Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@03:53:18 GMT

تعطیلی ادارات و بانک‌ها در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۰۴۰۳

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از تعطیلی ادارات و بانک‌های ۲۲ شهرستان در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده به علت افزایش دما و رطوبت خبر داد. ناطقان: امید بن‌عباس امروز (۲۷ تیرماه) اظهار کرد: به علت افزایش دما و رطوبت، به دستور استاندار خوزستان ادارات و بانک‌های ۲۲ شهرستان در استان خوزستان در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل مدیریت بحران خوزستان، وی افزود: بنا بر گزارش هواشناسی خوزستان مبنی بر وقوع دماهای بالای ۵۰ درجه سانتیگراد و شدت رطوبت و شرجی هوا در برخی نقاط استان، به دستور استاندار ادارات و بانک‌های تمامی شهرهای استان به جز اندیکا، مسجدسلیمان، لالی، ایذه و باغملک در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ تیرماه تعطیل هستند.

بن‌عباس گفت: بر همین اساس در روز شنبه ۲۸ تیرماه و روز چهارشنبه یکم مردادماه نیز کاهش ساعت اداری در نظر گرفته شده و زمان پایان کار ادارات و بانک‌ها ساعت ۱۲ اعلام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان ادامه داد: این تعطیلی با هدف مدیریت مصرف انرژی و بهینه برق، جلوگیری از قطعی برق، حفظ سلامت مردم اعمال شده است.

وی تصریح کرد: مراکز امدادی مانند اورژانس‌ها، بیمارستان‌ها و... از این امر مستثنا هستند و برای تعطیلی واحدهای تولیدی نیز بنا بر نظر مدیرعامل آن واحد تصمیم‌گیری اعمال می‌شود. منبع: فارس برچسب ها: تعطیلی ، ادرات ، بانک ها ، خوزستان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تعطیلی ادرات بانک ها خوزستان ادارات و بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور

دانشگاه آزاد به دلیل برگزاری آزمون سراسری برخی واحدهای این دانشگاه را در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه تعطیل اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

این در حالی است که بعضی از دانشگاه‌ها در زمان برگزاری این آزمون برای حضور اساتید و دانشجویان منع تردد یا تعطیلی را پیش‌بینی کرده‌اند.

با این اوصاف دانشگاه آزاد اسلامی هم اعلام کرده است که تمام دانشکده‌های واحد علوم تحقیقات فقط روز پنج‌شنبه تعطیل هستند و دانشکده‌های سوهانک و پونک واحد تهران مرکز، تمام دانشکده‌های واحد تهران شمال و تمام دانشکده‌های واحد دانشگاه آزاد کرج روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه تعطیل هستند.

همچنین لازم به ذکر است کلاس واحدهای تهران جنوب، تهران شرق و تهران غرب طبق روال قبلی برقرار و اخبار تعطیلی موثق نیست.

کد خبر 747172

دیگر خبرها

  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • بانک ها پنج شنبه ها باز هستند
  • تعطیلی شنبه ۲۵ درصد به فرصت‌های اقتصادی خارجی می‌افزاید
  • بانک‌ها هم مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟