Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@21:08:39 GMT

واریز بیمه بیکاری اردیبهشت در روزهای آینده

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۹۹۹۸

واریز بیمه بیکاری اردیبهشت در روزهای آینده

 مهدی شکوری مدیر کل امور بیمه شدگان تامین اجتماعی، درباره آخرین وضعیت از پرداخت بیمه بیکاری کرونا، اظهار کرد: اردیبهشت ۳۳۱ هزار نفر اسامی را که مشمول بودند ارسال کردیم.

وی با بیان اینکه صحت سنجی شماره حساب‌ها انجام شده است، گفت: فقط در خصوص اعتبار کمی دچار کمبود بودیم و همین باعث تعلل شد، اما خوشبختانه این کمبود در اعتبارمان رفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شکوری ادامه داد: چند روز گذشته اسامی به خزانه ارسال شده است و در روز‌های آینده پرداخت اردیبهشت هم صورت می‌گیرد.


وی با بیان اینکه ۱۲۸۶ میلیارد تومان بودجه‌ای بود که برای اردیبهشت ماه تخصیص داده شده بود، افزود: هنگام پرداخت متوجه شدیم که به ۱۳۴۳ میلیارد تومان بودجه لازم است و به همین تامین بودجه کمی زمان را طولانی کرد.

شکوری درباره پرداخت بیمه بیکاری در ماه‌های اسفند و فروردین، گفت: ماه اسفند ۲۴۱ هزار نفر مشمول شدند که بیمه بیکاری به ۲۱۳ هزار نفر پرداخت شده و مراحل تکمیلی برای واریز بیمه بیکاری به افرادی که هنوز دریافت نکردند، در حال طی شدن است و تعدادی نیز جدید به لیست اضافه شده‌اند که آن‌ها نیز بعد از بررسی واریز می‌شود.

مدیر کل امور بیمه شدگان تامین اجتماعی بیان کرد: برای فروردین به ۴۴۶ هزار نفر بیمه بیکاری پرداخت شده است که تعدادی مانده که درصدد تکمیل لیست فروردین هستیم. دلیل اینکه هنوز برای برخی از افراد واریز نشده آن است که یا شماره حساب خود را وارد نکردند و یا شماره شبا را به اشتباه در سامانه ثبت کردند. همچنین برخی در اداره‌های کار به صورت حضوری ثبت نام کردند و تا وارد کردن اسم آن‌ها در سامانه کمی زمان برده است.

شکوری افزود: مبلغ بیمه بیکاری مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا است و هیچ ارتباطی به تامین اجتماعی ندارد و رقمی که ستاد ملی مصوب کرده را ما به حساب مشمولان واریز کردیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بیمه بیکاری کرونا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرآباد زنجان به عنوان سردترین منطقه استان زنجان گزارش شد

حسین سلطانی با بیان اینکه طی روزهای آینده شرایط جوی پایداری در استان حاکم خواهد بود، گفت:‌هم اکنون آسمان استان غالبا صاف است که گاهی با وزش باد ملایم همراه می شود.

وی یادآور شد: روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری امواج ضعیفی از منطقه عبور خواهد کرد که با فعالیت این سامانه احتمال بارش های ضعیفی در ارتفاعات وجود دارد.

سلطانی با بیان اینکه طی روزهای آینده دمای هوا در مناطق مختلف استان افزایش می یابد و به خصوص اواخر هفته گرمتر خواهد شد، اظهار داشت: در شبانه روز گذشته زنجان با ثبت دمای منفی یک درجه سانتیگراد دومین مرکز استان سرد کشور شد.

وی ادامه داد:‌ همچنین طی این مدت چورزق در شهرستان طارم با ۲۳ درجه سانتیگراد، گرمترین نقطه استان زنجان بود.

سلطانی گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۶ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان منفی یک و ۱۶ درجه، ابهر منفی یک و ۱۴ درجه،‌ خرمدره ۲ و ۱۴ درجه، آب‌بر ۹ و ۲۱ درجه، قیدار ۲ و ۱۲ درجه، سلطانیه منفی یک و ۱۴ درجه و ماهنشان ۶ و ۱۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش از ۱۵ اردیبهشت در سنندج
  • همه چیز درباره بیمه بیکاری؛ کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری
  • قانون برنامه هفتم در روزهای آینده نهایی می‌شود
  • چگونه بیمه بیکاری بگیریم؟
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری
  • نرخ بیکاری زمستانی هم در آذربایجان‌غربی تک‌رقمی شد
  • افتتاح واحدهای مسکونی دانشگاهیان طی روزهای آینده
  • خیرآباد زنجان به عنوان سردترین منطقه استان زنجان گزارش شد
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ شدت بارندگی در این استان ها
  • پرداخت بیش از ۵۸۰ میلیون ریال فطریه در خراسان شمالی از طریق کارت‌خوان نانوایی‌ها