Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا یوسفی از شناسایی ۱۳ هزار و ۷۸۵ کارگاه مشمول استفاده از تسهیلات خسارت کرونا در استان خبر داد و افزود: افراد ثبت‌نام کننده حداکثر سه روز بعد از ثبت‌نام مورد تایید دستگاه اجرایی قرار می‌گیرند و در ادامه به سیستم بانکی ارجاع داده می‌شوند و بعد از مدت یک هفته که مراتب مورد قبول واقع شد و متقاضی واجد شرایط بود می‌تواند نسبت به تکمیل پرونده اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه محدودیت‌های متعارفی که در سایر تسهیلات بانکی، همچون بدهی‌های غیر جاری، استعلام مالیاتی یا چک‌های برگشتی در این طرح در نظر گرفته نشده است، اظهار داشت: افراد مشمول به راحتی می‌توانند ثبت نام کرده و تسهیلات را دریافت نمایند.

یوسفی با بیان اینکه واحدهایی که دارای کد کارگاهی هستند به ازای هر کارگر خود ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند، گفت: ۱۲ میلیون تومان برای شغل‌هایی است که از کرونا آسیب دیده‌اند و ۱۶ میلیون تومان نیز برای آن دسته از شغل‌های است که بنا به دستور ستاد کرونا واحد صنفی‌شان تعطیل شده است.

یوسفی با بیان اینکه در مرحله دوم که تسهیلات به کارگاه‌های فاقد کد کارگاهی تعلق می‌گیرد، داشتن یا نداشتن بیمه، معیار نیست، افزود: کارگاه هایی که حتی بیمه ندارند نیز می‌توانند به ازای هر نفر به صورت خویش‌فرمایی ۶ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند و در صورتی که رابطه بین کارگری و خویش‌فرمایی بین سرپرست کارگران و پرسنل وجود داشته باشد به ازای هر کارگر ۸ میلیون تومان تسهیلات تعلق می‌گیرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه سهم این استان از تسهیلات ویژه کرونا ۴۸۸ میلیارد تومان است، تاکید کرد: هیچ گونه محدودیتی در این طرح و این میزان اعتبار وجود ندارد، به همین دلیل با توجه به خسارت‌های بالایی که ویروس کرونا وارد کرده است کسانی که واجد شرایط هستند بهتر است از تسهیلات بهره‌مند گردند.

کد خبر 4975990

منبع: مهر

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان ستاد مقابله با کرونا محمدرضا یوسفی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین شهرکرد حجاب و عفاف گرگان ستاد مقابله با کرونا بیرجند ایلام سیستان و بلوچستان استانداری سمنان شهرستان کرج میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند

محسن مه آبادی فرماندار چناران گفت: زمین واحد‌های ذکر شده در قالب اجاره ۹۹ ساله از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متقاضیان واگذار شد و تسهیلات ذکر شده نیز ۲ میلیارد ریال بود که در ماه‌های پایانی سال به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت و برخی متقاضیان این مبلغ را دریافت کرده اند.

وی گفت: تعدادی از واحد‌های مسکونی روستایی ذکر شده اکنون تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است و بقیه در مراحل مختلف ساخت و ساز از جمله در مراحل پایانی تولید هستند.

فرماندار چناران گفت: پارسال سهمیه ساخت مسکن روستایی شهرستان چناران ۳۷۶ دستگاه تعیین شد که پرداخت تسهیلات میزان هدفگذاری بیشتر بوده است.

مه آبادی افزود: امسال سهمیه ساخت مسکن روستایی چناران با اعطای تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی، ۴۴۰ واحد مسکونی تعیین شده است و دیروز در نشستی با دهیاران و بخشداران شهرستان چناران برای تحقق این هدف، ارتقای طرح تحول روستایی و افزایش مشارکت و جهش تولید در شهرستان برنامه ریزی و هم اندیشی شد.

وی اضافه کرد: با توجه به این که میزان مقاوم سازی منازل روستایی چناران از میانگین استانی و کشوری پایین‌تر است، موضوع ساخت و ارتقای ایمنی منازل روستایی در گفتگو با دهیاران و مدیر بنیاد مسکن شهرستان مورد تاکید قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی