Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دکتر «غلامرضا هاشمی»، مدیرعامل شرکت مهندسی و معدنی نوآوران مس با بیان این‌که در سال 1398 صنعت مس با مدیریت دکتر سعدمحمدی عملکرد درخشان و رکوردهای ماندگاری ثبت کرد، گفت: بدون شک در این مسیر نگاه همدلانه مدیرعامل شرکت مس در حل مسائل...
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مس پرس، دکتر «غلامرضا هاشمی»، مدیرعامل شرکت مهندسی و معدنی نوآوران مس با بیان این‌که در سال 1398 صنعت مس با مدیریت دکتر سعدمحمدی عملکرد درخشان و رکوردهای ماندگاری ثبت کرد، گفت: بدون شک در این مسیر نگاه همدلانه مدیرعامل شرکت مس در حل مسائل پیمانکاران معدنی بسیار مؤثر بود؛به‌طوری‌که شرکت معدنی نوآوران تحت تأثیر این نگاه در سال گذشته فراتر از ظرفیت خود عمل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که شرکت نوآوران در سالی که به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری مزین شده است اقدامات عملی برای تسریع و سرعت بخشی به پیشبرد برنامه‌های تولید تهیه کرده است، گفت: این شرکت با تدوین برنامه فشرده و عملی در بخش عملیات خاک‌برداری و ماشین‌آلات سعی در افزایش راندمان تولید دارد؛ همان‌طور که در روزهای سخت اواخر سال 98 و اوایل سال 99 که کل کشور در اثر درگیری با ویروس کرونا با تعطیلی مواجه بود، این شرکت با تمهیدات ویژه و رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و ایمنی به کار خود ادامه داده و توانست به تنهایی خوراک کارخانه تغلیظ مجتمع مس سونگون را در آن روزها تأمین کند و مانع از توقف چرخه تولید در این مجتمع بشود.
وی افزود: با همدلی هیأت مدیره شرکت و مدیران ارشد شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و با تلاش همکاران عزیز میزان سود شرکت در سال 98 نسبت به سال 97 بالاتر از 85 درصد رشد داشته که مصمم هستیم با تلاش و کوشش همکاران این رقم را در سال 99 به میزان قابل‌توجهی بهبود بخشیم.
هاشمی در ادامه به مهم‌ترین اقدامات انجام شده شرکت نوآوران از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه اشاره کرد و گفت: اتخاذ تمهیدات ویژه و رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی کرونا به جهت حفظ سلامت ایمنی سرمایه‌های انسانی شرکت و پیشگیری از افت راندمان تولید در مجتمع مس سونگون و اقدام و پیگیری جدی در خصوص تعمیرات اساسی اورهال برخی از ماشین‌آلات سنگین و دستگاه‌های حفاری و نوسازی ناوگان ماشین‌آلات شرکت، خرید موتورهای KT50 stand by برای دامپ‌تراک‌های 135 تنی، اورهال کامل بیل 1250 و... جهت افزایش بهره‌وری و افزایش راندمان تولید از مهم‌ترین اقدامات این شرکت در سه‌ماهه نخست سال جاری بوده است.
وی افزود: همچنین پیگیری ترخیص 4 دستگاه دامپ‌تراک 100 تنی که بر اساس مطالعات صورت گرفته دامپ‌تراک‌های 100 تنی راندمان به‌مراتب مناسب‌تری نسبت به سایر دستگاه‌ها در موقعیت و شرایط پله‌های عملیاتی معدن مس سونگون را دارد.
هاشمی تأکید کرد: در شش‌ماهه دوم سال 98 پروژه حمل کان‌سنگ از محل دامپ‌های کم‌عیار ازسرگیری شد و از ابتدای سال 99 با افزایش ماشین‌آلات با مشاهده روند رو به رشد و افزایش حجم جابه‌جایی، درصدد تمرکز بیشتر روی این پروژه و افزایش ماشین‌آلات و پیشرفت پروژه هستیم.
مدیرعامل شرکت نوآوران با اشاره به عملیات احداث فاز سه تغلیظ سونگون گفت: حدود 85 درصد از حجم اولیه خاک‌برداری محل احداث کارخانه تغلیظ فاز سه تا آخر خردادماه انجام پذیرفته بود که با جابه‌جایی محل کارخانه و سنگ‌شکن مربوطه و افزایش حجم خاک‌برداری در اواسط اردبیهشت ماه طرح این پروژه توسط کارفرما تغییر و میزان حجم خاک‌برداری افزایش یافت.
وی اضافه کرد: در این راستا شرکت با برنامه‌ریزی فشرده و اضافه کردن ماشین‌آلات سنگین بارگیری و حمل، سعی در کوتاه نمودن زمان‌بندی و افزایش خاک‌برداری روزانه تا حدود 13 هزار مترمکعب برای اتمام مرحله خاک‌برداری محل و تحویل برای احداث کارخانه را در دستور کار قرار داد که این میزان افزایش حجم خاک‌برداری نسبت به ماه‌های گذشته افرایش 85 درصدی را نشان می‌دهد.
هاشمی تصریح کرد: انشاالله با ساخت و بهره‌برداری از کارخانه فاز 3 تغلیظ ضمن اشتغال‌زایی در منطقه، شاهد ایجاد ارزش‌افزوده ماده معدنی نیز خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت نوآوران با تأکید بر اینکه یکی از الزامات جهش تولید در حوزه معدن گسترش ماشین‌آلات و تجهیزات معدنی است به اقدامات انجام شده در این خصوصی اشاره کرد و گفت: در زمینه گسترش ماشین‌آلات با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های صورت گرفته در اوایل مردادماه سال جاری تعداد 4 دستگاه دامپ‌تراک بلاز 100 تنی (مدل 2019) به ناوگان شرکت افزوده خواهد شد.
وی با بیان اینکه این مدل از دامپ‌تراک‌ها، دامپ‌تراک‌های 100 تنی بلاز، برای اولین بار توسط شرکت نوآوران وارد کشور می‌شود، گفت: همچنین با تلاش‌ها و حمایت‌های مدیرعامل محترم شرکت مس مقرر گردیده تعدادی دامپ‌تراک با محوریت شرکت مس خریداری و در اختیار پیمانکاران قرار گیرد که در این راستا جلسات مشترک متعددی با حضور پیمانکاران و معاونت محترم معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، خانه معدن و مدیران ارشد شرکت مس برگزار و راهکارهای اجرایی با لحاظ کردن شرایط تحریم و ارز و... بررسی و در مرحله اجرا است.
وی ابراز امیدواری کرد با نوسازی ناوگان شرکت (حمل‌کننده‌ها و بارکننده‌ها)‌ بتوانیم در جهت تحقق شعار جهش تولید که در این شرایط نیاز واقعی کشور است سهمی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت شرکت نوآوران ماشین آلات خاک برداری شرکت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها

به گزارش قدس آنلاین، دادکریم بلوچ  اظهار کرد: بارندگی شدید هم اینک مسیر روستایی چابهار به بخش های پلان و پیرسهراب مشهور به محور دمبدف - صفرزهی و مسیر پارک پیرسهراب را مسدود کرده است.

وی بیان کرد: تعداد ۱۰ روستا و اراضی کشاورزی و خانه های مسکونی اطراف آنها در معرض تهدید گرگروها (فرسایش خندقی خاک) هستند.

وی با اشاره به اینکه سد زیردان ۴۰ درصد قبل از بارندگی تخلیه شده و لیکن بدلیل آورد آب و بارندگی بالادست فقط ۱۰ درصد خالی است، افزود: امیدوارم بارندگی اخیر باران رحمت و برای مردم باعث رحمت و آسایش باشد و شاهد کمترین خسارت باشیم.

جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ویژه چابهار گفت: ۵۷ نفر نیروی انسانی به همراه ۱۷ دستگاه ماشین‌آلات بخش دولتی و خصوصی و همچنین نیروهای بسیج و سپاه در ۲ بخش پلان ‌پیرسهراب مستقر شده اند.

بلوچ بیان کرد: بهره برداران حوزه کشاورزی چابهار اخطاریه‌های هواشناسی را همیشه جدی گرفته و توصیه‌های ایمنی را تا پایان سامانه بارشی رعایت کنند تا شاهد کمترین خسارت‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه در زمان باران همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد مردم در خانه بمانند و از تردد غیرضروری در اطراف مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی پرهیز و احتیاط در ترددهای دریایی کنند، افزود: ماشین آلات و ادوات کشاورزی را در جای مطمئن پارک کرده و پیش‌بینی سوخت آنان برای مواقع بحرانی اندیشیده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان ویژه چابهار افزود: روستاییان گرفتار در سیل همیشه نیازمند امدادرسانی هوایی و ارسال کمک‌های غذایی و درمانی هستند باید پیش از اتفاقی دیگر راه‌های ارتباطی را استاندارد و آسفالت و پل‌ها و آبنماها را ساخت تا مشکلات به حداقل برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • ۳.۶ میلیون تن‌کالا از آذربایجان غربی به خارج کشور صادر شد
  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • تاریخچه شرکت موتورسیکلت سازی یاماها؛ از تولید آلات موسیقی تا ویلچر و اسکوتر
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • ۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها
  • ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۳ درصدی درآمد پلیمر آریاساسول در ۱۴۰۲
  • استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب