Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:56:20 GMT

باشگاه سپیدرود از پاشازده و شاهین بوشهر شکایت کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۱۳۱۳

باشگاه سپیدرود از پاشازده و شاهین بوشهر شکایت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه سپیدرود، مهدی پاشازاده از سوی کمیته انضباطی باشگاه سپیدرود در تاریخ ۲ مردادماه فراخوانده شد تا در ارتباط با تخلف عدم حضور در تمرینات و عقد قرارداد رسمی با باشگاه شهرداری بوشهر از خود دفاع کند.

همچنین سیامک میرزازاد وکیل باشگاه سپیدرود طی شکایتی رسمی که به صورت همزمان علیه باشگاه شهرداری بوشهر و مهدی پاشازاده تنطیم شده است را تسلیم سازمان لیگ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند روز اخیر شایعه ای منتشر شده بود که به دلیل بوشهری بودن استاندار گیلان باشگاه سپیدرود تحت فشار قرار گرفته تا از شکایت علیه تیم بوشهری و پاشازاده جلوگیری شود که این موضوع به شدت از سوی استانداری گیلان تکذیب شد.



 

کد خبر 4976172

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال سپیدرود رشت مهدی پاشازاده تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی فدراسیون والیبال علیرضا بیرانوند لیگ برتر والیبال باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتسال وزارت ورزش و جوانان باشگاه سپیدرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟

به گزارش خبرگزار خبرآنلاین، مهدی قایدی فصل کاملاً موفقی را سپری کرده است. او جدا از موفقیت در عرصه باشگاهی، در جام ملت‌های آسیا با تیم ملی هم نمایش مطلوبی ارائه کرد و تنها ایرانی‌ بود که توانست در تیم منتخب قطر ۲۰۲۳ قرار بگیرد. از اواخر اسفند شایعاتی پیرامون جدایی قایدی از فوتبال امارات و پیوستن او به تیم‌های اروپایی مطرح شده است و حتی یکی از مجریان مشهور اماراتی نیز حدوداً دو ماه قبل مدعی شد مهدی از فوتبال بلژیک و پرتغال پیشنهاد دارد.

بنابر روایت خبر ورزشی، در همین رابطه شنیده‌ها حکایت از آن دارد که هلندی‌ها نیز به دنبال جذب ملی‌پوش استقلالی هستند و هیچ بعید نیست قضیه در خرداد ماه حالت رسمی و جدی به خودش بگیرد. اتفاقی که اگر رخ بدهد و البته علیرضا جهانبخش نیز فصل آینده در هلند باقی بماند موجب خواهد شد ملی‌پوش پرسابقه کشورمان در سرزمین گل‌ها از تنهایی خارج شود. البته با توجه به اینکه مهدی قایدی عضو رسمی باشگاه شباب الاهلی بوده و به صورت قرضی در اتحاد کلبا فوتبال بازی می‌کند، اگر داستان پیشنهادات اروپایی رسمی شود، آنگاه متقاضیان این بازیکن باید با باشگاه الاهلی وارد مذاکره شوند و اگر چنین اتفاقی هم رخ ندهد، مهدی باید به این باشگاه بازگردد مگر اینکه اتحاد کلبا برای در اختیار داشتن و حفظ کردن ملی پوش ایرانی پیشنهاد جدیدی ارائه کند.

با توجه به درخشش قایدی، حتی اگر اروپایی‌ها هم او را نخواهند ،قطعاً خود الاهلی برنامه ویژه‌ای برای این بازیکن در فصل آینده لیگ حرفه‌ای امارات مد نظر قرار می‌دهد و چنین مهره‌ای را از کف نخواهد داد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899546

دیگر خبرها

  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • استوری مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی جنجالی شد
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد