Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیامی تحت عنوان پیام آدینه به برخی از مسائل مهم استان و کشور پرداخت.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در پیام هفتگی آیت الله صفایی بوشهری در روز جمعه 27 تیر 99 که نسخه ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته آمده است:
"بسم الله الرحمن الرحیم
الحمد لله رب العالمین و صلی الله علی محمّد و آله الطاهرین سیّما بقیّة الله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین
(یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا استَجیبوا لِلَّهِ وَلِلرَّسولِ إِذا دَعاکُم لِما یُحییکُم)
ای مومنان! هدایت خداوند و پیامبرش را بپذیرید آنگاه که شما را به زندگی دینی و حقیقی دعوت می کنند
با سلام و عرض ادب به پیشگاه مقدس حضرت بقیّه الله الاعظم روحی فداه و دعای خیر جهت طول عمر با عزت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته العالیه) و تمامی مردم عزیز ایران و استان ولایتمدار بوشهر و از خداوند متعال رفع بلایا به ویژه بیماری ویروس کرونا را خواستارم در این روز جمعه 25 ذی القعدة الحرام محضر مبارک مردم عزیز به چند موضوع جلب می نمایم:
1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز 31 تیر ماه سالروز شهادت حضرت جوادالائمه علیه السلام را به همگان تسلیت عرض مینمایم و امید دارم آن حضرت در دنیا و آخرت جامعه ما را مورد لطف و عنایت خود قرار دهد و به ما توفیق رهروی از اهل بیت علیهم السلام مرحمت فرماید.
2. متاسفانه ویروس کرونا در این هفته های اخیر در ایران و استان های بوشهر موجب از دست دادن بسیاری از عزیزان شد و مایه تاسف و تأثر همگان گردید و تعداد قابل توجهی نیز به این بیماری مبتلا شدند. ضمن آرزوی سلامت برای همه بیماران به تمامی خانواده های داغدار و سوگوار تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای آن مرحومین غفران و رحمت فراوان مسألت می نمایم و همگان را به مراعات دستورالعمل های بهداشتی فردی و اجتماعی توصیه می کنم.
بی تردید حفظ سلامت خود و دیگران شرعا و عرفا و واجب است به همین جهت عمل به اموری که سلامت انسان را حفظ می کند لازم است.
از تمامی مردم و خیرین محترم تقاضا دارم به ستاد مبارزه با بیماری کرونا و تجهیز بیمارستان‌های استان مساعدت مالی کرده و یا کالاهای مورد نیاز را تامین نمایند و از همه کسانی که در بیمارستانها خدمت می کنند اعم از پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و خدماتی و همچنین طلاب عزیز که در بیمارستان‌های استان مستقر شدند و به بیماران خدمت می کنند بار دیگر تشکر کرده و سپاسگزارم.
3. یکی از آموزه‌های بسیار مهم اسلام عزیز مواسات و کمک به دیگران در مواقع بحرانی است، ضمن تشکر از همه کسانی که در این امر مشارکت می نمایند و با قربانی و اعطای کمک های مناسب به مردم آسیب‌دیده و مستمند یاری می رسانند به همگان توصیه می‌کنم با مجاهدت و تلاش بیشتری در این امر مشارکت و فعالیت نمایند.
4. روز 26 تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان را گرامی می داریم. آن شورای محترم ضامن سلامت تصویب قوانین بر اساس موازین اسلام و قانون اساسی و نظارت کارآمد و حسن اجرای انتخابات می باشد که تا کنون کارنامه بسیار موفقی از خود به جا گذاشته و همواره مورد حمایت و تکریم امام راحل عظیم الشأن و مقام معظم رهبری دامت برکاته العالیه بوده است.
دشمنان انقلاب اسلامی ایران به سرکردگی امریکا همواره با این شورای محترم و انقلابی مخالفت ورزیده اند چون به دنبال استحاله محتوایی و اجرایی انقلاب اسلامی هستند و این شورا سد استوار و پایداری انقلاب اسلامی در مقابل آنان است. یاد و خاطره بزرگان مرحوم این شورا را گرامی می داریم و برای بزرگان حاضر آرزوی صحت و سلامت داریم.
5. نظام بانکداری کنونی در ایران نیازمند تحول بنیادین در دو عرصه نگرش اهدافی و رفتار اقتصادی است. بانک در منظومه اقتصاد نقش قلب تپنده جذب و تزریق نقدینگی در جهت گردش کارآمد آن با هدف تولید و رونق آن و رشد ثروت عمومی و ملی و رفاه عمومی بدون تصدی گری و فشار اقتصادی به جامعه هدف دارد که متاسفانه با این اهداف فاصله زیاد است.
از اقدام اخیر ریاست محترم قوه قضاییه حضرت آیت الله رئیسی در خودداری از صدور حکم نسبت به شکایات بانک های متخلف از مصوبات بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار نسبت به قراردادهای مخالف آن حمایت می نماییم. به امید روزی که نظام بانکداری در خدمت شکوفایی اقتصاد ایران اسلامی و مردم عزیز و تولیدکنندگان باشد.
از خداوند متعال تعجیل در ظهور حضرت بقیه الله العظم روحی فداه و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته العالیه مسئلت می نمایم و و برای همگان صحت و سلامت و ایمان و تقوای الهی از ایزد منان خواستارم.
خداوند همه ما را در دنیا در مسیر ایمان و تقوا قرار دهد و در آخرت مورد شفاعت عنایت و رحمت خود مشمول بدارد.
یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و همه رفتگان به ویژه مرحومین اخیر را گرامی می دارم.
السّلام علیکم و رحمة الله و برکاته"
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، صبح چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش در کرمان، با اشاره به اینکه در تقویم جمهوری اسلامی ایران، ۲۹ فروردین، یادآور رشادت و دلیری غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است گفت: ارتشیان دلیر و شجاع همواره با رشادت، جانفشانی و پایمردی آگاهانه، جان، هستی و وجود ارزشمند خود را در طبق اخلاص نهاده تا از حریم و کیان ایران اسلامی سلحشورانه دفاع کنند.

وی افزود: امسال در حالی روز ارتش را گرامی می‌داریم که غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هماهنگی کلیه نیروهای مسلح جان بر کف، گوشه‌ای از اقتدار نظام اسلامی در تنبیه رژیم غاصب و کودک صهیونیستی را به رخ جهانیان کشاندند.

حجت الاسلام حمیدی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ این روز را به آحاد ارتشیان ایران به ویژه ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوبشرق کشور تبریک گفت و افزود: امیدوارم با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) با پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) ارتش و نیروهای مسلح در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از کیان ایران اسلامی پیروز و سر بلند باشند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز هر زمان و به هر بهانه‌ای معاندان و دشمنان نظام و ملت قصد توطئه و تعرض به امنیت، جان و ناموس مردم را داشتند، حضور ارتشیان و سپاهیان در کنار سایر عوامل نظامی، انتظامی و امنیتی کشور باعث ناکامی و نابودی آن نیات شوم شده و خواهد شد.

کد خبر 6080606

دیگر خبرها

  • آیت‌الله اعرافی: به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود
  • رفتار موذیانه همسایه شمالی زیر ذره‌بین
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • آیت‌الله اعرافی: بانکداری ایران باید پاکیزه شود
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • «قاطعیت و همسان انگاری همگان در اجرای قانون»؛ استاد علیدوست: امام علی (ع) «قاطعیت» در اجرای قانون دارند
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد