Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-20@00:08:00 GMT

متولدین سال ۹۸ بیشتر در چه ماهی به دنیا آمدند؟

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۹۵۹۵

صراط: در سال ۹۸ یک میلیون و ۱۹۶ هزار و ۱۳۴ ولادت به ثبت رسیده است، بر اساس سالنامه ۹۸ بیشترین میزان ولادت در سال گذشته در ماه‌های شهریور، تیر و فروردین و کمترین میزان ولادت در سال بهمن، خرداد، اسفند بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در ولادت‌های ثبت شده سال ۹۸، در فروردین ۱۰۲ هزار و ۱۵۲، اردیبهشت ۱۰۱ هزار و ۸۹۳، خرداد ۹۵ هزار و ۳۴۴، تیر ۱۹۵ هزار و ۴۱۹، مرداد ۱۰۲ هزار و ۴۹۹، شهریور ۱۰۷ هزار و ۳۰۳، مهر ۱۰۰ هزار و و ۹۱۴، آبان ۹۹ هزارو ۷۳۵، آذر ۹۸ هزار و ۱۴۸، دی ۱۰۳ هزار و ۵۱، بهمن ۹۴ هزار و ۳۷۵ و اسفند ۸۵ هزار و ۳۵۱ ولادت ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مشابه این آمار در مقایسه با سال ۹۷ یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۹۶۲ ولادت ثبت شده است، که در این سال بیشترین میزان ولادت به ترتیب در ماه‌های شهریور، تیر و مرداد و کمترین میزان ولادت به ترتیب در ماه‌های اسفند، بهمن و آذر بوده است.

روند ماهانه رخ داد ولادت (بر پایه ولادت‌های جاری ثبت شده)


 

سال/ماه  ۹۸ جمع  ۱,۱۹۶,۱۳۴

فروردین

۱۰۲,۱۵۲ اردیبهشت  ۱۰۱,۸۹۳ خرداد ۹۵,۳۴۴ تیر  ۱۰۵,۴۱۹ مرداد ۱۰۲,۴۹۹ شهریور  ۱۰۷,۳۰۳ مهر ۱۰۰,۹۱۴ آبان ۹۹,۷۳۵ آذر ۹۸,۱۴۸ دی  ۱۰۳,۵۱ بهمن ۹۴,۳۷۵ اسفند ۸۵,۳۵۱  

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ثبت احوال تولد کودکان نوزاد صراط میزان ولادت ثبت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران رکورددار چند قلوزایی در سال گذشته

بر اساس آمار مرکز رصد جمعیت کشور سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۹ هزار و ۴۴۳ مورد چندقلوزایی در کشور به ثبت رسیده است.

به گزارش ایرنا، از این تعداد چندقلوزایی در سال گذشته، ۱۸ هزار و ۷۵۰ رویداد دوقلو، ۶۷۱ رویداد سه قلو، ۲۰ رویداد چهار قلو و ۲ رویداد پنج قلو بوده است همچنین حدود ۳.۷ درصد ولادت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲ مربوط به چند قلوزایی بوده است که استان‌های تهران با پنج هزار و ۷۸۷ رویداد، خراسان رضوی با سه هزار و ۸۴۷ رویداد و خوزستان با سه هزار و ۱۰۶ رویداد بیشترین تعداد چندقلوزایی را در کشور به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین بر اساس آمار‌های سال ۱۴۰۲ بیشترین تعداد ولادت‌ها به میزان ۴۰۵ هزار و ۹۳۳ نوزاد مربوط به دومین فرزند بوده است.

یک میلیون و ۵۷ هزار و ۹۴۸ ولادت در سال ۱۴۰۲ در کشور به ثبت رسید و استان تهران رکورد دار میزان ولادت‌ها بود.

براساس اطلاعات مرکز رصد جمعیت کشور، در سال گذشته یک میلیون و ۵۷ هزار و ۹۴۸ ولادت در کشور به ثبت رسیده است و بر اساس آمار موجود بیشترین میزان ولادت‌ها مربوط به استان تهران با ۱۳۱ هزار و ۱۷۶ نوزاد و کمترین آن مربوط به استان سمنان با ۶ هزار و ۹۰۷ نوزاد بود.

همچنین بر اساس آمار‌های مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال در سال ۱۴۰۲ از تعداد نوزادان متولد شده ۵۱.۸ درصد نوزادان پسر و۴۸.۲ درصد آن‌ها دختر بودند.

بر اساس قانون، خانواده‌ها فرصت دارند تا ۱۵ روز بعد از تولد فرزندان خود ولادت آن‌ها را در ثبت احوال ثبت کنند و ملاک ثبت و تاریخ ولادت بر اساس گواهینامه ولادت است که از سوی بیمارستان به خانواده‌ها داده می‌شود.

اکنون بیش از ۹۹ درصد از ولادت‌ها در کشور در مهلت قانونی (۱۵ روز) ثبت می‌شوند و هموطنان باید دقت داشته باشند که ولادت را در مهلت قانونی ثبت کنند و اگر ولادت در مهلت قانونی ۱۵ روز ثبت نشود، برای ثبت خارج از این مهلت، افراد هزینه بیشتری را متحمل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • لیلا حاتمی: علی حاتمی را تازگی‌ها کشف کرده و عاشقش شده‌ام
  • به اسرائیل می‌گوییم هر چقدر بیشتر تکان بخوری میخ بیشتری به بدنت فرو خواهد رفت
  • نمایش ۴ اثر در ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • بارندگی‌های اخیر، خشکسالی خراسان جنوبی را جبران نمی‌کند
  • عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا را بشناسید
  • جاده‌های خونین و مسافران بی‌دفاع
  • تهران رکورددار چند قلوزایی در سال گذشته
  • «تهران» رکوردار چندقلوزایی در کشور
  • تهران بیشترین تعداد چند قلوزایی را در کشور دارد
  • تهران رکوردار چندقلوزایی در کشور