Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاست سایت فردا: گفت و گوی تلویزیونی محمد باقر قالیباف که تشریح بسته اقتصاد مردمی او اختصاص داشت همچنان با واکنش‌هایی مواجه است. اصلاح طلبان که به شکل پیش بینی شده‌ای به تخریب روی آوردند و حامیان دولت هم در یک حرکت ترکیبی در کنار تخریب این طرح را دخالت در امور دولت دانستند! در این میان، اما برخی که ادعای اصولگرایی دارند نیز در دام عملیات روانی رقیب گرفتار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای نمونه «وهاب عزیزی» تحلیلگر سیاسی اصولگرا در گفتگو با ایلنا، گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس مجلس در رسانه ملی با مردم را بی‌سابقه توصیف کرد که شبیه ارائه گزارش یک رئیس دولت به مردم بود.
یک کنشگر سیاسی اصول‌گرا با اشاره به برنامه تلویزیونی قالیباف، گفت: او برنامه انتخاباتی خود در سال آینده را تشریح کرده و با توجه به سخنانش فکر می‌کنم که برای انتخابات ۱۴۰۰ خواهد آمد.
وی ادامه داد: آقای قالیباف که اخیرا در تلویزیون به صورت زنده با مردم صحبت می‌کرد؛ برنامه‌های متعددی برای مدیریت کلان کشور را در قالب چند بسته ارائه داد و هرکدام را به تفصیل توضیح داد. بسته «نوسازی نظام مالیاتی کشور»؛ بسته «اقتصاد مردمی، تغییر اقتصاد به نفع مردم» و «بسته بهبود معیشت اقشار کم درآمد» بخشی از برنامه‌های وی بودند. دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی اضافه کرد: جنس برنامه‌ها و صحبت‌های قالیباف در این گفتگو بیشتر از نوع اجرایی بود تا قانون‌گذاری و نظارت؛ قالیباف از چنان جایگاهی حرف می‌زد که انگار قدرت اجرایی یک دولت تمام اختیار را دارد.
نقد‌های وهاب عزیزی به گفت و گوی آقای قالیباف بیشتر نیت خوانی و برگرفته از نگاهی سیاسی است. بهتر بود ایشان که خود را اصول گرا می‌داند در گفتگو با رسانه‌های اصلاح طلب، مراقب باشند تبدیل به بخشی از عملیات روانی اصلاح طلبان نشوند و اگر نکته و سخنی فنی درباره این بسته دارند به صورت تخصصی سخن بگویند نه اینکه مورد استفاده اصلاح طلبان برای تخریب جریان اصول گرا قرار گیرند. در صورتی هم که فقط در نام اصول گرا هستند و در باطن تفکر اصلاح طلبانه دارند به عنوان یک اصول گرا سخن نگویند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تخریب قالیباف اصول گرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛ محمد محمدی افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) (بسیج سازندگی سپاه استان) در حال انجام است.

وی ادامه داد: این پروژه به طول ۸ کیلومتر و با لوله پلی اتیلنی اجرا می‌شود که از این مقدار ۵ کیلومتر اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: فاز اول این پروژه به طول ۶کیلومتر طی چند ماه گذشته به اتمام رسیده که با بهره برداری از فاز دوم، جمعیتی افزون بر ۳ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.

محمدی با اشاره به اینکه ایلام با پیشرفت ۷۶ درصدی پیشگام در پروژه‌های جهاد آبرسانی (طرحی برای رساندن آب به روستا‌های بدون آب سالم بهداشتی و یا نیازمند بازنگری در تأسیسات آبرسانی) است، خاطرنشان ساخت: جهاد آبرسانی طرحی است برای رفع تشنگی روستا‌ها که بر اساس آن در فاز اول، ۱۲۸ روستای استان ایلام از نعمت آب پایدار بهره‌مند می‌شوند..

لازم به ذکر است دهستان “ارمو” با جمعیت سه هزار نفر از دهستان‌های شهرستان دره شهر می‌باشد.

دیگر خبرها

  • واکنش ها به درگذشت معاون دولت احمدی نژاد /قالیباف پیام داد
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش
  • برای دلار ۲۰ هزار تومانی و تورم ۳۰ درصدی فریاد وااسلاما سر دادند؛ الان دلار ۶۵ هزار تومانی و تورم ۴۵ درصدی را توجیه می‌کنند
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
  • تعلیق فعالیت رسانه های نور و بریا در افغانستان