Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته مسابقات فدراسیون تنیس اعتقاد دارد لیگ برتر این رشته باید به صورت متمرکز و کوتاه‌مدت برگزار شود تا هزینه تیم‌ها کاهش یابد. - اخبار ورزشی -

امیرهمایون صدری در گفت‌وگو با سایت فدراسیون تنیس، با بیان اینکه برگزاری مسابقات بین‌المللی تبدیل به دغدغه کشورها شده است، تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی و تبدیل ارز به ریال، میزبانی مسابقات هزینه بالایی دارد، اما هزینه اعزام بازیکن به خارج از کشور نیز بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیته مسابقات فدراسیون تنیس، لزوم اولویت‌بندی رویدادهای تنیس را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: جامعه تنیس باید دور هم جمع شود و هدف‌گذاری کند، به طوری که ببینیم از مسابقات داخلی و لیگ، کدام در اولویت قرار دارند که این مهم باید با برنامه‌ریزی محقق شود. ابتدا برگزاری لیگ، همچنین برگزاری منظم مسابقات داخلی در رده‌های سنی و بزرگسالان و سپس میزبانی رویدادهای بین‌المللی از جمله فیوچرز که هزینه بالایی دارد، می‌تواند در اولویت کمیته مسابقات قرار بگیرد.

خانلو: مسئولان پیشین تنیس به جز یک مسابقه بین‌المللی سالانه، هیچ کمکی به ما نکردند

صدری راه‌اندازی لیگ تنیس را برای رونق این رشته مثبت ارزیابی کرد و گفت: برگزاری لیگ، از آن جهت که محلی برای درآمد بازیکنان است و مورد توجه باشگاه‌ها و تیم‌هاست و استان‌ها را درگیر می‌کند، اهمیت زیادی دارد، اما شخصاً معتقدم لیگ فقط چند هفته از سال را در بر می‌گیرد. به همین دلیل باید برای طول سال برنامه داشت و مسابقه برگزار کرد.

وی ادامه داد: در هر صورت نیازمند لیگ پویا هستیم؛ لیگی که برای باشگاه‌ها و بازیکنان درآمد داشته باشد. چرا که به هر حال لیگ هزینه دارد و باید اسپانسر ورود کند. به همین خاطر پیشنهاد دادم از اتفاقات خوبی که در کشورهای مطرح تنیس می‌افتد، الگوبرداری کنیم و لیگ را در فصل تنیس یا حتی خارج از فصل تنیس به صورت متمرکز برگزار کنیم تا هزینه تیم‌ها کاهش یابد. این مهم، انگیزه جدیدی هم برای تیم‌ها و هم حامیان مالی ایجاد می‌کند که در نهایت به سود تنیس است.

عضو کمیته مسابقات فدراسیون تنیس با بیان اینکه همه کمیته‌ها باید زیر نظر رئیس فدراسیون حرکت کنند، خاطرنشان کرد: باید اهداف فدراسیون مشخص شود که فعالیت‌ها در ابعاد همگانی، قهرمانی، پایه و ... چگونه است و وقتی خواسته فدراسیون مشخص شد، همه کمیته‌ها در همان مسیر باید تلاش کنیم.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تنیس ایران فدراسیون تنیس ایران تنیس بیشتر بخوانید... عضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش: فدراسیون تنیس در برگزاری دوره آنلاین پیشگام بود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس ایران فدراسیون تنیس ایران تنیس تنیس ایران فدراسیون تنیس تنیس تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در خصوص شرایط اردوی تیم ملی اظهار کرد: تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان هر روز با هدایت پیمان اکبری و کادر ایرانی با حضور تمامی بازیکنان دعوت شده زیر نظر آقای پائز در حال برگزاری است، فدراسیون والیبال با تمام توان سعی دارد بهترین شرایط ممکن را برای تمرینات و اردوی آمادگی تیم مطابق با برنامه‌های کادر فنی ایجاد کند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

تقوی افزود: اولویت اصلی و اول ما تیم ملی والیبال مردان ایران است و تمام قد از این تیم حمایت خواهیم کرد و در این راه مطمئن هستیم که هر فردی که در تمرینات و تیم ملی حضور دارد تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بهترین نتیجه را رقم بزند و با ذهنی برنده برای استفاده حداکثری از شانس صعودمان به المپیک پاریس استفاده خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه گفت: ما برای حضور در پاریس ۲۰۲۴ برنامه ویژه‌ای داریم و به این معتقد هستیم که حق والیبال ایران است که در تابستان امسال در پاریس حضور داشته باشد و از تماشای رقابت بازیکنان‌مان با برترین‌های جهان لذت ببریم. در همین راستا هم تصمیم گرفتیم به صورت قطعی اعلام کنیم که هر بازیکنی که در لیگ ملت‌ها همراه تیم ملی والیبال کشورمان حضور داشته باشد و برای موفقیت تیم ملی والیبال کشورمان تلاش کند، از پرداخت ۱۰ درصد حق رشد قرارداد باشگاهی‌اش بدون هیچ بند و تبصره‌ای و با هر مبلغ و مقداری معاف خواهد بود. همچنین علاوه بر آن در صورتی که در مسابقات لیگ ملت‌های امسال جواز صعود به المپیک پاریس ۲۰۲۴ را کسب کنیم، پاداش تاریخی و بی سابقه‌ای را ویژه‌ی بازیکنان در نظر خواهیم گرفت که به زودی و پیش از اعزام به مسابقات اعلام خواهیم کرد. در حال نهایی کردن مذاکرات برای تامین منابع مالی آن هستیم و مجوز‌های لازم ادارای را هم برای اجرای آن خواهیم گرفت.

تقوی افزود: علاوه بر آن هر چه به اعزام تیم نزدیک شویم، شرایط برگزاری اردو را ویژه‌تر خواهیم کرد و از هر اقدامی برای حرفه‌ای‌تر شدن شرایط استفاده خواهیم کرد. مجموعه فدراسیون والیبال تمام قد در خدمت تیم‌های ملی والیبال ایران در هر رده سنی است و تمام تلاش خود را خواهد کرد.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان با تاکید بر الزام اتحاد خانواده والیبال ایران اظهار کرد: معتقدم والیبال برای همه مردم است و خانواده والیبال می‌بایست با اتحاد و همدلی به موفقیت این سربازان وطن کمک و از آنها حمایت کنند. امیدوارم با کمک خدا بتوانیم نمایش خوبی در میادین بین المللی به ویژه لیگ ملت‌های والیبال در سال ۲۰۲۴ داشته باشیم و موجبات خوشحالی و شادی مردم عزیزمان را به ارمغان آوریم. تنها انگیزه والیبال ایران همین است و مطمئنم بالاخره روزی می‌رسد که والیبال ایران بر سکوی المپیک عکس یادگاری می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • چند خبر کوتاه از شهرستان نیشابور
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد