Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@07:32:58 GMT

طرز تهیه کورابیه با سس پرتقال

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۱۴۶۰

طرز تهیه کورابیه با سس پرتقال

امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه کورابیه با سس پرتقال را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم:

کره ۲۰۰ گرم
روغن مایع نصف لیوان
پودر شکر ۱ لیوان
تخم خرفه ۲ ق غ
نشاسته نصف لیوان
۱/۴ ق چ وانیل
بکینگ پودر ۱ ق چ
آرد به میزان لازم

جهت سس:

آب سه عدد پرتقال
رنده پوست یک پرتقال
شکر ۵ ق غ

طرز تهیه

ابتدا سس پرتقال آماده میشه، آب پرتقال، رنده پوست پرتقال، شکر رو با هم مخلوط کنید، یک شب داخل یخچال قرار بدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس اونو صاف کنید داخل قابلمه بریزید تا زمانیکه کاراملی بشه بجوشونید، (حداقل ۲۵ دقیقه)، بزارید خنک شه.

جهت آماده کردن خمیر کورابیه، همه مواد به جز آرد رو در ظرفی بریزید و مخلوط کنید، و آرد رو کم کم اضافه کنید، تا خمیر نرم و قابل فرم دادن به دست بیاد، ورز بدید، از خمیر به اندازه گردو بردارید داخل دست حالت بدید اطرافش خط بندازید؛ و داخل سینی فر که از قبل کاغذ روغنی انداختید بچینید و وسط کورابیه حفره ایجاد کنید؛ و در فر از قبل گرم شده با درجه ۲۰۰ به مدت ۱۰ دقیقه تا زمانیکه کمی روش طلایی شه بپزید. از فر خارج کنید کمی که خنک شد سس پرتقال رو داخل حفره که ایجاد کردید بریزید. نوش جان

منبع: fane ashpazi ba man

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سس پرتقال طرز تهیه دسر سبک زندگی پارسی خبر سس پرتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر ۱۰۰۰ گاو قرمز هم قربانی کنید، واقعیت مسجدالاقصی را تغییر نخواهید داد

رئیس جنبش اسلامی در داخل سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد که اگر صهیونیست‌ها هزار گاو قرمز هم در مسجدالاقصی قربانی کنند، واقعیت این مکان مقدس را تغییر نخواهند داد.

به گزارش مشرق، شیخ «رائد صلاح» رئیس جنبش اسلامی در داخل سرزمین‌های اشغالی در اظهاراتی با استناد به آیه «سبحان الذی أسری بعبده لیلاً من المسجد الحرام إلی المسجد الأقصی» گفت: اگر صهیونیست‌ها هزار گاو قرمز قربانی کنند و خون آن در مقابل مسجدالاقصی ریخته شود، این امر حقیقت ابدی این مکان مقدس را تغییر نخواهد داد.

وی در ویدیویی که مرکز رسانه‌ای فلسطین آن را منتشر کرد، در واکنش به یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس که آخرین آن‌ها «دعوت به قربانی کردن در مقابل پاداش‌های بزرگ» است، تاکید کرد: این روزها صحبت‌ها در مورد مساله گاو قرمز و قربانی کردن آن و آثارش بر مسجدالاقصی زیاد شده است، طبیعتا تحلیل‌های مختلفی در مورد این موضوع ارائه شده و در رسانه‌های بین‌المللی نیز جنبه جهانی به خود گرفته است.

اخیرا یک گروه تندرو صهیونیستی موسوم به «بازگشت به کوه هیکل» در فراخوانی اعلام کرده هر کس بتواند در روز عید«پسح» داخل مسجدالاقصی قربانی کند ۵۰ هزار شکل(واحد پول) پاداش دریافت خواهد کرد.

شیخ صلاح خاطرنشان کرد: مسجدالاقصی مورد اشغال صلیبی‌ها قرار گرفت و در آن روزها مصلی مروانی را به اصطبلی برای اسب‌های خود تبدیل کردند و حفره‌هایی در ستون‌های مصلی ایجاد کردند و اسب‌های خود را به آن ستون‌ها می‌بستند.

وی افزود: طبیعتا آن اسب‌ها فضولات خود را در آن مصلی انداختند، من این سوال را مطرح می کنم که آیا این امر واقعیت مسجد مبارک الاقصی را تغییر داد؟ آیا فضولات اسب‌ها واقعیت را تغییر داد؟ جواب روشن است مسجدالاقصی همان مسجدالاقصی ماند و تا رو زقیامت نیز تغییر نخواهد کرد.

رئیس جنبش اسلامی در سرزمین‌های اشغالی گفت: اتفاق دیگری نیز رخ داد، صلیبی‌ها قبه الصخره را به کلیسا تبدیل کردند و حفره ای شکل در آن ایجاد کردند و خوک‌ها را بر روی صخره قرار می‌دادند و سرهایشان را می‌بریدند تا خون آن‌ها در آن حفره ریخته شود. آیا خون آن خوک‌ها واقعیت و حقیقت مسجدالاقصی را تغییر داد؟ جواب روشن است؛ مسجدالاقصی، مسجدالاقصی ماند و تا روز قیامت نیز تغییر نخواهد یافت.

شیخ صلاح در ادامه خاطرنشان کرد: به همین دلیل با اطمینان کامل می‌گویم، فرض کنیم گاوی کاملا قرمز متولد شد و خون آن در نزدیکی مسجدالاقصی ریخته شد؛ آیا این امر واقعیت مسجدالاقصی را تغییر می‌دهد؟ به‌رغم ریختن خون گاو قرمز، مسجدالاقصی تا روز قیامت مسجدالاقصی خواهد ماند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • دسر ساده و سریع یخچالی را با این سه ماده غذایی ساده درست کنید
  • آموزش رایگان ارزهای دیجیتال برای مبتدی ها: از باز کردن حساب تا معامله و سود ( اطلاع رسانی تبلیغی)
  • این سریال‌های کره‌ای مثل تراپی هستند
  • چغاله بادام پلو با مرغ یک غذای متفاوت برای فصل بهار
  • یک دسر خوشمزه و سه سوته با چهار قلم مواد
  • فیلم| لحظه عجیب ایجاد رعد و برق از نمای داخل کابین هواپیما
  • قیمت میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • فیلم/ لحظه ایجاد رعد و برق از نمای داخل کابین هواپیما
  • اگر ۱۰۰۰ گاو قرمز هم قربانی کنید، واقعیت مسجدالاقصی را تغییر نخواهید داد