Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از تعطیلی ادارات و بانک‌های ۲۲ شهرستان در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده به علت افزایش دما و رطوبت خبر داد.

به گزارش ایسنا، امید بن‌عباس امروز (۲۷ تیرماه) اظهار کرد: به علت افزایش دما و رطوبت، به دستور استاندار خوزستان ادارات و بانک‌های ۲۲ شهرستان در استان خوزستان در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل مدیریت بحران خوزستان، وی افزود: بنا بر گزارش هواشناسی خوزستان مبنی بر وقوع دما‌های بالای ۵۰ درجه سانتیگراد و شدت رطوبت و شرجی هوا در برخی نقاط استان، به دستور استاندار ادارات و بانک‌های تمامی شهر‌های استان به جز اندیکا، مسجدسلیمان، لالی، ایذه و باغملک در روز‌های ۲۹، ۳۰ و ۳۱ تیرماه تعطیل هستند.

بن‌عباس گفت: بر همین اساس در روز شنبه ۲۸ تیرماه و روز چهارشنبه یکم مردادماه نیز کاهش ساعت اداری در نظر گرفته شده و زمان پایان کار ادارات و بانک‌ها ساعت ۱۲ اعلام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان ادامه داد: این تعطیلی با هدف مدیریت مصرف انرژی و بهینه برق، جلوگیری از قطعی برق، حفظ سلامت مردم اعمال شده است.

وی تصریح کرد: مراکز امدادی مانند اورژانس‌ها، بیمارستان‌ها و... از این امر مستثنا هستند و برای تعطیلی واحد‌های تولیدی نیز بنا بر نظر مدیرعامل آن واحد تصمیم‌گیری اعمال می‌شود. لینک کوتاه: asriran.com/0035zM

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دما اهواز ادارات و بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه گفت: باتوجه به ابلاغیه صادرشده از سازمان هواشناسی، از فردا سه شنبه تا بعد از ظهر چهارشنبه به مدت ۲۴ ساعت بارندگی خوبی را در استان و به ویژه در مناطق شمالی و ارتفاعات مهدیشهر و شمال شهرستان‌های دامغان، شاهرود و میام شاهد خواهیم بود.

حمیدی با اشاره به اینکه ممکن است حجم باران به ۵۸ میلیمتر هم در ۲۴ ساعت برسد افزود: در این مدت توصیه می‌شود مردم از عبور کنار معابر و مجاری آب‌ها و رودخانه‌ها که امکان سیلاب وجود دارد خودداری نمایند و ادارات کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش تمهیدات لازم را در اردو‌های کوهنوردی و دانش آموزی داشته باشند.

وی از آمادگی ادارات کل راهداری، راه و شهرسازی در استان و شهرداری‌ها به منظور رفع انسداد راه‌ها خبر داد و گفت: این جلسه به منظور آمادگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط بعلت مدیریت روان آب‌هایی که در پایین دست خواهیم داشت تشکیل شده تا آسیب کمتری در جاده‌ها و تاسیسات مسیر سیلاب داشته باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • میزان رطوبت هوا در خانه چقدر باید باشد؟
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!