Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@05:16:59 GMT

بازگشت آقای گل لیگ پس از محرومیت

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۱۸۱۲

بازگشت آقای گل لیگ پس از محرومیت

عبدالله ویسی پس از کسب دو پیروزی ارزشمند در مقابل سایپا هم به دنبال ادامه روند صعودی پیکان است.

به گزارش "ورزش سه"، مصاف تیم فوتبال دو شرکت خودرو ساز ایران در شرایطی انجام می شود که دو تیم خط سقوط به لیگ یک را احساس می کنند و به همین دلیل با تمام وجودشان برای کسب امتیاز در این بازی به میدان خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


ویسی که تیمش پس از چند تساوی و باخت پیاپی، توانسته دو پیروزی حیاتی را برابر ذوب آهن و گل گهر سیرجان کسب کند، امروز تیمش را با ترکیب زیر راهی میدان خواهد کرد:
آرام آیراپتیان- سیدمهران موسوی، نادر محمدی، سیدمحمد ستاری، دانیال ماهینی، آرش قادری، محمد خدا بنده لو، جلال الدین علی محمدی، فرار امامعلی، شهریار مغانلو و ابراهیم صالحی.

 

در این مسابقه که از ساعت 21 در ورزشگاه دستگردی اکباتان آغاز می شود، شهریار مغانلو که با 12 گل بهترین گلزن لیگ نوزدهم است، پس از محرومیتی که مقابل گل گهر پشت سر گذاشت، به ترکیب اصلی بازگشته است.

 

پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویه‌را، سرمربی برزیلی پرسپولیس که هفته گذشته به دلیل اخراج در سیرجان، امکان همراهی سرخپوشان را از کنار زمین نداشت و ابتدا به جایگاه ویژه و سپس منطقه شیشه‌ای منتقل شد، حالا آماده هدایت تیمش از لب خط می‌شود.

نکته جالب در مورد اوسمار این است که او هنوز به آمار 10 بازی روی نیمکت پرسپولیس نرسیده اما مقبولیتی ویژه را نزد هواداران و البته بازیکنان این تیم دارد و حتی پیشنهاد تمدید قرارداد را نیز دریافت کرده است.

اوسمار امید زیادی دارد تا این هفته با پیروزی مقابل صنعت نفت تیمش را 52 امتیاز کند و به این ترتیب منتظر دیدار استقلال بنشیند تا شاید با توقف شاگردان نکونام، تیم او پیش از بازی حساس مقابل سپاهان به صدر جدول برسد که در این صورت شانس خوبی برای قهرمانی هم خواهد داشت، چرا که استقلال در بازی همزمان در دیداری به میزبانی تراکتور به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان 
  • گزارش زنده: سپاهان 0 - ذوب‌آهن 0
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • ترکیب سپاهان در برابر ذوب آهن اعلام شد
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان
  • مرادمند علیه بازگشت یک استقلالی به ترکیب!
  • گواردیولا: دی بروینه باید کنار خودم می‌نشست