Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه با تکیه‌بر جوانان نخبه کشور می‌توان اقتصاد بیمار کشور را بهبود بخشید، گفت: پیشرفت علمی سودمند برای کشور با نگاه انقلابی و مبتنی بر تفکر اسلامی و رسیدن به مرزهای دانش و فناوری ریشه مشکلات کشور را در داخل با تکیه‌بر نیروهای انسانی جوان حل خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی راشد نوری امروز در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با بیان اینکه دین‌داری به معنای فرمان‌برداری از قدرت لایزال حق‌تعالی برای رسیدن انسان به قرب الهی است، اظهار کرد: گرچه انسان از خاک آفریده‌شده اما مقصد و سرانجام زندگی او و سرانجام زندگی همه انسان‌ها خاک نیست، بلکه برای رسیدن به افلاک باید در فرصت اندک این سرای به خودسازی خود و برای رسیدن به افلاک  قدم بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان  اینکه نهضت مواسات و همدلی به فرموده مقام معظم رهبری باید استمرار پیدا کند، گفت: در بحث رزمایش مواسات مؤمنانه هدف تعالی انسان است و هدف تنها توزیع بسته‌های غذایی نیست بلکه هدف نهایی، پیشبرد نهضت اسلامی به معنای واقعی است که نباید از آن غفلت شود.

امام‌جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه با همکاری گروه‌های جوان جهادی و شناسایی خانواده‌های نیازمند، مرحله جدید کمک‌های مؤمنانه با تهیه ۱۲۰۰ بسته پروتئینی آغازشده، تصریح کرد: انتظار ما از همه‌کسانی که هم در شناسایی و معرفی خانواده‌های آسیب‌دیده و هم در کمک توانایی دارند این است که با گروه‌های جهادی همراهی کنند.

راشدی نوری با بیان اینکه حال‌وروز کشور در مقابله با ویروس کرونا  مطلوب نیست، تصریح کرد: همه مردم باید به خاطر سلامت خود، خانواده و افراد جامعه به هشدارها و دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت توجه کنند.

وی با اشاره به کارکردهای موفقیت‌آمیز و اثرگذار مدیریت بحران شهرستان در کنترل ویروس کرونا در موج اول این بیماری تصریح کرد: ایران در میان کشورهای مختلف دنیا با همه محدودیت‌هایی که داشت در مهار کنترل این ویروس منحوس پیشگام بود و افتخار آفرید، اما امروز وضعیت نگران‌کننده‌ای داریم و این موضوع باید موردتوجه مسؤولین امر در ستاد بحران کرونا قرار گیرد و اقدامات لازم در جهت کنترل شرایط صورت پذیرد.

خطیب نماز جمعه صومعه‌سرا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که مجلس یازدهم را مجلس انتظار و امید مردم دانسته‌اند گفت: مردم در شرایط سخت اقتصادی پای صندوق آمدند و با امید به حل مشکلات اقتصادی، رأی دادند، هرچند که کشور مشکلات فراوان دارد، اما انتظار داریم رهنمودهای رهبری  جانی دوباره به مجلس بخشیده و  نمایندگان مردم‌به‌دور از اختلافات در سایه همدلی و هم‌افزایی برای حل مشکلات معیشتی جامعه بیش‌ازپیش تلاش و همفکری داشته باشند.

راشدی نوری با بیان اینکه با تکیه‌بر جوانان نخبه کشور می‌توان اقتصاد بیمار کشور را بهبود بخشید، افزود: پیشرفت علمی سودمند برای کشور با نگاه انقلابی و مبتنی بر تفکر اسلامی و رسیدن به مرزهای دانش و فناوری ریشه مشکلات کشور را در داخل با تکیه‌بر نیروهای انسانی جوان انقلابی مؤمن و اعتماد به آنان و قطع امید از بیگانگان، حل خواهد کرد.

امام‌جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه اجرای سند همکاری ایران و چین می‌تواند در پیشرفت اقتصادی کشور تأثیر بسزایی داشته باشد، اظهار کرد: فضای مسمومی که جبهه رسانه‌ای استکبار و عوامل منطقه‌ای و داخلی به‌طور هماهنگ مطرح می‌کنند، بیانگر این است که  اجرای این همکاری و سند، فشار حداکثری علیه ایران را با شکست مواجه و تحریم‌های ظالمانه آمریکا را بی‌اثر می‌کند و این به ضرر آمریکاست.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: اقتصاد فناوری اعتماد دانش جمعه صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است

به گزارش تابناک، دکتر محمد مخبر در این جلسه با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان سمنان که بلافاصله پس از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس انجام شد گفت: معمولا رویدادهایی با این درجه از اهمیت که ابعاد گسترده بین المللی دارد باعث می شود که مقامات کشورها سفرهای کاری خود را لغو کنند و یا به تاخیر بیاندازند اما رییس جمهور کشورمان با آرامش کامل سفر به سمنان و دیدار با مردم این استان را انجام داد.


وی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران طی روزهای اخیر پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی که نماد سلطه جهانی است داد، اما رییس جمهور کشورمان هم اکنون در سفر خارجی و انجام ملاقات های بین المللی هستند که این اقتدار ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است.


معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند راه اندازی نهضت تولید در کشور است افزود: برای تحقق شعار سال جاری باید در تمامی دستگاه های اجرایی و استانها تقسیم کار انجام شود و برنامه ریزی دقیقی برای عمق دادن به تولید تا شهرستان ها و روستاها و فعال شدن همه آحاد جامعه انجام شود.


دکتر مخبر افزود: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم لازم است از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و نخبگان حداکثر استفاده صورت گیرد و آموزش های بروز و کاربردی به نیروهای کار ارائه شود.


دکتر مخبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنکور سراسری روز هفتم اردیبهشت ماه تصریح کرد: لازم است در کنار وزارت علوم، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری برنامه ریزی و مراقبت کنند تا شاهد اخلال و مشکلی در برگزاری این رقابت علمی نباشیم.

دیگر خبرها

  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • انتخاب سه کارگر فارس به عنوان نخبه ملی کشور
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی توسط وزارت نیرو
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌‎شود