Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد مارتینز همچنان بارسلونا را به منچسترسیتی ترجیح می دهد.

منچسترسیتی، لائوتارو مارتینز را می خواهد اما ممکن است اینتر یا حتی این بازیکن آرژانتینی تمایلی به انجام این انتقال نداشته باشند.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، منچسترسیتی در ماه های گذشته پرس و جوهایی در مورد لائوتارو مارتینز انجام داد اما مهاجم 22 ساله حاضر نبود راهی این تیم شود چرا که در آن زمان فقط انتقال به بارسلونا را در ذهن خود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بخشیده شدن محرومیت سیتیزن ها از حضور در لیگ قهرمانان، اکنون اوضاع فرق کرده و این تیم در نقل و انتقالات تابستانی بودجه مناسبی برای تقویت خود خواهد داشت. سیتی این مهاجم آرژانتینی را به عنوان جانشین سرخیو آگوئروی 32 ساله شناسایی کرده و ممکن است به زودی برای جذب او اقداماتی داشته باشد.

بارسا در حال حاضر قدرت مالی خرید مارتینز را ندارد و نمی تواند خواسته نراتزوری برای او که 90 میلیون یورو به علاوه جونیور فیرپو است را برآورده کند و باید منتظر فروش بازیکنانش باقی بماند. در عوض باشگاه انگلیسی راحت تر می تواند نیاز مالی اینتر را برآورده کند و هزینه جذب او احتمالا نباید برای آنها مشکلی باشد.

بند فسخ قرارداد مارتینز با اینتر منقضی شده و به همین دلیل هر تیمی او را می خواهد باید با باشگاه ایتالیایی وارد مذاکره شود. بنابراین باید درک کرد که نیت افعی ها در مورد مهاجم خود چیست. همچنین درک تمایل لائوتارو نیز مهم است زیرا احتمالا او علاقه ای برای رفتن به لیگ برتر انگلستان ندارد و برای هم تیمی شدن با لیونل مسی، ممکن است یک سال دیگر منتظر بماند.

همچنین بخوانید:

محرومیت منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا بخشیده شد؛ کاهش 20 میلیون یورویی جریمه نقدی لائوتارو مارتینز در ازای 70 میلیون یورو و جونیور فیرپو به بارسلونا می رود / ادعای موندو دپورتیوو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۹۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس

هشدار: تماشای این محتوا به افراد حساس و درگیر بیماری‌های قلبی توصیه نمی‌شود

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد 

یکی از اتفاقات مهم و البته تلخ این مسابقه‌، مصدومیت فرنکی دی یونگ پس از برخورد شدید با فده والورده بود. در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول، فرنکی دی یونگ و فدریکو والورده هر دو برای تصاحب توپ و شوتزنی اقدام کردند که برخورد شدیدی بین آن‌ها شکل گرفت. دی یونگ پس از این صحنه، نقش بر زمین شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. هنوز شدت آسیب دیدگی هافبک هلندی بارسلونا مشخص نشده و معلوم نیست که او تا چه مدت از میادین دور خواهد بود، با این حال برخی رسانه‌ها از پایان یافتن فصل برای این بازیکن و برخی دیگر از غیبت یک ماهه او خبر داده‌اند.

تصویر زیر، وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فدریکو والورده را نشان می‌دهد:

بدون شرح

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏
  • صحرایی: با مشاهده وضعیت حال و گذشته جمله «به قله نزدیک می‌شویم» رهبری را بهتر درک می‌کنیم
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • انتقاد شدید خبرنگار کاتالانی اسپورت از وینیسیوس جونیور: چقدر حقیر و کوچکی!