲۲ شهریور با آغاز ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شروع کلاس‌های نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از ۲۹ شهریور خواهد بود و دانشجویان می‌توانند در روز‌های اول و دوم مهر نسبت به حذف یا اضافه کردن دروس اقدام کنند.

پایان کلاس‌های نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در دانشگاه صنعتی اصفهان در ۱۷ دی تعیین شده و قرار است دانشجویان از ۲۰ دی تا ۶ بهمن در امتحانات شرکت کنند.

نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نیز از ۱۱ بهمن با انتخاب واحد دانشجویان آغاز می‌شود و شروع کلاس‌ها از ۱۸ بهمن خواهد بود.

امتحانات این نیمسال از ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ آغاز شده و با پایان امتحانات در ۶ تیرماه، این نیمسال تحصیلی نیز به پایان می‌رسد.  
گفتنی است، براساس اخبار منتشر شده از سوی وزارت علوم، برنامه ریزی‌ها برای سال تحصیلی جدید به صورت حضوری، حداقل برای دانشجویان جدید خواهد بود.

همچنین با توجه به شیوع کرونا، برنامه ریزی‌های دانشگاه‌ها برای سال تحصیلی جدید احتمالا با تغییراتی مواجه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی اصفهان تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400 1399 دانشگاه صنعتی اصفهان تحصیلی ۱۴۰۰ ۱۳۹۹ تقویم آموزشی سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در این دانشگاه خبر داد.

شهنام عسکرپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است و این موضوع در نامه‌ دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

وی افزود: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • ما نخبه نیستیم، عدالت آموزشی در اغماست! / سهم ثروت برای قبولی در رشته‌های پرطرفدار چقدر است؟ +فیلم